problem z doładowaniem
Witam
"Po poprawnym dokonaniu przelewu nastąpi przekierowanie do serwisu extragry.pl, a konto użytkownika zostanie automatycznie doładowane o wybraną ilość kredytów." - niestety po kilkunastu minutach nadal nic, płatność zrealizowana BLIKiem.
Pozdrawiam
właśnie wleciało, dzięki ;)
pzdr
Ja z tym samym pytaniem. Dokonałem przelewu online a transferu na 4GB dalej nie mam.
Nie na 4GB tylko 370MB. Płaciłem przelewem z mbanku mtransferem.
Konto zostało doładowane. Sprawę braku doładowań staram się wyjaśnić z obsługą płatności microsms.pl
to samo, placilam blikiem 720 mb i dalej nic
Również mam z tym problem. Doładowałem wczoraj 720 mb, nie dostałem nic.
Oba konta zostały już doładowane.
Płatności są obsługiwane przez firmę microsms.pl. Niestety kilka dni temu pojawiły się jakieś problemy z przelewami a support microsms.pl nie daje oznak życia.
Gdyby ktoś jeszcze miał problem z doładowaniem proszę o bezpośredni kontakt poprzez formularz 'zgłoś problem' widoczny na dole strony.
Witam koło 14 również przelałem pieniazki przez ing i nadal nie ma Mb
Konto również zostało doładowane.
Dzięki Wielkie :)
Już jest, ogromne dzięki!
Problem doładowań został już naprawiony i wszystko działa jak należy.
Witam. Nie mogę doładować konta, przekierowanie nie działa
O jakie przekierowanie chodzi? Z tego co widzę, oładowania działają bez problemu.
W celu dodania komentarza musisz być zalogowany.