Stare gry

Stare gry to nasza pasja!

  • Start
  • Logowanie
  • Pomoc
  • Programy
  • Kontakt
  • Gry
  • Emulatory
  • Kody
  • Solucje
  • Dodatki
  • Forum
 

Rejestracja

Aby posiadać pełen dostęp do zasobów serwisu, musisz być jego zarejestrowanym użytkownikiem.

Zarejestruj się
 
 

Ostatnie wpisy na forum

  • Faraon - Kleopatra
    "Gra działa ale wyświetla się na części ekranu. Jak mogę powiększyć ją…"

    Dodał: madzioleczek7 :: Czytaj więcej

  • UGH!
    "Gra uruchamia się do momentu wciśnij F1 aby rozpocząć. Po wciśnięciu F1…"

    Dodał: madzioleczek7 :: Czytaj więcej

  • głupki z kosmosu
    "urochomiłem grę i jest komunikat to archiwum jest uszkodzone"

    Dodał: szymonita123 :: Czytaj więcej

Odwiedź nasze forum
 
 

Subskrypcja / Wypisanie się

 

Reklama

Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic
 
stare gry
 

Social Media – Połącz się z nami

  • Facebook
    Zobacz naszą stronę na FB
  • Twitter
    Zaświergotaj z nami
img_news

Solucje do: Ecstatica: A State of Mind

  • Gra: Ecstatica: A State of Mind
 
 

1. Znajdź domek, w którym jest miecz.

2. Zaopiekuj się zaatakowanym winiarzem, posłuchaj co ma do powiedzenia.

3. Pójdź do pijącego miśka i załatw go (kominek może być pomocny). Potem wejdź po schodach na górę, przeczytaj pamiętnik czarodziejki i obejrzyj przepis na zmniejszanie.

4. Znajdź pluszowego misia i oddaj go dziewczynce w stajni. Później idź za nią tak daleko jak tylko się da.

5. Weź biblię z kościoła i udaj się do zakonu za miastem. Pogadaj z mnichami.

6. U alchemiczki przygotuj wywar w kociołku (składniki znajdziesz: na drodze do klasztoru, na półce w składzie wina i pod wisielcem w kościele). Po wypiciu go zmienisz się w wiewiórkę.

7. Jako gryzoń pobiegnij do dziury, w którą nie mogłeś się wcześniej zmieścić. Po drodze unikaj węży.

8. Posłuchaj okrzyków rycerza i gwizdnij mu miecz. Zanieś go do jeziora (musisz wejść na kamień).

9. Znajdź swój stary miecz (będzie tam, gdzie zmieniłeś się w wiewiórkę).

10. Wejdź do zamku maga tylnym wejściem i pogadaj z nim.

11. W wieży otrzymasz formułę czaru (składniki znajdziesz bez problemu). Podziemia staną przed tobą otworem.

12. Schodami po prawej stronie zejdź w dół. Na dole załóż zbroję i weź księgę czarów.

13. Zejdź jeszcze niżej i załatw swojego brata. Idąc dalej spotkasz pozostałości po władcy tej krainy, który każe ci szukać świętej relikwii.

14. Wróć na górę. W zaklętym kręgu użyj księgi czarów.

15. W klasztorze wykończ mnichów i zabierz im relikwię. Wydostań się stamtąd tajnym przejściem z biblioteki.

16. Ponownie odwiedź zaklęty krąg. Tam weź w rękę księgę czarów, która stanie się świętą księgą czarów.

17. Wróć do wieży w zamku maga,jest tam nowe przejście, którym dostaniesz się do piekła. Tam spotkasz głównego mąciciela, Demona, który przedstawi ci swoją ofertę. Oczywiście odmówisz, załatwisz go i skończysz grę.


Solucja pochodzi z Gambler Pack
 

Solucje dodane przez: BuTcHeR

 

Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.

Musisz być zalogowany by dodawać solucje.

Zaloguj teraz

 
 

© extragry.pl 2000 – 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone.
Sussex Website Design : Core Media Design
stare gry | stare gry do pobrania

Zgloś problem Regulamin Newsy