Misja 1: Parisian Backstreets
Przy drzwiach znajdziesz amunicję. Uważaj na psa w alejce i wejdź na zielony pojemnik. Wskocz na balkon, a następnie przeskocz nad dziurą i idź dalej. Wejdź na górę po drabinie. Pchnij okno i wejdź do środka. Na podłodze i w półkach znajdziesz kilka przedmiotów. Na razie nie możesz otworzyć zamkniętej szafki. Wyjdź przez okno i wejdź wyżej po drabinie. Podejdź do dziury w płocie przedostań się na drugą stronę. Wejdź po metalowych prętach z prawej strony i podnieś czekoladę. Zejdź z powrotem po prętach i idź do końca. Wykonaj skok i wejdź na górę po pobliskiej rynnie. Kiedy będziesz na górze, przeskocz na platformę po prawej. Udaj się na samą górę. Znajdziesz się na dachu. Przesuń znajdującą się na nim beczkę i zeskocz na dół, znajdziesz łom. Wróć na dach i odszukaj zaplombowane drzwi. Wywarz je łomem. Jeśli chcesz, możesz wrócić do pokoju, gdzie stoi zamknięta szafka. Otwórz ją łomem, a znajdziesz naszyjnik, który później możesz sprzedać. Udaj się do miejsca, gdzie znalazłeś łom i przeskocz na drugą stronę. Przejdź obok strażników tak, aby Cię nie zauważyli (użyj L2). Jeśli się ustawisz za strażnikiem i wciśniesz X, Lara go zabije. Zabierz klucz ze stołu i otwórz drzwi. Zejdź na dół.
Misja 2: Derelect Apartments
Pociągnij szafkę na książki, która stoi naprzeciw drzwi. Idź dalej po schodach. Po chwili wpadnie policja. Nie będą Cię jednak gonić. Nie próbuj także z nimi walczyć bo przegrasz. Przeskocz na dziurą. Za Larą znajdują się drzwi, do których potrzebujesz klucza. Idź dalej i podnieś pigułki. Idź na górę i przestaw szafkę. Na kolejnym skrzyżowaniu znajdziesz apteczkę. Pchnij drzwi i zabierz przedmioty, które znajdziesz w środku. Wyjdź i udaj się na górę. Po drodze znajdziesz bandaże. Wyżej znajdziesz pudełko. Pchnij je do przodu i wejdź na górę, a następnie wskocz na reling. Udaj się do drzwi po prawej. W środku znajdziesz dwa klucze. Przełącz przycisk, aby uruchomić windę. Wjedź windą na drugie piętro. Przeskocz na przepaścią i otwórz drzwi. W środku znajdziesz kilka przedmiotów i broń. Wróć do windy i wciśnij czwórkę. Wróć do pomieszczenia z generatorem i wyjdź przez drzwi.
Misja 3: Industrial Rooftops
Wejdź na beczkę, a następnie na górę po drabinie. Na górze znajdziesz drut. Złap się go i udaj się na drugą stronę. Pojawi się helikopter, który zacznie do Ciebie strzelać. W pewnym momencie będziesz musiał wcisnąć trójkąt, Lara podkurczy nogi i będziesz mógł przedostać się dalej. Zeskocz na dół i podbiegnij do pudeł. Podnieś bandaże i ześlizgnij się po dachu. Przejdź przez drzwi i weź monety. Przejdź przez kolejne drzwi, znajdziesz amunicję i czekoladę. Wyjdź przez drzwi i udaj się na dół po drabinie. Na dole pchnij pudło. Idź w lewo i przejdź pod drzwiami do garażu. Podnieś apteczkę i podejdź do pudła. Wejdź na nie i wskocz na platformę po lewej, a następnie wykonaj duży skok z rozbiegu. Wejdź po drabinie, zabierz amunicję i przeskocz przez małą dziurę. Wyjdź przez drzwi. Idź ścieżką, a znajdziesz się na zewnątrz. Wskocz na schody i zejdź na dół. Podnieś monety. Wróć na górę i przejdź przez drzwi. Wejdź po drabinie i wyjdź przez drzwi. Za budką znajdziesz monety. Biegnij w lewą stronę.
Misja 4: Mrs. Carvier's Apartment
Po konwersacji powinieneś otrzymać notatnik. Jeśli jednak pani Carvier nie da Ci go, idź do kuchni i zajrzyj do szafki po prawej. Po rozmowie masz niewiele czasu, ponieważ wezwano policję. Zabierz butelkę wina z kuchni, a w małej lampce po prawej znajdziesz pierścionek. W szufladzie w biurku znajdziesz pigułki. Przejdź przez drzwi na końcu holu.
Misja 5: Parisian Ghettos
Wyjdź z pojazdu i udaj się w lewo. Porozmawiaj z bezdomnymi. Na samochodzie znajdziesz apteczkę. Przedostań się na górę do rury, a następnie przeskocz na rurę po drugiej stronie. Przeskocz na półkę i przejdź przy ścianie do lokacji za płotem. Znajdziesz tu trochę amunicji i apteczek. Wróć z powrotem na pierwszą rurę. Przeskocz przez uszkodzone ogrodzenie i porozmawiaj z delikwentem, którego spotkasz. Udaj się w lewo i zejdź na dół małymi schodkami. Weź pieniądze i przejdź przez drzwi po lewej stronie. Porozmawiaj z Janice. Idź w prawo i podnieś pieniądze. Udaj się do lokacji z rogiem, po prawej stronie. Idź dalej przed siebie. Po lewej znajdują się drzwi z napisem Metropolitan. Wewnątrz spotkasz Bernarda. Bądź dla niego uprzejmy, a otrzymasz zadanie. Możesz także iść do końca ulicy, aż dojdziesz do ślepego zaułka. Porozmawiaj z właścicielem kawiarenki, a otrzymasz zadanie od niego (nieco trudniejsze), wybór należy do Ciebie. Niezależnie od tego, które zadanie wybierzesz, zostaniesz skierowany do Serpent Rouge. Musisz znaleźć jakieś pudełko. Nie da się jednak wykonać tego zadania dwukrotnie, a więc Twój wybór będzie ostateczny.
Misja 6: The Serpent Rouge
Pierre:
Wyjdź z kafejki i wróć do Janice. Po drodze zobaczysz zielone drzwi. Przed nimi jest alejka, wejdź w nią. Biegnij do samego końca i przejdź przez drzwi z napisem stage entrance. Idź do przodu i przełącz przycisk po lewej. Wróć do wejścia i udaj się w lewo. W końcu pomieszczenia stoi strażnik, musisz się go pozbyć. Podnieś przedmioty, które zostawił oraz klucze. Wróć do wejścia. Idź przed siebie holem i wejdź na górę po schodach. Przejdź przez drzwi i zabij strażników. Za barem znajdziesz kilka przedmiotów i przycisk, który naciśnij. Pozbieraj przedmioty i podejdź do budki DJ'a. Zabierz płytę i przełącz przycisk. Zabij strażników i pozbieraj przedmioty, które po sobie pozostawią. Wejdź na górę po schodach. Zastrzel strażnika. Odszukaj czarną skrzynką, którą możesz popchnąć. Ustaw ją tak abyś mógł po niej wejść na rusztowanie na górze. Kiedy pójdziesz do przodu, budynek zacznie się walić. Przeskocz na drugą stronę. Zabierz apteczkę i zastrzel strażników. Przy drzwiach znajdziesz kilka bandaży. Znajdź odpowiednie miejsce, z którego będziesz mógł skoczyć na wózek i zrób to kiedy pojawią się światła. Zabij strażnika. Wskocz na półkę i wejdź na górę po drabinie. Idź przed siebie, po lewej zobaczysz światło - zapamiętaj to miejsce. Idź dalej przed siebie i ześlizgnij się na dół. Przeskocz na platformę po drugiej stronie. Przeskocz na kolejną platformę, a następnie na belkę i udaj się w lewo. Skocz na budynek, przy którym jest most. Kopnij podniesiony most i podejdź do drzwi. Wywarz je i podnieś klucz. W środku znajdziesz dwie dźwignie, przestaw pierwszą z nich dwukrotnie, a następnie kolejną raz. Wyjdź z budynku, przejdź przez most i wejdź po drabinie. Podejdź do światła i otwórz drzwi. Weź pudełko i udaj się do pomieszczenia kontrolnego. Pozbądź się strażnika i zejdź po drabinie. Weź czekoladę i przejdź przez drzwi. Idź dalej aż dojdziesz do schodów, zejdź na dół. Otwórz drzwi z tyłu i pozbieraj przedmioty, po czym wróć do pomieszczenia kontrolnego. Wejdź po drabinie i przejdź przez drzwi. Zejdź po drabinie na dół.
Bernard:
Wróć do Janice i otwórz garaż kluczami. Podnieś przedmiot leżący na prawo od samochodu. W szafkach znajdziesz kilka użytecznych przedmiotów. Przełącz przycisk przy samochodzie. Pociągnij także dźwignię. Zejdź na dół i pozbieraj przedmioty, a następnie wejdź po drabinie. Weź butelkę wina i użyj klucza na przycisku. Odwróć się przejdź przez drzwi na szczycie schodów. Zabij strażnika i zabierz przedmioty. Wejdź na górę i przejdź przez drzwi. Dalej musisz robić to samo co w misji Pierra.
Kiedy znajdziesz się z powrotem w getcie, wejdź do kanałów. Udaj się do tunelu naprzeciw. Wskocz na pudła i wejdź na górę po uszkodzonej ścianie. Ześlizgnij się do platformy i zeskocz na dół. Przeskocz na platformę po drugiej stronie i idź w prawo. Podciągnij się i przeczołgaj się przez dziurę. W pomieszczeniu znajdziesz amunicję i apteczki. Przeczołgaj się z powrotem przez dziurę, idź do końca tunelu prowadzącego do Metropolitan i skręć w lewo. Zeskocz na dół i podejdź do uszkodzonej ściany. Zejdź na dół i przedostań się do drzwi. Wewnątrz znajdziesz pierścionek. Wróć na górę i przeskocz na drugą stronę. Podnieś amunicję, wywarz drzwi i wejdź po drabinie. Weź apteczkę i pieniądze. Przeskocz z powrotem na drugą stronę i wyjdź z kanałów drabiną prowadzącą na górę. Udaj się jeszcze do miejsca, gdzie stoi Janice i idź do końca drogi. Po prawej znajdziesz sklep, gdzie będziesz mógł sprzedać kilka przedmiotów. Następnie biegnij w prawo, aż znajdziesz klatkę schodową. Idź na górę i przejdź przez drugie drzwi. Porozmawiaj z zielarzem, który opowie Ci o ochroniarzu Boucharda. Teraz pozostało Ci już tylko odnieść pudełko właścicielowi. Bernard w nagrodę poda Ci hasło, dzięki któremu przejdziesz obok ochroniarza, a Pierre szyfr do drzwi (15328).
Misja 7: St. Aicard's Graveyard
W tym miejscu gra znów się trochę różni. Jeśli pracowałeś dla Bernarda, możesz ominąć kilka linijek. Porozmawiaj z Francine. Przejdź przez drzwi z żaluzjami i przeskocz na drugą stronę. Wejdź na górę po rurze. Przedostań się do liny i przejdź po niej. Po drugiej stronie zeskocz na dach mauzoleum. Za nagrobkiem znajdziesz apteczkę. Uważaj na psa. Wejdź na dach i przeskakuj z jednego dachu na drugi, aż znajdziesz się w ogrodzonej lokacji. Znajdziesz tam statuę anioła. Pchnij relikwiarz, a otworzą się drzwi. Pozbieraj przedmioty. Jeśli chcesz, możesz się przedostać do jeszcze jednego grobu, znajdującego się za ogrodzeniem. Musisz wskocz na grób i przeskoczyć płot. Aby opuścić cmentarz, pchnij statuę i zeskocz na dół.
Misja 8: Bouchard's Hideout
Zabij szczura. Kiedy pobiegniesz do przodu zapadnie się pod Tobą grunt. Znajdź ścianę, po której możesz się podciągnąć. Po prawej stronie znajdziesz rurę. Przedostań się na drugą stronę. Wskocz do wody i przepłyń na drugi koniec. Po prawej stronie jest ściana, po której wejdź na górę i przedostań się na platformę powyżej. Udaj się na sam koniec holu i wyciągnij trochę gruzu. Odwróć się i wyłam kratę po lewej. Zabij szczura i pozbieraj amunicję. Przejdź przez drzwi. Udaj się przez kolejne drzwi, skręć w lewo i przejdź po gruzach. Wskocz do wody, przepłyń na drugi koniec. Po wyjściu z wody znajdziesz się w pomieszczeniu z rurą parową. Przejdź przez ścianę i wejdź do pomieszczenia z grobami. Idź w lewo, zabierz apteczkę i przejdź przez drzwi. Za trumną po drugiej stronie holu znajdziesz amunicję. Udaj się na lewo od zmutowanego ciała i przejdź przez drzwi. Spotkasz Boucharda, jeśli źle poprowadzisz rozmowę, możesz zginąć. Oto mała podpowiedź jak rozmawiać:
-Easy Bouchard. I lost that friend yesterday...
-What would you suggest?
-Passports!
Pociągnij za dźwignię i przejdź przez drzwi. Zbierz amunicję i pchnij pudło do przodu. Wejdź na górę i przełącz przycisk. Wyjdź przez drzwi.
Misja 9: St. Aicard's Church
Zanim zagadasz do człowieka stojącego przy ringu zapisz grę. Teraz możesz postawić na jakiegoś zawodnika. Jeśli wygrasz, dostaniesz złoty zegarek. W przeciwnym wypadku stracisz trochę pieniędzy. Założyć się możesz tylko raz, a zwycięzca jest wybierany losowo. Przy statui znajduje się pudełko. Jeśli je pchniesz, Lara stanie się silniejsza. Wejdź na górę i przedostań się na drugą stronę. Po drodze podnieś apteczkę. Wskocz do pomieszczenia z organami. Na podłodze znajdziesz złoty pierścionek. Zeskocz na dół i podejdź do statui. Pchnij pudło w prawo, skocz i złap się rusztowania. Nieopodal znajdziesz naboje. Zeskocz na dół i przejdź przez drzwi w pomieszczeniu z szachownicą na podłodze. Znajdziesz się w getcie. Wróć do początku tej lokacji, przejdź obok Janice i idź do końca ulicy. Wejdź do sklepu po lewej. Lara położy paszporty na ladzie. Wejdź do pomieszczenia z tyłu. Znajdziesz martwego właściciela. Zabierz mu portfel i przejrzyj go dokładnie. Znajdziesz pin do szafki (14529). Zabierz z szafki wszystkie przedmioty. Nagle drzwi się zamkną i zobaczysz bombę, która zaraz wybuchnie. Wciśnij żółty przycisk na ścianie i wyjdź na zewnątrz. Idź w prawo i otwórz właz. Przebiegnij przez to pomieszczenia tak, aby się nie zapalić. Na końcu zeskocz na dół do tunelu. Biegnij przed siebie.
Misja 10: The Louvre Storm Drains
Idź przed siebie i zabij szczura. Podnieś czekoladę i wejdź na górę po schodach, a znajdziesz apteczkę. Zejdź z powrotem na dół i wejdź do wody. Idź dalej tunelem, aż znajdziesz drzwi z lewej strony. Przejdź przez nie, przepłyń przez wodę i wejdź po drabinie. Zastrzel kolejnego szczura. Na razie nie przekręcaj zaworu, idź przed siebie i zbierz naboje. Tunel prowadzi do pomieszczenia z wodospadem. Znajdź rynnę i wejdź po niej na górę. Odszukaj przycisk i przełącz go. Zejdź na dół i wejdź do tunelu, naprzeciw tego z wiatrakiem. Wejdź po drabinie z prawej i zakręć wiatrakiem. Następnie przeczołgaj się pod nim, po drodze zbierz amunicję. Na końcu znajdziesz zawór, który przekręć. Wróć z powrotem drogą, którą przyszedłeś. Wejdź po rynnie na górę, odszukaj belkę, po której możesz przejść na druga stronę. Przekręć zawór i podnieś naboje. Wskocz na uszkodzoną drabinę i wejdź po niej na górę. Podejdź do rury, po drugiej stronie znajdziesz kolejny zawór. Wróć po rurze, zeskocz na belkę i przejdź przez drzwi. W holu znajdziesz amunicję. Następnie zejdź na ziemię drogą, którą dostałeś się na górę. Udaj się na lewo od rury, przez tunel do pomieszczenia z zaworem, którego wcześniej nie ruszałeś. Wróć do wodospadu i zanurkuj. Płyń przed siebie, aż będziesz mógł się wynurzyć. Wejdź na górę po siatce i rurze, zatrzymaj się w połowie drogi. Skocz na belkę i przełącz kolejny zawór. Wróć z powrotem na siatkę i na górę. Przeskocz nad przepaścią i przekręć ostatni zawór. Wróć na drugą stronę i przeczołgaj się pod ogrodzeniem. Ześlizgnij się na dół do głównego pomieszczenia. Wejdź jeszcze raz po rurze. Wejdź do rury na samej górze. Wyjdź przez drzwi. Wskocz do wody i wyjdź po drabinie. Teraz możesz wysadzić w powietrze jeden z dwóch obiektów. Podejdź do tego na ziemi, ponieważ jest łatwiej. Kiedy Lara się odezwie wciśnij przycisk, aby ustawić ładunek. Wskocz do wody i nie wypływaj na powierzchnię. Płyń wzdłuż rury, aż będziesz mógł trochę odetchnąć. Wróć do dziury, którą wysadziłeś i zeskocz na dół.
Misja 11: Louvre Galleries
Wejdź na górę po schodach. Przejdź tak, aby Cię nie uchwyciła kamera i zastrzel strażnika. Idź dalej na górę i zabijaj wszystkich po drodze. Na samej górze udaj się do pomieszczenia za rogiem. Znajdziesz się w pokoju z laserami. Wskocz na szklaną gablotę, a następnie skocz na lewo po apteczkę. Wskocz z rozbiegu na kolejną gablotę za laserami. Kolejne lasery możesz ominąć dołem. Idź w prawo i na samym końcu się podciągnij. Kiedy lasery znikną, skocz na drugą stronę. W kolejnej lokacji przeczołgaj się pod pierwszymi laserami. Przy kolejnych podejdź blisko ściany z prawej strony, powinieneś się przecisnąć. Zabij strażnika. Udaj się na drugi koniec pomieszczenia i zabierz apteczkę, która leży za kamerą. Przejdź przez drzwi, przy których był strażnik. Pozbądź się kolejnego strażnika. W pokoju znajdziesz szklaną skrzynię. Pociągnij ją, a Lara stanie się silniejsza. Pchnij do przodu skrzynię po środku pomieszczenia tak, aby dotykała siedzeń. Przy mniejszej skrzyni jest przycisk. Wciśnij go i szybko wskocz na większą skrzynię, a następnie przedostań się do przejścia nad obrazem Mony Lisy. Przejdź przez kolejne przejście. Na końcu tunelu pchnij ogrodzenie i zastrzel strażnika. Na dachu wskocz na białe pudło i platformę, na której są rury. Następnie wskocz na półkę za Larą i przejdź po niej, aż dotrzesz do drutu. Przedostań się do budynku po drugiej stronie. Przejdź po półce i wejdź na górę po rynnie. Wejdź do budynku przez okno. Zabij strażnika i zabierz jego klucze. Wyjdź na zewnątrz i zejdź na dół. Wywarz wszystkie drzwi i pozbieraj przedmioty jakie znajdziesz, a następnie przejdź przez drzwi przy rynnie. Wejdź po niej na górę i udaj się w prawo. Przejdź przez drzwi i wejdź na maszynę. Przeczołgaj się przez szparę. Zejdź po drabinie. W kolejnej lokacji zeskocz na dół i wyjdź przez drzwi. Zabij strażnika i udaj się w prawo. Przejdź przez pierwsze drzwi. Za drugimi drzwiami na prawo czai się kolejny strażnik. Po lewej znajduje się przycisk obsługujący kamery. Zajrzyj do biura Carviera i odczytaj kod na jego komputerze (14639). Wróć do początku holu, skręć w prawo i wpisz kod. Przeszukaj pomieszczenie. W prawej szufladzie biurka znajdziesz przepustkę. Udaj się na drugi koniec holu i włóż przepustkę do czytnika. Zejdź po schodach i przejdź przez drzwi. Wejdź do jedynego pomieszczenia, do którego możesz wejść i zabij strażnika. Przejdź przez kolejne drzwi. Możesz trochę przeszukać okolicę, znajdziesz apteczkę i bandaże. Kiedy będziesz na górze, zobaczysz drzwi i znak. Przejdź przez nie i zejdź na dół po schodach. Idź w lewo, a następnie wprawo do lokacji z dużymi drzwiami. Przejdź przez niebieskie drzwi.
Misja 12: The Archeological Dig Site
Kiedy podejdziesz do białych budynków, pojawi się strażnik. Zabij go i przeszukaj pomieszczenie, z którego wyszedł. Przełącz przycisk, który włączy światło i komputer. Wyjdź z budynku i zabij kolejnego strażnika. Za komputerem znajdują się inne pomieszczenia ale zanim je zwiedzisz zapisz grę. Wejdź do kolejnego pomieszczenia, i odbierz fax. Przy wyjściu zabij kolejnego strażnika. Otwórz podwójne, niebieskie drzwi po lewej i przejdź przez nie. Przy pomocy komputera ustaw maszynę w odpowiednim miejscu (na symbolu w ziemi). Wyjdź i udaj się do ogrodzonej lokacji. Zejdź na dół po drabinie. Odszukaj kolejną drabinę i zejdź na dół. Następnie wejdź na górę po drabinie za rogiem. Przeskocz na drugą stronę i zejdź na dół po kolejnej drabinie. Zabij strażnika i zeskocz na dół (nie schodź po drabinie). Wejdź na górę po drabinie z prawej strony, a następnie wejdź po ścianie. Przedostań się na drugą stronę i wskocz na drewnianą platformę. Przełącz przycisk, który opuści dźwig. Zejdź na dół i wskocz na obniżoną platformę. Przeskocz do obracającego się obiektu i poukładaj symbole w następującej kolejności (od prawej do lewej): drzewo, cel, człowiek stojący na głowie, półksiężyc. Po ustawieniu każdego symbolu, przestaw odpowiadającą mu dźwignię. Kiedy ustawisz wszystkie symbole, otworzą się drzwi na górze. Przejdź przez nie.
Misja 13: Tomb Of The Ancients
Zeskocz na dół. Po obejrzeniu scenki zeskocz na dół i wejdź po ścianie. Kiedy znajdziesz się na platformie, odwróć się w prawo i wykonaj kolejny skok. Wskocz do dziury obok słupa w ścianie. Zeskocz na dół i przeskocz przez uszkodzony most. W holu znajdziesz bandaże. Podejdź do krańca mostu. Skocz w prawo, do potwora bez głowy. Skocz w lewo i przedostań się po głowie. Puść się po lewej stronie potwora. Zejdź na dół po ścianie i zeskocz na dół. Przeskocz do kolejnego słupa i pociągnij dźwignię. Zejdź na sam dół i pokonaj czekającego tam przeciwnika. Kiedy go położysz odszukaj małą szczelinę, przez którą się przeczołgaj i wciśnij przycisk. Wróć na górę, na samej górze znajdziesz kolejny przycisk. Zejdź znowu na sam dół i znokautuj po raz kolejny przeciwnika. Przejdź nowo otwartym przejściem. Za rogiem pchnij drzwi, dzięki temu Lara stanie się silniejsza. Weź broń i przedmioty i idź dalej. Zburz ścianę i wejdź do kolejnej lokacji. Zaraz po wejściu zamkną się za Tobą drzwi. Zapisz grę. Pociągnij dźwignię po prawej i jak najszybciej przedostań się do drzwi. Uważaj na pułapki. W kolejnym pomieszczeniu przejdź przez drzwi po lewej.
Misja 14: Hall Of Seasons
Ten poziom zawiera cztery misje, które musisz wykonać. Uważaj na szkielet w głównym pomieszczeniu. Wejdź na platformę z zakręconymi liniami po środku lokacji. Otworzy się za Tobą troje drzwi. Wejdź do tych po lewej i przełącz przycisk. Przejdź przez durze drzwi.
NEPTUNE'S HALL
Uważaj na przeciwnika. Podnieś naboje i udaj się do pomieszczenia z tyłu. Wskocz do wody. Przepłyń do kolejnego pomieszczenia. Unikając mieczy, przejdź przez przejście i przełącz przycisk. Wróć do pomieszczenia, gdzie był wojownik. Zapisz grę i wskocz do dziury wypełnionej wodą. Na samym dole znajduje się przejście, gdzie musisz zanurkować. Przełącz przycisk i wróć na powierzchnię. Przejdź przez drzwi nad Neptunem. Weź apteczkę i wróć do wody. Za następnymi drzwiami po lewej znajdziesz naboje. Przejdź przez ostanie drzwi i wskocz do wody. Na dnie znajdziesz apteczkę. Kiedy będziesz płynął przez tunel, uważaj na kolce. Kiedy droga się rozwidli, płyń w prawo. Nabierz trochę powietrza i udaj się w lewo. Po drodze znajdziesz amunicję. Płyń przed siebie i zabierz kamień. Po drodze jest także dźwignią, którą musisz przestawić. Przepłyń pod Neptunem i udaj się do lokacji, gdzie był wojownik. Zdobyłeś pierwszy kamień. Wróć do głównego holu, stań na platformie, z liniami w kształcie wiejącego wiatru i przejdź przez drzwi po prawej.
BREATH OF HADES
Zejdź po schodach i skręć w prawo. Pchnij ścianę, podnieś naboje i przełącz przycisk. Ten poziom jest dosyć trudny. W trakcie skakania wciskaj przycisk odpowiedzialny za chodzenie. Często zapisuj stan gry i bądź bardzo ostrożny. Nie skacz, kiedy wieje wiatr. Przeskocz na drugą stronę i zabierz kamień. Wróć do głównego holu i stań na platformie z gwiazdą. Przejdź przez drzwi po prawej.
THE SANCTUARY OF FLAME
Kiedy zaczniesz iść do przodu, zewsząd zaczną wybuchać płomienie. Jeśli Lara nie będzie w odpowiedniej odległości, to się zapali. Przeskocz po platformach na drugą stronę. Pamiętaj, że niektóre wybuchają lub się zapadają. Weź kamień i wróć na małej platformie do głównego pomieszczenia. Stań na ostatnim przycisku i przejdź przez drzwi po środku.
WRATH OF THE BEAST
Kiedy wejdziesz do pomieszczenia, zawali się statua i grunt stanie się niestabilny. Musisz się poruszać bardzo ostrożnie. Odwróć się w lewo i zeskocz na dół. Udaj się na sam koniec i skocz na platformę, a potem ześlizgnij się na dół. Przedostań się do drzwi. Zabierz kamień i uważając na ogień i przeciwników przełącz wszystkie przyciski.
Umieść wszystkie cztery kamienie na miejscu w głównym holu. Następnie otwórz, którekolwiek drzwi za pomocą platformy i przełącz dźwignię, która spowoduje że spadniesz na dół. Odszukaj drzwi naprzeciw metalowego obiektu i przejdź przez nie. Teraz musisz odszukać cztery zawory odpowiadające poszczególnym kamieniom. Uważaj na wojowników. Pierwszy zawór znajduje się na lewo od wejścia. Po drugi musisz udać się na dół i odnaleźć drabinę. Wejdź po niej, a następnie przejdź po drucie. Zawór znajdziesz na górze. Aby odnaleźć trzeci, wskocz na generator z platformy, na której stoisz. Znajdź kolejny drut i przedostań się na drugą stronę. Wejdź po drabinie, zawór jest na górze. Czwarty zawór znajduje się po środku generatora. Ostatni zawór spowoduje, że w głównym holu pojawią się platformy. Wyjdź z tego pomieszczenia i wejdź na górę po schodach. Skręć w lewo i wejdź do windy. Pociągnij łańcuch raz, za Larą znajdziesz apteczkę. Pociągnij łańcuch drugi raz, a znajdziesz się w głównej lokacji. Wejdź na gruz i wskocz na platformę. Przeskakuj z platformy na platformę, aż dostaniesz się na samą górę. Na górze skocz i złap się, a następnie przejdź na drugą stronę. Uważaj na szkielety. Kiedy dojdziesz do schodów, udaj się na górę. Wejdź na górę po ścianie i przejdź w prawą stronę. Znajdziesz dźwignię. Przełącz ją i wróć na schody. Dźwignia otworzyła drzwi za schodami. Pchnij ścianę i weź apteczkę i amunicję. Wróć do ściany, po której się wspinałeś. Przedostań się na platformę na górze, odpocznij kiedy będzie to możliwe. Udaj się na samą górę i w lewo. Odszukaj drzwi. Wejdź po schodach i przejdź przez drzwi na górze. Czeka Cię teraz walka z bossem. Twoim zadaniem jest złapanie niebieskiego światła, które będzie Ci uciekać. Strzelaj do ducha i zbierz przedmioty z podłogi. Po pewnym czasie duch przestanie się ruszać i właśnie w tym momencie zabierz światło. Jeśli nie zdążysz, będziesz musiał powtarzać walkę z duchem od początku. Przejdź przez drzwi, które się otworzą i przepłyń kawałek. Kiedy znajdziesz się w grobowcu, pomieszczenie zacznie zalewać woda. Przez sufit przepłyń do głównego pomieszczenia. Na górze znajdziesz bandaże. Zanurkuj z powrotem i odszukaj dziurę, przez którą przepłyń. Na wykopalisku, biegnij przed siebie i wejdź na pudło. Przeskocz na ogrodzeniem i przejdź przez drzwi po prawej.
Misja 15: The Galleries Under Siege
Wejdź po schodach za komputerem i z powrotem do Louvre'u. Przyszykuj sobie broń i wejdź po schodach. Po drodze zabij kilku przeciwników. Zobaczysz scenkę jak do muzeum ktoś się włamuje. Idź cały czas na górę i zabijaj wszystkich po drodze. Zewsząd wrzucany jest gaz, więc Lara potrzebuje respirator. Udaj się do pomieszczenia ze szklanymi gablotami, gdzie były lasery. Skręć w lewo i wejdź po schodach. Zabij przeciwnika na końcu holu i przejdź przez pierwsze drzwi po prawej. Za szklanymi drzwiami jest skrzynka z respiratorami. Lara powinna nauczyć się także sprintu (L2 i lewy analog). Zabierz respirator. Zielony pasek pokazuje ile jeszcze zostało powietrza. Wyjdź z pokoju i idź w lewo i na dół schodami. Przejdź przez drzwi na dole i pozbądź się przeciwników. Przejdź przez drzwi po lewej stronie. Biegnij w lewo i zabijaj wszystkich po drodze. Zejdź po schodach do głównego pomieszczenia. Przejdź przez otwarte drzwi po prawej i obejrzyj scenkę.
Misja 16: Von Croy's Apartament
Przeszukaj pomieszczenie, znajdziesz parę przedmiotów i amunicję. Kiedy podniesiesz laskę, do pokoju wejdzie jakiś człowiek. Po kilku strzałach powinieneś się go pozbyć. Przeszukaj do końca to piętro, znajdziesz informacje o obrazach. Kopnij drzwi za schodami, a Lara stanie się silniejsza. Zbierz przedmioty leżące na półce i idź na górę. W łazience znajdziesz amunicję i apteczkę. Wejdź na górę po schodach i wejdź do sypialni. W szafie znajdziesz więcej amunicji i apteczkę. Zapoznaj się również z informacjami na biurku. Zejdź na dół po krętych schodach i wyjdź z mieszkania. Wyjdź frontowymi drzwiami. Uważaj na lasery. Przejdź korytarzem naprzeciw laserów i pchnij drzwi. Weź amunicję i apteczkę, odwróć się i wyjdź. Przejdź przez drzwi po prawej i zabij przeciwnika. Przejdź przez ścianę. Zabierz czekoladę, broń i amunicję. Przeskocz nad laserami, skręć w prawo i zeskocz ze schodów. Przełam pręty, na stole znajdziesz apteczkę i amunicję pod schodami. Zapisz stan gry. Wróć na górę po schodach i udaj się do korytarza z laserami i przeciwnikiem na końcu. Kiedy przejdziesz przez pierwszy laser, podnieś amunicję. Biegnij przed siebie, a następnie w stronę drzwi po lewej, dzięki czemu przeciwnik ni będzie mógł Cię trafić. Podnieś naboje i biegnij do drzwi po prawej. Poczekaj aż znikną lasery, przeskocz nad laserem na podłodze i schowaj się w drzwiach po lewej. Poczekaj na odpowiedni moment i zabij przeciwnika. Obejrzyj scenkę.
Misja 17: The Monstrum Crimescene
Teraz znajdujesz się w Pradze. Naprzeciw Ciebie znajduje się czerwony samochód i reporter, porozmawiaj z nim. Oto co możesz powiedzieć:
-The big one with the snow on top?
-Just tell me what you have on the art dealer.
-You say he found something? A painting perhaps?
-Keep talking untill the money runs out.
-All of them?
Po rozmowie przejrzyj książkę. Za dziennikarzem jest alejka. Wejdź w nią i zabij bandytę. Znajdziesz przy nim młotek. Przebiegnij z powrotem obok reportera i fontanny i wejdź w alejkę po drugiej stronie. Zabij przeciwnika. Na ulicy powinieneś zobaczyć drzwi z pułapką. Użyj młotka i wejdź do środka. Idź przed siebie do kolejnej lokacji. Udaj się na koniec tunelu i skręć w prawo. Wejdź do środka i na górę po schodach. Przejdź przez drzwi na górze. Obejrzyj scenkę, w trakcie kolejnej rozmowy możesz powiedzieć co chcesz. Przejdź przez drzwi i znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z artefaktami. Wejdź na górę po krętych schodach i pchnij szufladę na końcu pokoju. Wejdź na szufladę i dalej na górę. Przeskocz na platformę po drugiej stronie. Skacz z platformy na platformę. Pociągnij za łańcuch, a otworzy się szafka. Zejdź na dół i zabierz apteczkę, a następnie wróć na górę. Po drugiej stronie znajduje się kolejny łańcuch. Pociągnij go, a na zegarze pojawi się 3. Zejdź na dół i znajdź zegar za biurkiem. Ustaw go na 3. Zejdź na dół po schodach. Zabierz kawałek papieru z biurka w następnym pomieszczeniu. Znajduje się na nim kod do panelu przy obrazie (31597). Zabierz przedmiot ze skrytki, wejdź na górę po schodach i przejdź przez drzwi. Wróć do pokoju, gdzie był Bouchard i obejrzyj scenkę. Zabierz klucze i zejdź po schodach. Przejdź przez czerwone drzwi po lewej. Porozmawiaj z reporterem i obejrzyj scenkę.
Misja 18: The Strahov Fortress
Przejdź na drugą stronę pokoju i zabierz apteczkę z kontenera. Kiedy podejdziesz do drzwi od garażu, kontener się poruszy. Podejdź do kontenera z tyłu i wskocz na niego. Przeskocz na wyższy kontener. Udaj się w lewo, zobaczysz rurę przymocowaną do białego obiektu. Wskocz na ten obiekt i z rozbiegu skocz na ścianę po prawej. Teraz musisz się skradać. Zejdź po drabinie i przedostań się na drugą stronę pomieszczenia. Wejdź na górę po drabinie. Przejdź przez drzwi po lewej. Włóż kartę do czytnika i wejdź do środka. Zabij dwóch strażników. Wejdź na górę po drabinie z prawej strony i przejdź przez drzwi. Zabij strażnika i przełącz przycisk sterujący magnesem. Zejdź z powrotem na dół, idź do końca pomieszczenia i wejdź na górę po drugiej drabinie. Przejdź obok budki i obejrzyj scenkę. Zejdź na dół i przejdź przez zielone drzwi. Podejdź do ogrodzenia, obok którego stoją pudła. Jeśli chcesz, możesz wydostać szczeniaki z pułapki. Pchnij pudło na lewo od drzwi, aż do stosu z innych pudeł. Pchnij pudło po prawej stronie drzwi tak, aby dotykało stosu z prawej strony. Lara wskaże rurę, po której może się wspiąć. Wejdź na stos z pudeł i podejdź do pudeł przy ogrodzeniu. Zeskocz na pudło niżej i pociągnij pudło przed Tobą nieco do tyłu. Przejdź nad nim i pchnij je do przodu, do samego końca. Następnie pociągnij nieco pudło na samej górze. Przejdź z drugiej strony i pchnij je do samego ogrodzenia. Lara stanie się silniejsza. Nie przeskakuj jeszcze przez ogrodzenie. Znajdź w pomieszczeniu dwa pudła, jedno na drugim. Pociągnij je trochę do tyłu i wejdź na nie. Lara zobaczy biały obiekt z ogrodzeniem. Wskocz na niego. Przestaw zawór, który się tam znajduje. Przedostań się na drugą stronę ogrodzenia (wciśnij trójkąt aby podkurczyć nogi). Zeskocz na dół i zabij psy. Wejdź na górę po drabinie i przełącz dźwignię. Odwróć się i podciągnij się wyżej. Udaj się do otworu wentylacyjnego i idź do jego końca. Obejrzyj scenkę. Przejdź obok reportera i zeskocz na dół. Zabij strażnika i zabierz jego kartę identyfikacyjną. Strzel w kanistry z benzyną. Udaj się do pomieszczenia na końcu korytarza. W budce znajduje się trzech strażników. Zabij ich i przejrzyj co jest w komputerze. Pozbieraj przedmioty i przełącz przycisk. Obejrzyj scenkę. Udaj się w stronę laserów. Na półce znajdziesz broń. Przedostań się za czerwony laser. Zeskocz na dół i wejdź na górę po drewnianych listewkach. Przeskocz na drugą stronę. Za laserami znajduje się pomieszczenie z zielonymi drzwiami. Przejdź przez nie.
Misja 19: The Bio-Research Facility
Przejdź przez drzwi i przebiegnij obok fontanny. Porozmawiaj z ogrodnikiem. Przy drzwiach, znajdziesz amunicję za roślinami. Przełącz przycisk na rzeźbie w fontannie. Wróć do wejścia do pomieszczenia i przejdź przez przejście po prawej. Wejdź na górę po drabinie i zabierz amunicję. Przełącz przycisk i wróć do pomieszczenia z fontanną. Przejdź przez drzwi, które otworzyłeś i wciśnij żółty przycisk. Udaj się do kolejnej lokacji. Pozbądź się przeciwników i wejdź po schodach z prawej strony. Zabij robaki i weź amunicję. Zejdź na dół i skieruj się do drugich schodów. Zabij robaki i weź amunicję. Odszukaj małą skałę. Będąc na dole, spójrz w górę i złap się rury. Na drugim końcu przestaw dwa zawory. Wróć z powrotem po rurze. Wskocz do tunelu, Lara wyląduje w wodzie. Wyjdź z wody i podejdź do drzwi. W kolejnym pomieszczeniu musisz wejść na górę po drabinie. Na górze zabierz apteczkę i przejdź przez drzwi. Idź dalej tunelem, a następnie w górę po schodach. Otwórz kolejne drzwi i zastrzel przeciwnika. Staraj się nie wchodzić do wody, ponieważ pływa w niej wielka ryba, której nie da się zabić. Przeskocz na drugą stronę, wejdź na górę po schodach i po drabinie. Weź amunicję i zejdź po drabinie. Przeskocz nad przepaścią i zejdź po schodach. Podejdź do rury i wskocz na nią. Weź amunicję i przestaw zawór. Wejdź z powrotem po schodach i przeskocz na drugą stronę. Przedostań się na drugą stronę po rurze. Wejdź na górę i udaj się w lewo. Wskocz na platformę z prętami. Zejdź na dół po drabinie i przełącz żółty przycisk przy drzwiach. Przejdź przez nie i przełącz kolejny przycisk, aby przejść do kolejnej lokacji. Naprzeciw rury znajdziesz amunicję. Wejdź na górę po schodach. Pociągnij stół do tyłu. Przyjrzyj się rysunkowi z czerwonym znakiem X. Pokazuje on, które zawory należy przestawić aby odsłonić przejście. Przestaw pierwszy, drugi i czwarty zawór po lewej, a następnie przestaw dźwignię obok. W kolejnym pokoju musisz się przedostać na górę, do martwego ciała. Idź w prawo i zabij przeciwnika. Podnieś jego dokumenty. Udaj się do środkowej lokacji i wejdź po drabinie. Na górze idź w lewo i wejdź po schodach. Na górze są drzwi, których nie możesz otworzyć. Idź dalej i przeskocz po platformach na dach. Jeśli potrzebujesz bandaży, to przed ostatnią platformą ześlizgnij się na dół. Z ostatniej platformy skocz i złap się ogrodzenia. Zabij przeciwnika. Przejdź obok drzewa i przeskocz przez małą przepaść. Podnieś apteczkę i wróć do większej przepaści. Przeskocz ją i wejdź po drzewie pokrytym winoroślą. Idź dalej i podnieś dokumenty martwego strażnika. Na końcu znajdziesz amunicję. Wróć na dół do miejsca, gdzie przeskakiwałeś przez większą przepaść. Udaj się do drabiny po środku. Przeskocz przepaść za rogiem. Zabij strażnika, zabierz jego kartę, amunicję i zejdź na dół po drabinie. Przejdź przez drzwi znajdujące się naprzeciw środkowej drabiny. Otwórz drzwi przy pomocy zebranych kart i przejdź do nowej lokacji. Zejdź po schodach i idź dalej, aż dojdziesz do małego pomieszczenia. Wciśnij żółty przycisk i biegnij do pomieszczenia podobnego do tego, w którym przed chwilą byłeś.
Misja 20: The Sanitarium
Podnieś amunicję i zeskocz na dół. Podnieś kolejny zestaw naboi i udaj się do drabiny. Zejdź na dół i idź w prawo. Przejdź przez drzwi i zeskocz na dół. Na dole znajdzie pigułki. Idź dalej i znowu zeskocz na dół. Wskocz do szybu i podnieś żółtą przykrywkę. Zejdź na dół po drabinach. Wskocz na platformę po drugiej stronie. Przejdź przez drzwi. Zabij przeciwnika i idź dalej holem. Po scence podnieś naboje i idź dalej. Na końcu korytarza, za drzwiami po prawej spotkasz człowieka, z którym porozmawiaj. Wyjdź z pokoju i idź w prawo. Spróbuj otworzyć drzwi. Dzięki specjalnej umiejętności Kurtisa, poznasz kod (06289). Przebiegnij obok budki do ogrodzonej lokacji. Zabij przeciwnika i przejdź przez drzwi. Idź dalej przed siebie, zabij kolejnego przeciwnika i przejdź przez drzwi. Zabij kolejnego szaleńca i udaj się do pokoju po prawej. Znajdziesz tam czekoladę. Idź dalej i wejdź do kawiarenki. Zabij człowieka w pomarańczowej kurtce i drugiego, który się po chwili pojawi. Pozbieraj przedmioty. Naprzeciw kawiarenki są drzwi z numerem na żółtym papierze. Zapamiętaj ten numer. Zabij przeciwników i przejdź przez białe drzwi za rogiem. Podnieś amunicję i dokumenty martwego naukowca. Wróć do kawiarenki i za rogiem znajdziesz drzwi z czytnikiem kart. W kuchni musisz zabić przeciwnika. Udaj się na górę po schodach i zabierz apteczkę. Idź dalej i przeskocz przez przepaść. Kiedy zobaczysz panel kontrolny wpisz kod z drzwi (38471). Zeskocz na dół, znajdziesz się w kuchni. Przejdź przez nowo otwarte drzwi, te przy których był kod. Idź w prawi i obejrzyj scenkę. Zabij strażnika, który wyjdzie z za rogu i idź do końca holu. Wyłam kratę i przeczołgaj się na drugą stronę. Przeskocz do kolejnego wąskiego przesmyku przed Tobą. Po scence, strzel w zbiorniki przy wentylatorze. Wskocz na górę i wyłącz wentylator. Przeczołgaj się na drugą stronę i skręć w prawo. Zejdź po schodach.
Misja 21: Maximum Containment Area
Biegnij przed siebie, do metalowych drzwi. Od drzwi na końcu korytarza udaj się w prawo i zatrzymaj się przed ostatnimi metalowymi drzwiami. Otrzymasz kolejny kod (17068). Udaj się do budki i wpisz go w odpowiednim miejscu. Otworzą się metalowe drzwi. Idź do nich. Za pierwszymi drzwiami znajdziesz ciało, a przy nim kod. Przejdź przez kolejne drzwi po lewej. Podnieś czekoladę z biurka i zabierz kartę strażnika. Zabij przeciwnika i wyjdź przez drzwi. Skręć w lewo i idź korytarzem do drzwi. Użyj karty i przejdź przez nie. Idź przed siebie korytarzem. W małym pokoju po prawej znajdziesz trochę amunicji. Zabij przeciwników i udaj się na lewo od tego pomieszczenia w stronę podwójnych drzwi. W kolejnej lokacji skręć w prawo i otwórz pierwsze drzwi po lewej. Wejdź do kostnicy i zabij potwora oraz kolejnego przeciwnika. Skręć w lewo i idź przed siebie. Zabij kolejnego przeciwnika i szybko odwróć się i zabij gościa za Tobą. Odszukaj małe przejście, przez które przedostał się potwór. Znajdziesz tam kilka przedmiotów. Następnie udaj się na lewo od przejścia i otwórz drzwi wymagające karty identyfikacyjnej. Obejrzyj scenkę i przygotuj się na kolejnego bossa. Musisz go położyć parę razy na deski zanim go zabijesz. Po walce przełącz przycisk na maszynie i obejrzyj kolejną scenkę.
Misja 22: Aquatic Research Center
Wciśnij żółty przycisk na ścianie i wejdź do środka. Uważaj na dwa karabiny maszynowe zainstalowane w tym pokoju. Nie schodź po drabinie. Odwróć się w lewo i zeskocz na dół. Po lewej stronie znajduje się małe przejście. Aby się przez nie przedostać wciśnij trójkąt a następnie przód, a następnie L1. Lara prześlizgnie się przez wąski otwór na brzuchu. Po drugiej stronie przestaw zawór. Pomieszczenie wypełni się dymem, dzięki czemu Lara nie będzie musiała się obawiać karabinów maszynowych. Obok drugiego karabinu, na tyłach pokoju jest rura, po której wejdź na górę. Na górze przedostań się na kolejną rurę, a następnie do drzwi. Zeskocz na dół, idź korytarzem i zejdź po schodach. Wciśnij żółty przycisk na ścianie. Wejdź do pomieszczenia obok kamery i wyjmij broń. Strzel w zbiorniki i przejdź korytarzem do żółtego przycisku za karabinami. Wciśnij go. Przejdź przez drzwi, wejdź po drabinie i idź wzdłuż korytarza. W kolejnej lokacji wejdź po schodach i przejdź przez drzwi. Nie wskakuj do wody. Udaj się na prawo od ekranu. Zobaczysz staw za ogrodzeniem. Wskocz do wody, przepłyń przez rozbite okno i skręć w lewo. Przełącz przycisk. Odwróć się i płyń do kolejnego pomieszczenia i na powierzchnię. Wyjdź z wody, podnieś apteczkę i wciśnij przycisk. Wyjdź przez drzwi. Idź do głównego pomieszczenia. Przejdź przez nowo otwarte drzwi i przełącz żółty przycisk. W następnym pokoju jest kolejny żółty przycisk. Wciśnij go i sprawdź co pokazuje kamera. Przełącz przycisk po drugiej stronie, który otworzy drzwi do windy. Wejdź do windy i zjedź na dół o jeden poziom. Idź dalej przed siebie i zejdź na dół po schodach. Przejdź przez drzwi na dole. Przełącz kolejny przycisk. Wróć do windy i udaj się z powrotem do głównej lokacji. Udaj się schodami po prawej. Zobaczysz dźwig z wiadrem. Pociągnij wiadro na poruszającą się platformę, wciśnij przycisk obok. Wiadro zjedzie na drugą stronę. Teraz postaw wiadro pod kapiącą rurą. Przestaw dźwignię. Ustaw wiadro z powrotem na platformie i wciśnij przycisk. Lara stanie się silniejsza. Pchnij wiadro z powrotem na dźwig. Zejdź na dół po schodach i udaj się do miejsca, gdzie wskoczyłeś do wody. Wejdź po schodach i udaj się na górę po drabinie. Na górze są dwa przyciski. Wciśnij je, a będziesz mógł zobaczyć co jest pod wodą. Wyjdź przez drzwi i zejdź po schodach. Wejdź na górę po rurach i udaj się w lewo. Zobaczysz drut. Kiedy do niego dojdziesz, zeskocz na dół i wciśnij przycisk. Wskocz na windę i jedź na drugą stronę. Przejdź przez drzwi. Przełącz kolejny przycisk, zabij przeciwnika i przejdź przez drzwi. Sprawdź też co leży na półkach na lewo i prawo od drzwi. Wyjdź i skieruj się w prawo. Wciśnij przycisk, który opuści wiadro z mięsem do wody. Wskocz do wody i podpłyń do przycisku z numerem 1. Przełącz go, a następnie płyń do tunelu z numerkiem 2. Kiedy dopłyniesz na górę zobaczysz scenkę. Przełącz przycisk i wróć do głównego pomieszczenia. Otworzyły się drugie drzwi.
Misja 23: The Vault Of Trophies
Płyń przed siebie i skręć za rogiem, uważaj na kolce w ścianie. Na skrzyżowaniu przejdź przez kolce, skręć w lewo i pokonaj przeciwnika. W ścianie po lewej jest małe przejście, przez które możesz przepłynąć. Udaj się na dół, skręć w prawo i prosto do kolejnego skrzyżowania. Skręć w prawo i wynurz się, aby zaczerpnąć trochę powietrza. Kiedy będziesz gotowy, zanurkuj z powrotem i na skrzyżowaniu udaj się w drugą stronę. Na końcu jest ściana, którą musisz popchnąć. W głównym pomieszczeniu podpłyń nad obrazek, który lara może przeczytać i pchnij ścianę. Zaczerpnij trochę powietrza. Pociągnij łańcuchy za statuami z imionami Vasiley i Limoux. Podpłyń po powietrze, a następnie wydostań się przez sufit. Obejrzyj scenkę. Biegnij przed siebie i zeskocz na dół. Przebiegnij tak, aby nie zostać zmiażdżonym przez miejsce, gdzie opada sufit. Kiedy znajdziesz się w pomieszczeniu z fioletowymi oparami, przełącz przycisk po prawej. Wskocz na drugą platformę po lewej. Wszystkie inne platformy oprócz dwóch przed Tobą się zapadną. Wskocz na tą po prawej i na platformę usytuowaną dokładnie naprzeciw niej. Wskocz na stały grunt. Wszystkie platformy od tej pory są bezpieczne, więc przedostań się na drugą stronę. W pomieszczeniu na końcu korytarza napotkasz przeciwników, których się nie da zabić. Przestaw dźwignię przy kominku, a Lara stanie się silniejsza. Weź także bandaże, które odkryłeś. Podejdź do stołu, przeczytaj swój notatnik i udaj się na koniec pomieszczenia. Unikaj przeciwników. Pociągnij łańcuch, aby podnieś obraz. Wejdź po ścianie za nim i podciągnij się na sufit. Teraz musisz przedostać się metalowy maszt z klatką. Skocz na klatkę, która pod ciężarem Lary się opuści i przesunie półkę. Zejdź na dół i podnieś obraz za półką. Zgaśnie ogień w kominku i pojawi się przejście. Przejdź przez drzwi, wskocz do wody i płyń tunelem. W dużym pokoju płyń na samą górę i obejrzyj scenkę.
Misja 24: Boaz Returns
Cała misja polega na pokonaniu potwora. Walka nie jest trudna, najpierw celuj w twarz i strzelaj, aż potwór zacznie rzucać w Ciebie kwasem. Wtedy możesz uszkodzić miejsca, z których wypuszcza kwas. Po walce obejrzyj scenkę. Niestety, to jeszcze nie koniec. Teraz musisz pokonać latającego robaka. Na szczęście, nie jest to skomplikowane, więc po prostu strzelaj ile się da. Obejrzyj kolejną scenkę.
Misja 25: The Last Domain
Sprawdź swój notatnik i przejdź przez pierwsze przejście po prawej. Lara się ześlizgnie. Skocz na pewniejszy grunt. Przeskocz na drugą stronę i przełącz przycisk, Lara stanie się silniejsza. Odwróć się, wskocz na most i udaj się do głównego holu. Otworzą się drugie drzwi po prawej. Przejdź przez nie i pozbieraj przedmioty. Wróć do holu, na samym jego końcu jest przełącznik. Otwiera on drzwi tylko na pewien czas. Przełącz przycisk i wskocz na platformy. Po drugiej stronie tych drzwi jest przepaść z ogniem. Wskocz na pierwszą platformę, a następnie na drabinę po lewej. Wejdź na górę i przeskocz z rozbiegu przez uszkodzony most. Ześlizgnij się na dół i wskocz do ogrodzonej lokacji. Przełącz przycisk i zeskocz na półkę poniżej. Przeskocz z rozbiegu do klatki schodowej i podejdź do drzwi.
Misja 26: Eckhard's Lab
Idź przed siebie, aż dojdziesz do ostrzy. Po lewej stronie jest pólka. Ześlizgnij się i wskocz na nią. Przeskocz na drugą stronę. Wejdź do laboratorium. Musisz znaleźć trzy fiolki. Wejdź po schodach obok drewnianej konstrukcji. Za nią znajdziesz bandaże, a na stole pierwszą fiolkę. Pociągnij dźwignię obok krat w podłodze. Wejdź po drabinie po prawej. Udaj się w lewo i podnieś apteczkę. Zeskocz na dół i wejdź ponownie po drabinie. Możesz napotkać kilka szkieletów po drodze. Wskocz na podniesioną klatkę. W klatce zapisz grę. Podnieś fiolkę i wyskocz z klatki. Klatka zostanie opuszczona do gotującej się wody, stój na dachu. Odszukaj dziurę, przez którą możesz się przeczołgać. Znajdziesz tam ostatnią fiolkę. Wejdź po ścianie naprzeciw dziury i zepchnij szkielety do przepaści. Udaj się do drewnianej konstrukcji i umieść pierwszą fiolkę. Wejdź po drabinie i w odpowiednim miejscu ustaw drugą. Wróć na dół i ostatnią umieść obok basenu z gotującą się wodą. Wskocz do wody. Na dnie znajdziesz poszukiwany przez Kurtisa przedmiot. Zabierz go i wróć na powierzchnię. Otworzą się drzwi po prawej. Ześlizgnij się na dół i otwórz drzwi na końcu. Zapisz grę i przygotuj się na ostatnią walkę. Wejdź do środka pokoju i obejrzyj scenkę.
Teraz musisz stoczyć walkę z Eckhardtem. Na samym początku nie możesz go zranić. Musisz poczekać aż przeciwnik stworzy swoje klony. Po pewnym czasie klony spotkają się po środku pomieszczenia i zostaniesz zaatakowany prądem lub ogniem. Oba ataki są łatwe do uniknięcia. Strzel do Eckhardta kiedy klony połączą się w jedno. Kiedy przeciwnik upadnie podbiegnij do niego Lara dźgnie go sztyletem. Powtórz trzy razy. Po walce obejrzyj scenkę. Jak to zwykle bywa to jeszcze nie koniec walki. Teraz musisz poradzić sobie z Karalem. Podejdź do ciała Eckhardta i podnieś jego rękę. Jeśli stoisz przednim, to za drugą kolumną po lewej znajdziesz przycisk. Wciśnij go, a opuści się drabina. Wejdź po niej na górę i uważaj na ataki Karala. Wejdź jeszcze po dwóch drabinach i podbiegnij do platformy. Skocz w kierunku Sleepera i obejrzyj końcowy filmik. Gratulacje, skończyłeś The Angel Of Darkness!!!
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.