Zachodnie Los Angeles: Na ratunek zakładnikom (bank)
Rozpoznanie
W misji tej będziesz musiał przeniknąć do banku, wchodząc do budynku przez dach. Po przejściu terenu nad sufitem banku, przypominającego labirynt, musisz przedrzeć się przez siedzibę banku z jej licznymi biurami i zakamarkami. W "labiryncie" powinieneś być w stanie poruszać się bez problemów, pod warunkiem, że zorientujesz się, jaka jest właściwa droga - schemat samego banku jest dość przejrzysty.
Taktyka
W tej misji musisz szczególnie pamiętać o pozycji ściganych oraz ich nastawieniu - niektóre z jej scenariuszy naprawdę trudno przejść. Zakładnicy mogą się łatwo znaleźć na linii ognia, a jeśli trafisz jednego z cywili, automatycznie "wtapiasz" misję. Według zwiadowców istnieje możliwość napotkania dodatkowych jeńców i napastników - ich liczba podana wcześniej może się wydać fałszywa.
Zaczynasz kontrolować grę, gdy tylko twoi ludzie zajmą swoje pozycje na dachu California Security Bank. Otwórz drzwi przy pomocy klawisza Use/Opne i wejdź do środka, wydając wcześniej rozkaz o przygotowaniu się. Obróć się o 90 stopni w prawo i idź naprzód, aż dojdziesz do ścieżki w lewo. Przebywając w ciemnych rejonach budynku, cały czas miej włączoną latarkę.
Idź dalej w lewo, dalej napotkasz kolejną ścieżkę, również w lewo. Zanim spojrzysz do przodu, wydaj swoim ludziom polecenie zgromadzenia sią za tobą. Ta ścieżka to najwcześniejsze miejsce spotkania ze ściganymi, którzy są bardzo agresywni - nie licz więc za bardzo, że uda ci się aresztować wielu z nich. Jeśli napotkasz jednego z nich teraz, szybko go "strąć", zanim on strąci ciebie.
Gdy oczyścisz już tę drogę, możesz spokojnie iść nią dalej. Niech twoi ludzie podążają w niewielkiej odległości od ciebie. Skręć w prawo w kolejną ścieżkę, gdzie prawdopodobnie natkniesz się na kolejnego przestępcę, który ruszy do ataku. Jeśli tam jest, znajduje się jednocześnie pod osłoną ognia. Musisz wymierzyć wszystko dokładnie, aby dopaść go zanim spadnie na ciebie lawina pocisków, mocno cię raniąc. Za tym miejscem znajdziesz drzwi oraz schody, ale nie spiesz się do nich za bardzo - najpierw wyczyść tę okolicę. Odgłosy strzałów przeważnie wabią poszukiwanych, znajdujących się w budynku. Oczywiście, jeśli do tej pory nie oddałeś strzału (czyli - nie miałeś jeszcze potyczki ze ściganymi), możesz spokojnie otworzyć te drzwi.
Zejdź schodami na dół. Jeśli już miałeś kontakt z poszukiwanymi, to jest pierwszy rejon, gdzie możesz spotkać zakładników. Jeśli znajdziesz ich na schodach - przyciągniętych przez poprzednie zamieszanie - szybko każ im paść, ponieważ zza nich prawdopodobnie zacznie strzelać jeden z gangsterów - jego ogień może zabić wielu z cywili. Na dole czekają na ciebie kolejne drzwi. Otwórz je tylko wtedy, gdy twoi ludzie stoją na schodach. Możesz potrzebować wsparcia.
Wejdź do magazynku po wydaniu komendy Mirror, aby rozglądnąć się i ocenić niebezpieczeństwo. Jeśli zobaczysz zakładników, musisz ich zgromadzić i zgłosić (Report), że są gotowi do ewakuacji. Skieruj się w stronę kolejnych drzwi i rozkaż swoim ludziom ich osłonę. Otwórz drzwi od lewej strony i uważaj równocześnie na podejrzanych. Gdy oczyścisz ten teren, porozglądaj się przy pomocy lustra po korytarzu na prawo.
Przeszukaj korytarz za magazynkiem, ale niech twoi ludzie w dalszym ciągu idą mocno ścieśnieni dokładnie za tobą - podejrzani to dobrzy i nadzwyczaj agresywni strzelcy. Siła twojej ekipy, podana w liczbach, to szczególny element twojej troski w tej misji. W korytarzu na lewo znajdziesz drzwi wyjściowe, których nie możesz użyć. Na prawo widzisz dwie pary drzwi. Te bliższe wiodą do jadalni, a te dalsze - do głównego biura. Daj sobie na razie spokój z biurem i skoncentruj się na pierwszych drzwiach.
Podziel swoich ludzi na dwie ekipy i każ czerwonym i niebieskim osłaniać poszczególne drzwi w korytarzu. Przeszukaj rejon jadalni najpierw, ponieważ to największe pomieszczenie. Wewnątrz widzisz automaty na monety, stoły, krzesła i kuchenkę mikrofalową. Bardzo pradopodobne jest napotkanie tu cywili lub napastników. Następnie wchodź i oczyszczaj po kolei wszystkie pokoje w korytarzu. Namierzaj przedtem ściganych za pomocą lustra - również w tych małych pomieszczeniach możesz się na nich natknąć.
Na końcu holu (dojdziesz do niego, zmierzając cały czas korytarzem po stronie magazynku, za małymi biurami) znajdziesz kolejne drzwi, prowadzące do głównego biura. Wydaj komendy Wedrzyj się i Oczyść, gdy jesteś gotowy do wejścia. Jeśli do tej pory miałeś już kilka potyczek, pomieszczenie to będzie puste. Jeśli tylko dojdzie do jakiegoś zamieszania, ścigani wychodzą właśnie stąd. Ale w dalszym ciągu istnieje tu spore zagrożenie ze strony przestępców, kryjących się za kuloodporną szybą.
Na całe szczęście szyba ta oprze się twojej broni, ale z drugiej strony odnosi się to też do zabawek, którymi dysponują poszukiwani. Normalny odruch traktowania danego pomieszczenie jako zamkniętego w tym wypadku okaże się szkodliwy - napastnicy zaczną strzelać przez szkło. Aby uniknąć następstw takich działań, najpierw zobacz, czy dane pomieszczenie jest czyste, zanim do niego wejdziesz.
Kolejny twój krok to skierowanie się do holu banku. Jeśli znajduje się tam którykolwiek ze ściganych, będziesz już o tym wiedział, a zatem możesz wejść do tego przedniego korytarza odpowiednio przygotowany. Na ziemi leży Eric Kronberg - urzędnik, żywy, ale zwijający się z bólu - wymaga natychmiastowej pomocy medycznej. Nastaw swój celownik na niego i naciśnij 4, a następnie 2, aby zostały przysłane posiłki.
Teraz pora zbadać skarbce. Nie łudź się, że zakładnicy są tylko we właściwym budynku banku - ścigani mogą ich zabrać do podziemi w akcie rozpaczy. Sprawdź najpierw skarbiec głównego biura - łatwiej go zabezpieczyć. Każ swoim ludziom osłaniać drzwi i otwórz zamek. To proste pomieszczenie - znajdują się tu tylko pieniądze.
Skarbiec holu głównego służy do przechowywania bezpiecznych depozytów. Drogę do skrzynki na depozyt zasłaniają dwie zamknięte kabiny - może to być trudne. Drzwi wewnętrzne trudno przestrzelić, aby trafić podejrzanego, a ponadto mała przestrzeń wokół kabin oznacza bardzo ograniczone pole działania podczas walki. Możesz uporać się z tym, kucając i szukając miejsca między ich nogami. Co do drzwi - musisz celować wokół nich, jeśli pojawi się taka potrzeba. Zabezpiecz to pomieszczenie - w ten sposób zlikwidowałeś całkowicie niebezpieczeństwo rabunku.
Zachodnie Los Angeles: Na ratunek zakładnikom (dom)
Rozpoznanie
W misji tej musisz dostać się do dużego, trzypoziomowego domu w bogatej dzielnicy. W suterenie znajdują się kuchnia (kryjówka), łazienka oraz sypialnia. Na pierwszym piętrze jest wiele pomieszczeń, takich jak: szafka na wina, pokój dzienny, biuro, kryjówka i garaż. Trzecie piętro jest tam, gdzie są położone sypialnie Foremana wraz z pokojami dziecinnymi. Masz też dostęp do dwóch podwórzy i basenu. Układ domu sprawia, że trudno się do niego dostać, jeśli zostaniesz wykryty z dala od niego.
Taktyka
Z powodu obecności wielu agresywnych napastników misja ta bardzo przypomina poprzednią. Jednak jest ona trudniejsza z powodu wielu otwartych terenów i jeszcze większej ilości podejrzanych. Tak naprawdę istnieje prawdopodobieństwo, że liczba tych ostatnich jest tworzona tu losowo.
Jeśli wybierzesz wejście od sutereny, przejmujesz kontrolę nad grą, gdy twoi ludzie przejdą na swoje pozycje na chodniku z tyłu domu. Pomyszkuj trochę, aby sprawdzić czujność ściganych, którzy mogą wyglądać zza basenu. Teraz przyprowadź swoich ludzi do drzwi, przez które chcesz wejść do budynku. Użyj tych za basenem - z pewnością zaskoczysz w ten sposób podejrzanych.
Przygotuj się na ostrą wymianę ognia na samym początku misji. W krzakach z lewej strony, gdy wchodzisz na podwórko, mogą kryć się napastnicy. Musisz szybko ocenić sytuację i właściwie zareagować, aby przeżyć. Nie muszę chyba wspominać, że tryb dynamiczny to mus.
Towarzysz swoim ludziom, gdy wchodzisz przez pierwsze drzwi. Zakładnicy mogą być wymieszani ze ściganymi, więc pomyśl, zanim strzelisz. Posłanie strzału do zakładnika oznacza przegraną misję. Użyj komendy Wedrzyj się i Oczyść przy przednich drzwiach. Utrzymaj straż, podczas gdy twoi ludzie badają duże pomieszczenie i zajmują pozycje. W każdym momencie spodziewaj się napastników, ponieważ ci z nich, którzy słyszeli początkowe zamieszki, nadciągną, aby zobaczyć, co się stało.
Od tego miejsca wciąż masz do odwiedzenia łazienkę, główną kuchnię, biuro pana Foremana, mały pokój do relaksu za basenem oraz sam basen. Córkę Foremana, Emily, możesz zwykle zobaczyć trzęsącą się ze strachu na kanapie w pokoju relaksacyjnym. Ponadto często przy basenie pojawia się ścigany, który strzela do ciebie przez szklane drzwi.
Łazienka leży między pokojem relaksacyjnym a korytarzem z biura pana Foremana. Wydaj rozkaz wtargnięcia i oczyszczenia, aby twoi ludzie dokonali przeszukania miejsc wokół zlewu i toalety. Następnie sprawdź biuro, czy przypadkiem nie znajdują się tam ścigani lub jeńcy. Jest całkiem prawdopodobne, że Donald Foreman znajduje się w swoim biurze. Jest on (a także jego żona, którą przy niej znajdziesz) gotowy do natychmiastowego wypełnienia twoich rozkazów.
Drzwi przed schodami prowadzą do garażu. Jest on bardzo ciemny, powinieneś więc posłużyć się latarką, aby móc się poruszać. Przygotuj się na wypadek zagrożenia i rozdziel swoich ludzi na dwie ekipy: niech jedna osłania schody, a druga wpadnie do garażu. Kiedy już wszystko na tym piętrze gra, możesz zacząć wspinać się po schodach.
Schody na wyższe piętro skręcają gdzieś w połowie - nie wiesz, co się kryje za rogiem, więc może być gorąco. Zanim ruszysz dalej, zerknij, czy nie czają się tam napastnicy. Korytarz na górze jest długi i na drugim jego końcu mogą znajdować się ścigani. Aby dostać ich, nie wystawiając się ani swoich ludzi na walkę, wydaj komendę naprzód, oczyścić i wejdź do korytarza jednocześnie ze swoim głównym oficerem. Dzięki temu łatwiej zneutralizujesz podejrzanego w tym korytarzu.
Rozdziel swoich ludzi na dwie ekipy - jedna ma osłaniać korytarz, a ty z drugą przeszukajcie pomieszczenie. Podwójne drzwi z lewej prowadzą do pokoju dziecinnego. Odsuń się od drzwi, gdy je otworzysz. Zobacz, czy w środku nie ma zakładników - możesz tam znaleźć jedno z poszukiwanych dzieci.
Następne dwie pary drzwi - po obu stronach korytarza - wiodą do sypialni dziecięcych. Najbardziej prawdopodobne jest, że znajdziesz w nich dzieci - ściganych napotkasz tam tylko w wyjątkowych sytuacjach. Gdy oczyścisz już te pomieszczenia, wydaj polecenie do zgrupowania się i podejdźcie do drzwi sypialni rodziców na końcu korytarza.
Ostatni pokój do zbadania w tej misji to obszerna, główna sypialnia z dużym miejscem kąpielowym. Nie ma tu niebezpieczeństwa, chyba że nie udało ci się oczyścić sutereny. Misja się kończy w momencie, gdy odeślesz wszystkich zakładników i podejrzanych do kwatery głównej. Naciśnij B, aby zobaczyć, czy zostało jeszcze coś do zrobienia. Jeśli tak, zrób to, aby pożegnać się z misją.
Pacyfik: Na ratunek zakładnikom (LAX)
Rozpoznanie
W tej misji masz za zadanie dostać się do wieży kontrolnej LAX. To masywna konstrukcja ze schodami, które wydają się nie mieć końca i mnóstwem pomieszczeń. Wchodzisz do struktury na dolnym poziomie, gdzie znajduje się kompresor, system hydrauliczny i pomieszczenie HVAC. Do piętra tego dochodzą też schody oraz winda - jednak wszystkie windy są wyłączone. Na wszystkich poziomach powyżej są biura, a u podstawy wieży znajduje się obszerny westybul. Na górze z kolei umieszczono gniazdko dowodzenia ruchu lotniczego.
Taktyka
Ilość podejrzanych może być większa, niż wskazują na to raporty, ale liczbie zakładników możesz zaufać. Walka na schodach to motyw przewodni tej misji. O każdym złapanym przestępcy, czy uratowanym zakładniku musisz poinformować centralę. I, jak zwykle, "sprzątać" pomieszczenia, przez które się przedzierasz - cofanie się, by wykonać zapomnianą czynność to, w takiej strukturze jak ta, prawdziwy horror.
Wejście do wieży jest strzeżone za pomocą alarmu, którego włączenie przyciągnie napastników; kilka ruchów twoim zestawem z narzędziami zapobiegnie wyciu, a twoi ludzie będą mogli niepostrzeżenie się tam przedostać. Wchodzisz do korytarza, który ma kilka 90-procentowych zakrętów po drodze do następnych drzwi. Ostrożnie użyj lustra na każdym skręcie, trzymając swoich ludzi z tyłu, aż nabierzesz pewności, że jest już bezpiecznie.
Kiedy dojdziesz do drzwi na końcu korytarza, wydaj rozkaz osłaniania ich, zanim zaczniesz je otwierać. Zlustruj terytorium, a następnie poleć swoim ludziom, aby przeszukali hall, do którego właśnie wszedłeś. Rozbij żołnierzy na dwa teamy - jeden ma pilnować podwójnych drzwi z napisem "Compressor", a ty wraz z drugim przeszukujecie pomieszczenie HVAC. Drzwi z napisem "Stairs" zostaw na później.
Wielka maszyna w pokoju HVAC sprawia, że mnóstwo jego zakamarków pozostaje niewidocznych. Mogą to wykorzystać podejrzani i pierwsi otworzyć ogień. Jak zwykle uważaj na wszystkie ostrzeżenia wypowiadane przez podejrznych. Kiedy wyczyścisz to pomieszczenie, przeszukaj pokój z kompresorem oraz ten oznaczoy jako "Hydraulic", który jest połączony z porzednim. W pomieszczeniu z systemem hydraulicznym widzisz kolejne drzwi, za którymi znajduje się korytarz z czerwonymi światłami, prowadzący do kolejnej klatki schodowej na tym poziomie.
Kieruj się czerwonym korytarzem do drzwi, przez które wejdziesz do klatki z napisem "High". Stąd możesz dostać się do najwyższego poziomu wieży. Oczywiście po drodze pojawi się kilka innych poziomów, które twoi ludzie będą musieli przeszukać. Kolejna klatka schodowa z napisem "Stairs" musi zostać zostawiona do momentu, gdy twoi ludzie będą szli w dół. Na razie skieruj celownik na schody i wydaj polecenie przeszukać. Jeśli wszystko jest OK, twoim ludzie powinni zacząć powoli wspinać się po schodach.
Jednak podczas tej wędrówki spodziewaj się najgorszego. Nadzwyczaj zdradzieckie są wyrwy między schodami, gdzie mogą czaić się ścigani. Mogą cię sprzątnąć, zanim ich spostrzeżesz, gdy nie będziesz szczególnie wyczulowny. Ważne jest też, by twoi ludzie trzymali się w grupie - jeśli się rozejdą, wydaj komendę Fall In i ponownie każ im przeszukiwać teren.
Ta klatka schodowa posiada drzwi, które prowadzą do biur znajdujących się co kilka poziomów. Drzwi są wyróżnione napisami, takimi jak: "Kitty awk", Red Baron", "Flight Deck", "Operations", "Big Top". Poziom z "Kitty Hawk" posiada przejście do głównego lobby budynku, skąd możesz dostać się do innej klatki schodowej. Kiedy już oczyścisz wieżę, będziesz mógł się tam skierować. A na razie przeszukaj teren "Kitty Hawk", aby wrócić do schodów wieży.
Gdy się wspinasz, powtarzaj tę samą procedurę z rozkazami w stosunku do swoich ludzi, zatrzymując się przy drzwiach. Tam też niech jedna grupa osłania schody, a druga przeszukuje poziom. Jeśli natkniesz się na jakichś zakładników, podejdź do nich natychmiast, gdy wydasz rozkaz uspokojenia się - nie są zbyt otwarci na współpracę do momentu, gdy nie zobaczą w twoich rękach spluwy.
Postępowanie na schodach będzie powtórzone jeszcze dwa razy - podczas oczyszczania poziomów "Flight Deck" i "Operations". Przede wszystkim staraj się opanować umiejętność bezpiecznego przemykania się przez zakręty. Z drugiej strony uważaj na podejrzanych odwróconych plecami - mogą w mig skierować się w twoją stronę i puścić salwę; jest to trick, którym posługują się zwłaszcza gdy jesteś sam. Zamiast odgrywać bohatera, poczekaj na swoją ekipę przeszukiwawczą, aby namierzyła drani, zanim się rozzuchwalą za bardzo.
Jedno piętro nad "Operations" mieści się poziom Big Top. Po małym korytarzu i kilku schodach (i napotkaniu jednego lub dwóch terrorystów), dochodzisz do pomieszczenia kontroli powietrznej. Jest on zwykle pusty, ale na zewnątrz znajduje się balkon wieży - miejsce, w którym napastnicy zainstalowali wyrzutnię pocisków. Musisz ją rozbroić, zanim zdąży zniszczyć jakiś samolot. W tym celu posłuż się swoim przybornikiem, namierz celownik na korpus wyrzutni, a następnie kliknij lewym przyciskiem myszki.
Kiedy już oczyścisz "Big Top", poprowadź swoich ludzi na dół do poziomu "Kitty Hawk" i przejdź przez hall na górne piętro głównego lobby. Gdy już tam się znajdziesz, okaże się, że widać twoich ludzi, ale nie przejmuj się za bardzo, ponieważ na moście nie czai się na ciebie żadne większe zagrożenie. Wejdź przez drzwi po przeciwnej stronie i przeszukaj teren razem ze swoimi ludźmi.
Przeszukaj biura administracji, które znajdują się na tym poziomie, dopiero po tym możesz zejść po schodach na niższy poziom. Tu mogą przebywać ścigani i zakładnicy, wymieszani ze sobą w niebezpiecznej miksturze broni i ciał. Strzelaj szybko kiedykolwiek zauważysz, że jakiś zakładnik może ucierpieć. Na razie aresztowanie podejrzanych jest zbyt niebezpieczne.
Wejdź do klatki schodowej i wykonaj te zadania, co zwykle - z tym, że tym razem musisz nakierować swój celownik na dół, a nie w górę, gdy wydajesz rozkazy do przeszukania terenu i osłony. Pierwsze drzwi, do których dojdziesz, prowadzą na najwyższe piętro głównego lobby. To ogromne pomieszczenie, które jest wystawione i niebezpieczne. Na całe szczęście jesteś na wyższym piętrze (łatwiej celuje się w dół niż w górę) i nie bój się wołać swoich ludzi na pomoc, aby osłaniali ci drogę.
Zbierz swoich oficerów na dolnym poziomie lobby, otwórz drzwi na prawo od drzwi windy i wejdź. Przeszukaj korytarz, zaczynając od pierwszych drzwi, które ujrzysz. Wiedzie on do małego pomieszczenie, gdzie mogą się znajdować terroryści. Za rogiem na lewo zobaczysz drzwi do słabo oświetlonego biura, które może się okazać zajęte. Bądź ostrożny wdzierając się tu. W końcu docierasz do drzwi do klatki schodowej. Do tej pory powinieneś już wypełnić wszystkie zadania misji. Ale jeśli w dalszym ciągu jeszcze ci czegoś brakuje, zejdź schodami, aby dostać się do terenu z drzwiami od HVAC.
Pacyfik: Rozbrojenie - mało czasu (budowa)
Rozpoznanie
Tutaj musisz dostać się na teren budowy przy oczyszczalni. Budowa znajduje się dopiero w początkowej fazie, pełno tu nieprzejezdnych dróg, głębokich kanałów i walających się instalacji. Taki "wystrój" może sprawiać sporo zamieszania. Drogi wyjazdowe otaczają trzy głębokie kanały oraz ogrodzony plac.
Taktyka
Nie znasz liczby poszukiwanych, ale dochodzą informacje, że jest ich około czterech. W misji tej nie ma zakładników. Zobaczysz też duże otwarte przestrzenie bez żadnych przeszkód terenowych, co znaczy, że ścigani mogą ostrzelać twoich ludzi z dużej odległości. To jest główne zagrożenie, ale w misji tej spotka cię ich o wiele więcej - praktycznie przy każdej potyczce.
Wejście, przez które powinieneś się dostać na plac budowy jest okay, ponieważ dzięki niemu twoi ludzie podchodzą dość blisko do pierwszej wyrzutni pocisków. Oprócz tej musisz jeszcze zlikwidować dwie pozostałe, na co masz dość mało czasu. Zaczynając w pierwszej lokacji nie bądź zaskoczony, gdy natychmiast znajdziesz się w zasięgu gwałtownego ognia. Zlikwiduj wszystkich przestępców, nastaw swój celownik na ogrodzenie i wydaj swoim ludziom rozkaz natarcia i wyczyszczenia.
Po wejściu na teren budowy przyglądaj się dokładnie swoim ludziom, którzy oczyszczają teren. Na wprost widzisz stosunkowo nie zakłóconą przez żadne przeszkody drogę oraz nierówną drogę na lewo. Skieruj się tą na wprost, a dojdziesz do przejścia w murze z cegieł otaczającym kanał na lewo.
Rozdziel swoich ludzi na dwie ekipy. Wydaj rozkaz jednej z nich, aby strzegła drogi na wprost, skierowując celownik na drogę i dając komendę osłaniania. Teraz drugiej ekipie rozkaż wyczyścić kanał, celują na dół rampy i wydając polecenie wtargnięcia i oczyszczenia. Jest bardzo prawdopodobne, że w pobliżu każdej wyrzutni pocisków spotkasz ściganych, ponieważ broń ta jest sterowana ręcznie.
Gdy kanał został zbadany, zbliż się do wyrzutni i rozbrój ją, wciskając klawisz Use/Open, gdy masz podświetlony celownik. Musisz zlokalizować i rozbroić jeszcze dwie takie "zabawki", zanim rozwalą one na kawałki samolot prezydenta Rosji. Gdy otrzymasz radiowe ostrzeżenie o tym, że kontrola lotu została utracona, powodzenie misji staje pod znakiem zapytania.
Mając świadomość, że zegar tyka, pospiesz się i opuść kanał, kiedy tylko uda ci się rozbroić wyrzutnię. Niech ekipa strzegąca drogi znowu do ciebie dołączy. Razem ze swoimi ludźmi zmierzaj dalej tą trasą. Wykorzystaj wszystkie przeszkody, które napotkasz - na przykład deski ułożone w pobliżu - jako osłonę przed możliwym atakiem ze strony ściganych. Twój kolejny krok to wejście na lewo, które prowadzi do okolic kolejnego kanału.
Wejdź tam z resztą swoich ludzi. Przejdź ogrodzenie, aby dostać się do rampy wiodącej prosto do kanału, ale uważaj na przestępcę, który na 100 procent będzie się czaił w dole. Na całe szczęście twoi ludzie zreflektują się i sami zatroszczą się o siebie i nikt nie odniesie tu ran - ale może się to stać w momencie, gdy nie będziesz w stanie zlokalizować go w ciemnościach i uniknąć jego wystrzału.
Rozkaż swoim ludziom, aby przeszukali kanał. Nie powinieneś napotkać tam żadnego oporu, chyba że ktoś nadejdzie z innego rejonu placu budowy. Na dole znajdziesz kolejną wyrzutnię. Nie ociągaj się - natychmiast ją rozbrój. Trzecia wyrzutnia znajduje się bardzo blisko - możesz się do niej dostać ukrytym przejściem. Zanim stąd wyjdziesz, musisz przedstawić centrali raport o losie ściganych.
Teraz przeszukaj drugi kanał w pobliżu. W narożniku po drugiej stronie od wejścia widzisz prowizoryczną rampę wraz z tunelem prowadzącym do trzeciego kanału oraz ostatniej wyrzutni rakiet. Wydaj komendę Fall In swoim ludziom, którzy wejdą za twoimi oficerami na górę i do rury.
Rura ta prowadzi do punktu w trzecim kanale, który znajduje się w niewielkiej odległości od ostatniej wyrzutni - i do tych ściganych, którzy mogą jej strzec lub ją obsługiwać. Wyjrzyj z rury, aby ocenić sytuację. Jeśli zauważysz więcej niż jednego terrorystę, spróbuj załatwić jednego i szybko schowaj się do rury. Kiedy będziesz gotowy, wyślij swoich ludzi (o ile oficerowie już nie wyskoczyli) i rozpraw się ze ściganymi jako grupą.
Wyjdź z kanału, na prawo i zbierz swoich ludzi za skierowanym do tyłu znakiem ostrzegawczym na głównej bagnistej drodze. Teraz idź prosto, główna droga skręca w lewo. Zbierz ludzi na rogu i wydaj im polecenie przeszukania terenu wokół kilku pobliskich ciągników. To ostatnia otwarta część drogi na jakiś czas. Odcinek drogi na lewo pełny jest miejsc, gdzie znajdować się mogą podejrzani. Czają się tam, zgadnij na kogo.
Niech twoi ludzie przeszukają drogę, po której walają się materiały budowlane. Trzymaj się z dala od otwartych przestrzeni i nakieruj swoje światło latarki na wszystkie zacienione miejsca, żeby się upewnić, że w mroku nie czai się żadne zagrożenie. Kiedy już dostaniesz się w pobliże miejsca, gdzie wszedłeś do drugiego kanału, zobaczysz rozpoczętą budowę biurowca oraz pierwsze fragmenty centrum oczyszczalni wody.
Najpierw zbadaj przenośne toalety. Wydaj swoim ludziom rozkaz, aby się kryli i otwórz drzwi. Teraz przeszukaj biurowiec - wewnątrz jest ciemno, a więc bądź ostrożny. W końcu przeszukaj rejon oczyszczalni wody i pomieszczenie wypełnione czerwonym światłem, które zobaczysz za drzwiami na dolnym piętrze. Wyjdź i rozkaż przeszukanie drogi, którą szedłeś przedtem.
Tak jak poprzednio - na drodze jest wiele miejsc, za którymi mogą kryć się ścigani. Ogrodzenie z prawej od następnego zakrętu to miejsce, w którym zaczynasz, jeśli wybierzesz alternatywny punkt, od którego zaczynasz swoją "przygodę" na budowie. Nie musisz otwierać ogrodzenia. Zamiast tego idź na lewo drogą, która wiedzie do miejsca, gdzie pierwszy z twoich ludzi wszedł na ten teren. Za ogrodzeniem jest ostatnie miejsce, które masz zbadać - jakieś pół drogi od "punktu wejścia". To plac, na którym pełno metalowych rur. No i dobrnąłeś do końca - gdy tylko wypełnisz swoje zadania, po prostu przekaż raport, że misja została wykonana i możesz już jechać do Miami odpocząć sobie.
Wilshire: Na ratunek zakładnikom (stacja telewizyjna)
Rozpoznanie
Ta misja oznacza wdarcie się do stacji telewizyjnej na Beverly i Fairfax w Zachodnim Los Angeles. Budynek jest wieloczęściowy i posiada jeden dwupiętrowy segment z kilkoma pomieszczeniami, między innymi centrum kontroli, gdzie pracują ludzie z audycji Donna! Z tyłu znajduje się większa scena, na której nagrywane jest show.
Taktyka
Ilość podejrzanych i zakładników może się w tej misji zmieniać; nie bądź zaskoczony, jeśli spotkasz się z trzema czy czterema dodatkowymi ściganymi, z którymi będziesz się musiał rozprawić.
Wejście, które jest ci proponowane to dobry wybór. Inne, które możesz wybrać nie jest tak niebezpieczne, ale szybko możesz stracić kontrolę nad tłumem zakładników i terrorystów wychodzących z wszystkich możliwych zakamarków. A zatem z dalszej perspektywy wejście przez oszklony most jest o wiele bardziej bezpieczne.
Wybierz zamknięte drzwi, aby dostać się do mostu, a następnie przeprowadź swoich ludzi do drzwi na lewo. Te na prawo to wyjście. Skorzystanie z nich oznacza zakończenie misji. Przy lewych drzwiach każ żołnierzom przeprowadzić osłonę zanim je otworzysz.
Na ścianie z prawej widzisz dwie pary drzwi. Prowadzą one do tego, co wygląda jak przedstawienie taneczne. Bliższe wiodą do pomieszczenia z parkietem do tańca oraz baru, drugie - do sceny w tym samym pomieszczeniu. Na lewo widzisz dość przestronny teren. Znajdziesz w tej części kilka skrzyń z zapasami oraz samochód. Dalsze drzwi na ekranie dają wejście do biur i sceny Donna!
Twój występ odbędzie się najpierw na otwartej przestrzeni z lewej. Możesz zdecydować się, aby podążać dalej tą drogą aż zrobi się naprawdę gorąco. Rzuć okiem (lub użyj lustra) na okolicę i sprawdź, czy nie ma tam ściganych. Kiedy już rozeznałeś się co do zagrożenia, wydaj swoim ludziom rozkaz Fall In. Niech przypilnują korytarz, jeśli teren wokół wydaje się pusty. Za pomocą komendy do zgromadzenia się, możesz uzyskać pomoc w wyczyszczeniu obszaru.
Kiedy rozpęta się bitwa, niech twoi ludzie wejdą do korytarza, najlepiej przed pierwsze drzwi, te z napisem "Studio C". Podejrzani i zakładnicy mogą nagle wpaść do pokoju. Bez zabezpieczenia w korytarzu twoja ekipa może szybko wyparować. Kiedy tylko ludzie wejdą do pomieszczenia, musisz natychmiast określić, czy są to zakładnicy czy terroryści. Ci drudzy to mężczyźni ubrani na beżowo lub czarno (dokładnie jest taki jeden, blondyn z długim, końskim ogonem. Pozostałych łatwiej rozpoznać, ponieważ wszyscy noszą ciemne ubrania i maski narciarskie).
Kiedy zamieszanie się trochę uspokoi, skorzystaj z okresu przejściowego (na pewno jest to tylko moment przejściowy - zaraz wszystko wróci do normalności, czyli do totalnej zawieruchy) i przeszukaj Studio C. Widzisz dwie pary drzwi wchodzące do tego samego pomieszczenia - jedno na scenę, a drugie za kulisy. Światło jest trochę przyciemnione, więc skorzystaj z latarki. Teraz włącz radio, aby dopełnić procedury raportowania i zabezpieczyć bezpieczną ewakuację dla zakładników.
Odpocznij po wyczyszczeniu pierwszej części, po czym ruszaj ze swoimi ludźmi do tych drzwi znajdujących się trochę dalej (to te z napisem "On Air"). Wydaj komendy o wdarciu się i zaprowadzeniu porządku i przygotuj się na mnóstwo kłopotów. Przede wszystkim - napotkasz tu o wiele więcej zakładników niż na wcześniejszych obszarach, co oznacza, że trudniej będzie pozbyć się terrorystów bez skutków ubocznych. Niech twoi ludzi pozostają cały czas mocno zbici ze sobą, aż kolejne ruchy staną się możliwe.
W oddali widzisz schody, które wiodą do pomieszczenia kontrolnego i biur. Na prawo są też duże drewniane ściany - otaczają one scenę dla przedstawienia Donny. Wzdłuż ścian na lewo znajdują się też trzy pomieszczenia, w których mieszczą się garderoby.
Wydaj swoim ludziom rozkaz Fall In i przedrzyj się przez labirynt drewnianych ścian na prawo. Ciemno tu, ale z przeciwnej strony napływa światło ze sceny z Donną. W niektórych scenariuszach natkniesz się tu na ściganych, którzy trzymają zakładników - widzów - z boku, grożąc im karabinami. Szybko opanuj sytuację, nie raniąc cywilów.
Może to trochę potrwać, ale musisz opanować i przekazać wszystkich podejrzanych i zakładników z obszaru sceny dla Donna! show. Kiedy wypełnisz to zadanie, wróć za kulisy i zacznij myszkować po pomieszczeniach, które się tu znajdują. Niektóre z tych pokojów są dość proste do wyczyszczenia, ale są też i takie z dodatkowymi zakątkami odgrodzonymi drzwiami. Wchodź do środka tylko wtedy, gdy po kucnięciu i rzuceniu okiem nie zobaczyłeś żadnych śladów obecności intruzów.
Po wyjściu z tych pomieszczeń pozostały już jedynie pokoje na wyższym piętrze. Wdrap się do nich ostrożnie po schodach, ze swoimi ludźmi uszeregowanymi w gęsiego. Jeśli nie zneutralizowałeś jeszcze zbyt wielu przestępców, powinieneś oczekiwać ich właśnie w tym miejscu. Ale może się też okazać, że są tam jedynie zakładnicy.
Oficer SWAT nigdy nie zakłada, że jakieś miejsce jest bezpieczne. Pamiętając o tym, traktuj każdy nowy badany obszar jako nieznany, z możliwością znalezienia się nagle w opałach. Przeszukaj pomieszczenie kontrolne z wielką ostrożnością. To długi, słabo oświetlony pokój.
Drzwi naprzeciwko pokoju kontroli to przebieralnia Donny Briggs. Wewnątrz znajdziesz szafę i łazienkę. Przeszukując te miejsca, zastosuj normalne procedury bezpieczeństwa. Ostatni pokój na końcu holu prowadzi do otwartego balkonu z drewnianymi skrzynkami i miłym widokiem na pierwsze piętro. To znak, że dobrnąłeś do ostatniego terenu i dotąd powinieneś mieć wszystkie zadania wykonane, chyba że jeszcze doniosą ci o jakichś terrorystach lub zakładnikach, których przeoczyłeś. Gratulacje z powodu świetnie wykonanej roboty.
Newton: Na ratunek zakładnikom (ambasador Turcji)
Rozpoznanie
Ta misja oznacza wtargnięcie do magazynu na środkowym wschodzie zwanym The River Tigris. Magazyn ten składa się z wystawy z przodu oraz przechowalni z tyłu, ale KPP przystosowali ten budynek odpowiednio do swoich potrzeb. Wykopano poziom podziemny, który jest prosto rozłożony i posiada tylko kilka przejść oraz jedno pomieszczenie z łóżkiem.
Taktyka
W misji tej znajdziesz niewielu ściganych. Ogólnie - nie jest ona zbyt trudna. Jedynym trickiem jest możliwość pomyłki w rozpoznaniu, kto jest przestępcą, a kto cywilem - ten ostatni może być ubrany w kaptur, który w gorączce walki możesz pomylić z maską narciarską.
Sugerowane jest wejście przez drzwi frontowe. To bezpieczna opcja, bo członkowie KPP nie przebywają raczej w okolicach wystawy. Mimo to szybko przełącz swoich ludzi na tryb dynamiczny. Kiedy w dalszym ciągu znajdujesz się za nimi po wejściu, może to teraz oznaczać kłopoty, ale zwykle spotykają się tu tylko ze sprzedawcą.
Przeszukaj pomieszczenie z przodu, aby znaleźć poszukiwanych, twoi ludzie natomiast niech zaopiekują się sklepikarzem. Ale znajdziesz tu jedynie gabloty i składane ściany. Wydaje się, że stąd nie ma już gdzie iść. Ale spójrz w zaciemniony zakątek za kasami na lewo. Znajdziesz tam drzwi, za którymi znajduje się przejście.
Rozkaż swoim ludziom, by pilnowali drzwi. Sam zajmij pozycje przy drzwiach i otwórz je. Może się tam znajdować podejrzany. Ścigani w tej misji są uzbrojeni w potężną broń, zatem zlikwiduj ich jak najszybciej bez silenia się na uprzejmości.
Kiedy niebezpieczeństwo minęło, albo jeśli go w ogóle nie było, rozkaż swoim ludziom, aby przeszukali pokój. To małe pomieszczenie, zatem możesz się z tym uporać szybko. Widzisz tu wpływ obecności KPP. Podłoga służy jako składowisko broni, a na jednej ze ścian widnieje duże zdjęcie kogoś, kto z pewnością myśli o szczytnych ideach.
Kierując się do przejścia do następnego pomieszczenia, posłuż się komendami Move i Clear, a następnie poślij do środka swoich ludzi. Gdy wejdziesz, zobaczysz z każdej strony pokoju drewniane ogrodzenia - to może oznaczać kłopoty - za każdą z nich może przebywać podejrzany. Rozpraw się z każdym draniem, który czai się za twoimi oficerami, aby nie zrobił użytku ze swojej broni.
Kiedy sytuacja się ustabilizuje, sforsuj drzwi i wejdź do kolejnego pomieszczenia. Znajduje się ono za drewnianą ścianą na prawo, gdy wejdziesz. Ustaw swoich ludzi, aby osłaniali cię, gdy tam zmierzasz. Kiedy już będziesz gotowy, po prostu otwórz drzwi i właź.
Poprowadź swoich ludzi do pomieszczenia. Wewnątrz może znajdować się podejrzany. Jak zwykle - cały czas miej przy sobie straż. Jeśli pokój jest czysty, niech żołnierze obstawią kolejne drzwi, które spróbuj otworzyć. Posłuż się lustrem, aby obadać sytuację. Jeśli wszystko jest ok, zejdź schodami na dół.
Zejdź na pierwszy poziom schodów i skręć w lewo. Możesz teraz spojrzeć wewnątrz bazy KPP. Na dole mogą znajdować się terroryści. Najbezpieczniej będzie zejść na dół ze swoimi ludźmi, aby dostarczyć im dodatkowe zabezpieczenie.
Nastaw swój celownik w dół i wydaj polecenia naprzód oraz oczyścić. Zejdź z głównym oficerem, aby dostarczyć mu dodatkowej osłony na wypadek, gdyby czyhała tam jakaś pułapka. Na dole wydaj rozkaz do przeszukania i idź ze swoimi ludźmi, gdy próbują się przebić przez ten prosty labirynt podziemny.
Żołnierze dochodzą do długiego korytarza z dwoma odnogami na prawo. Prawie na sto procent spotkasz tu jednego lub więcej ściganych. Ponadto, gdy tylko rozlegną się wystrzały, zewsząd nadlecą kolejne zastępy napastników.
Zakładnik, którego starasz się uratować również może szwędać się gdzieś w pobliżu. Musisz postarać się nie ustrzelić go, albo otrzymasz informację o przegranej misji, bez względu na twoje inne osiągnięcia. Wydaj rozkaz uspokojenia się i szybko ubezpiecz cywila. Nie chciałbyś zapewne, aby twoi ludzie zajmowali się niepotrzebnie zakładnikami, gdy wokół gromadzą się coraz większe tłumy terrorystów.
Przeszukaj cały ten poziom. Korytarze na prawo są połączone z pomieszczeniem, które z całą pewnością było wykorzystane do filmowania zakładników w celu zdobycia okupu. Prawdopodobnie przyjdzie ci zmierzyć się z przestępcą strzegącym drzwi. Gdy przeszukałeś już obydwie odnogi korytarza, pozostał już tylko pokój za drzwiami.
Ostatnie drzwi prowadzą do obskurnego pomieszczenia, w którym pod przymusem przetrzymywany był zakładnik pojmany przez KPP. Wydaj rozkaz wedrzyj się i wyczyść swoim ludziom. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że pokój jest pusty, ale jest tak dlatego, że zakładnik schował się, trzęsąc się ze strachu, albo że już wcześniej go znalazłeś. Misję tę w tym miejscu powinieneś już być w stanie zapisać do swojego archiwum. Gratulacje.
Hollywood: Aresztowanie w trudnych warunkach (nocny klub)
Zwiad
W misji tej wtargniesz do klubu nocnego o nazwie The Phoenix. Drzwi z przodu wychodzą na duży obszar przeznaczony dla klientów, z kilkoma barami i parkietem do tańca. Z tyłu z lewej znajdują się pokoje dla kobiet i mężczyzn. Z tyłu po prawej stronie natomiast zobaczysz drzwi prowadzące do przechowalni, a tam kolejne drzwi - do luksusowych pomieszczeń tylko dla właścicieli lokalu.
Taktyka
Jest bardzo prawdopodobne, że spotkasz tu dodatkowych podejrzanych. Miejsce, w którym rozgrywa się ta misja, czyli Phoenix, posiada tylko kilka pomieszczeń, co może oznaczać bardzo szybko zrealizowane zadanie. Więcej zajmie ci znalezienie wszystkich broni porozrzucanych tu i tam, niż rozprawienie się ze wszystkimi podejrzanymi.
Sugerowane wejście do drzwi frontowe. To najlepszy wybór, ponieważ umożliwi to twoim ludziom odpowiednio wcześnie zapanować nad sytuacją, oraz stwarza możliwości dodatkowej osłony.
Kiedy już przybędziesz na wskazane miejsce, przełącz się na tryb dynamiczny. Istnieje prawdopodobieństwo, że gdy tylko otworzysz drzwi twoi ludzie i tak automatycznie przejdą w ten tryb z powodu zagrożenia ze strony ściganych. Przełączając się na tryb dynamiczny, otrzymujesz możliwość szybkiego rozpoczęcia misji oraz wydania rozkazów włam się i wyczyść "na wejściu".
Wesprzyj swoich żołnierzy, gdy wykonują twoje polecenie. Wiele wskazuje na to, że w pierwszym pomieszczeniu przebywa wielu podejrzanych. Żaden z twoich ludzi nie może ucierpieć w czasie potyczki - ogień jest na ciebie kierowany z obydwu stron pokoju. Ścigani znajdują się przeważnie blisko pomieszczeń wypoczynkowych, na parkiecie, przy grach wideo, za barami lub niedaleko drzwi do magazynu z tyłu po prawej stronie.
Miej jeszcze przez chwilę oczy i uszy szeroko otwarte, zanim dasz odpocząć swoim ludziom. Dźwięki bitwy mogą przyciągnąć większą ilość ściganych, którzy znajdują się w pomieszczeniach wypoczynkowych lub jednym z pokoi z tyłu. Kiedy będziesz w tanie, wypuść raport o podejrzanych, których do tej pory zneutralizowałeś oraz przekaż informację o możliwości ewakuowania pierwszej grupy zakładników.
Jednym z twoich celów jest wyśledzenie i zabezpieczenie wszystkich broni. W misji tej, jak już wspominaliśmy, jest to zajęcie bardziej czasochłonne niż w pozostałych. Jest tak przede wszystkim z powodu jej zaskakująco wielkiej ilości, z których większość leży porozrzucana wokół - napastnicy chętnie obnoszą się ze swoją fascynacją militariami. Zajrzyj za bary oraz do kabiny DJ-a, aby zabrać stamtąd broń. Dopiero wtedy będziesz mógł uznać to pomieszczenie za wyczyszczone.
Kiedy już wyczyścisz główne pomieszczenie klubu, zacznij przeszukiwanie jego pozostałych części. Pokoje wypoczynkowe zajmują małą powierzchnię i można do nich dojść tylko z tego miejsca. A więc od nich zacznij. Jedyna możliwość, że znajdziesz tu jakiegoś podejrzanego jest wtedy, gdy w czasie wejścia twoich ludzi nie było zbyt wielkiego zamieszania. Dla bezpieczeństwa rozdziel żołnierzy - jedna ekipa ma pilnować wyjście w stronę parkietu, a druga wraz z tobą badać rejon.
Sprawdź drugi raz te trzy pokoje, które dotąd odwiedziłeś. Zanim pójdziesz dalej zbierz stąd całą broń. Solidność to jedna z najważniejszych cech oficerów ze SWAT. Teraz, pewny już, że nic nie uszło twojej pilnej uwadze, przenieś osłonę swoich ludzi w kierunku drzwi z napisem "Private".
Wydaj swoim ludziom przy drzwiach polecenie naprzód i przeszukać (lub wedrzeć się i przeszukać, jeśli drzwi jeszcze nie zostały otwarte przez ściganego) i skieruj się za nimi do pokoju. Wokół leży porozrzucanych wiele pudeł. Ze względu na to zlokalizowanie przestępców może być trudne.
Gdy udało już ci się zebrać całą broń, oraz gdy przekazałeś informację o ściganych do centrali, idź do przejścia na lewo od drzwi "Private". Znajdują się tu trzy pokoje, bez odgradzających je drzwi. Między nimi są jedynie małe ścianki otoczone przez puste miejsca. Oznacza to możliwość dokuczliwej potyczki ze ściganymi na długi dystans.
Następnie wejdź do pomieszczenia z kuchnią, biurem i jadalnią - może znalazłeś się już tu wcześniej, przyprowadzony w wirze walki. Z pewnością znajdziesz tu masę broni. Dokładnie sprawdź wszystko, co znajdziesz poza tym (z podejrzanymi włącznie). O ile tylko uda ci się utrzymać swoich ludzi w kupie, nie pozwalając, aby jakikolwiek z oficerów przebywał choć przez chwilę sam, przejdziesz tę próbę bez najmniejszego uszczerbku na zdrowiu.
Kuchnia to miejsce, gdzie wchodzisz również po wybraniu drugiej opcji startowej. Drzwi znajdują się na lewo od kuchenki, gdy staniesz przed nią. Gdy już zabezpieczysz i zdasz raport o stanie podejrzanych w kuchnio-biuro-jadalni, skieruj się do sypialni. Znowu powinieneś tu znaleźć dość znaczną ilość śmiercionośnych zabawek. Wyczyść okolicę i zgromadź się ze swoimi ludźmi przy ostatnich drzwiach.
Te prowadzą do szpanerskiej łazienki. Wewnątrz mogą znajdować się ścigani, a zatem wchodź ostrożnie. Nie ma tu zbyt wiele do przeszukania, ale tylna część wanny jest niewidoczna, gdy patrzysz na nią od strony drzwi wejściowych. Musisz ją obejść, aby dokonać przeszukania pomieszczenia. Skieruj się do centrali, aby zdać raport.
Zachodnie Los Angeles: Na ratunek zakładnikom (kościół)
Zwiad
W misji tej zbadasz ogromny kościół z okazałymi dekoracjami. Przez tylne drzwi wchodzisz na klatkę schodową prowadzącą na drugi poziom. Za drzwiami na tym poziomie znajduje się główna sala liturgiczna. Widzisz dwie pary drzwi - z obydwu stron ukrytych drzwi do sali. Te z prawej prowadzą do pomieszczenia, gdzie znowu znajdziesz ukryte przejście - do klatki schodowej na drugie piętro. Tutaj znajduje się otwarte przejście z miłym widokiem na miasto. Oprócz tego natkniesz się tu też na biuro, salon, kuchnię i toaletę - wewnątrz kościoła. W salonie są schody prowadzące do głównej sypialni na trzecim piętrze.
Taktyka
Istnieje prawdopodobieństwo spotkania dodatkowych podejrzanych, ale nie to jest najważniejsze. Przede wszystkim musisz za wszelką cenę uniknąć strzelania do zakładników lub członków sił bezpieczeństwa, bo spowoduje to ich agresywną reakcję. Może to wydawać się proste, ale problemem jest ilość, a nie jakość - masz tu całe zastępy zakładników, którzy podchodzą pod lufy. Niechętnie też chcą współpracować, co stanowi jeszcze większy kłopot. Wszystko to razem wzięte oznacza, że misja ta może być szczególnie trudna.
Masz tylko jeden wybór, jeśli chodzi o zdobycie dostępu do kościoła. Przełącz się na tryb dynamiczny zaraz potem, jak zaczniesz kierować swoją grupą. Na terenie tym i wszędzie indziej mogą znajdować się podejrzani i zakładnicy. Kieruj się drogą do środka świątyni. Wydaj rozkaz wdarcia się i wyczyszczenia pierwszego pomieszczenia, którego drzwi widzisz.
Miejsce wokół drzwi do kościoła jest bardzo ścieśnione, co sprawia, że tylko jeden żołnierz może strzelać jednocześnie do więcej niż jednego terrorysty. Aby temu zapobiec, przedrzyj się na stanowisko prowadzącego oficera i dodaj silne wsparcie, jeśli to będzie konieczne. Gdy wyczyścisz już wejście, możesz uznać się za szczęściarza (lub nieszczęśnika - w zależności od tego, co przyniesie z sobą to, co nastąpi teraz).
Kolejne pomieszczenie to klatka schodowa. Doświadczenie wskazuje na to, że więcej przestępców wychodzi z drugiego poziomu niż z sali, a więc poprowadź swoich ludzi schodami na górę, gdy tylko burza ucichnie.
Wydaj rozkaz przeszukania klatki schodowej, tak jak wcześniej w tejże misji, a następnie za prowadzącym oficerem skieruj się schodami w górę. Tutaj lub gdy wejdziesz może zdarzyć się coś niemiłego, jeśli pojmani lub terroryści wpadną w szał w tym samym miejscu.
Wejdź do otwartego przejścia i zabezpiecz wszystkich zakładników. Teraz złóż raport o stanie wszystkich zakładników lub przestępców (zakładnicy jako pierwsi), a także zapewnij każdemu ewakuację. W czasie wykonywania tych czynności możesz rozdzielić swoich ludzi na ekipy, które powinny rozglądać się w obu kierunkach - dobre ostrzeżenie przed niebezpieczeństwem. Kiedy skończysz robotę papierkową, idź dalej - do salonu w kościele.
Wdarcie się i wyczyszczenie to wszystko, co mają zrobić twoi ludzie wchodząc tu. Wejdź za swoimi oficerami i pomóż im zaopiekować się zakładnikami lub zmusić ściganych do poddania się, gdy okaże się to konieczne. Pokój ten łączy się ze wszystkimi miejscami na tym poziomie. Schody prowadzą do głównej sypialni i pomieszczeń jej towarzyszących. Na piętrze, na którym się obecnie znajdujesz są małe biura i inne drobne pokoje związane z wykonywanie zwykłych czynności.
Wydaj swoim ludziom rozkaz osłaniania salonu (niech zwrócą się w stronę drzwi, przez które wszedłeś), a następnie inna ekipa niech zbada kolejne biura i inne pomieszczenia. Na wszelki wypadek sprawdź drzwi zaraz naprzeciw drzwi prowadzących do biur. To wejście do szafy, ale w niej znajdziesz pomieszczenie, gdzie może przebywać ścigany lub zakładnik.
Przeszukaj pokoje poruszając się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, zaczynając od toalety na lewej ścianie. Zwykle możesz natknąć się tu na zakładnika. Uwaga - może się on okazać nad wyraz uparty i zmuszenie go do współpracy może zająć wiele cennego czasu.
Teraz wejdź do biura (zakładając, że wcześniejsze działania ze strony ściganych tu cię jeszcze nie zaprowadziły). Jeśli wewnątrz jest ktokolwiek, nie będziesz miał problemu z jego odnalezieniem. Kiedy przeszukasz to pomieszczenie, możesz natknąć się na ukryte drzwi od strony podwójnych drzwi prowadzących do biura. Przejdziesz nimi do ukrytej klatki schodowej, którą dostaniesz się bezpośrednio do miejsca za amboną. Może ci się wydawać, że oczyszczenie tego rejonu to dobry pomysł, ale nie rób tego, dopóki na dolnym poziomie znajdują się jacyś przestępcy. Bądź cierpliwy i na razie daj sobie spokój z tymi schodami.
Wejdź do jadalni, a następnie do kuchni. Pomieszczenia te zwykle oddzielają od siebie zamknięte drzwi, więc wydaj komendy włam się i wyczyść, aby wejść. W najlepszym razie powinieneś spotkać tu jedynie pojedynczego ściganego lub zakładnika. Zakładnik może się kryć w kuchni koło przechowalni na lewo od kuchenki.
Kiedy już wyczyścisz drugi poziom, przejdź na trzeci. Znajdziesz tu jedynie główną sypialnię, łazienkę oraz szafę pełną sutann. Przy drzwiach wydaj polecenie wdarcia się i oczyszczenia. Po wszystkim sprawdź szafę, gdzie może się kryć jeden ze ściganych. Zakończ badania pozostałych pomieszczeń, a później skieruj się z powrotem na dół, na pierwszy poziom, klatką schodową w dzwonnicy.
Kolejny punkt programu to sala liturgiczna. Dzięki drodze, którą przebyłeś do tej pory nie spotkasz tu prawdopodobnie zbyt wielu terrorystów. Ale z zakładnikami może już być inaczej. Przy drzwiach do klatki schodowej wydaj rozkaz wdarcia się i oczyszczenia. Pilnuj swoich ludzi, gdy poszukują ściganych. To rozległy teren i twoi ludzie przejawiają tendencję do oddzielania się od siebie, zajmując się podejrzanymi i zakładnikami. Jeśli stanie się to w tym miejscu, może to oznaczać katastrofę. Istnieje wiele miejsc, skąd mogą powyłazić terroryści, z obszarem za amboną włącznie.
Gdy twoi ludzie oddzielą się od siebie, idź za nimi do ambony. Możesz też wydać polecenie zgrupowania się, aby wszyscy szli tam jednocześnie. Po obydwu stronach ambony znajdują się drzwi - prowadzą one do zakrystii. Po środku na ścianie odkryjesz niewidoczne drzwi.
Wejdź drzwiami z tyłu ambony z lewej na prawą. Część lewa to przebieralnia dla kaznodziejów. Ale przeszukaj ją, bo w szafie, która jest tam umieszczona mogą przebywać jacyś zakładnicy. Teraz powinieneś przeszukać ukryty pokój. Jeśli nie jesteś w stanie dojrzeć małego występu pokazującego to miejsce, podejdź blisko do ściany i naciśnij Use/Open, kiedy zapali się twój celownik. Z doświadczenia wiemy, że wewnątrz może się kryć zakładnik lub ścigany, a więc - ostrożnie.
W końcu wejdź drzwiami z prawej. Pod względem wystroju pokój ten jest podobny do przebieralni, ale tu prawie wcale nie ma mebli. Skup się na ostatnim fragmencie dekorowanej ściany z lewej. Są tu ukryte drzwi, które wiodą do tej samej klatki schodowej, którą znalazłeś w biurze na drugim piętrze. Wejdź na schody i wydaj rozkaz przeszukania ich. Jeśli jeszcze nie ukończyłeś misji, prawdopodobnie zostawiłeś gdzieś jakiegoś jeńca lub napastnika. Gdy już przebadasz cały kościół, twoja misja zostanie zaliczona. Gratulacje, żołnierzu.
Hollywood: VIP w Hotelu
Zwiad
Misja ta wymaga od ciebie szybkiego rozpoznania i zneutralizowania uzbrojonych ściganych, którzy są przebrani lub noszą czarne ubrania i maski narciarskie. Twoi ludzie mają też zadbać, aby nie zostali wzięci żadni zakładnicy ani żeby żaden z gości w luksusowym hotelu nie został ranny. W swoich staraniach musisz skupić się na parterze i pierwszym piętrze hotelu. Na parterze znajdziesz typowe pomieszczenia - hol hotelowy, recepcję, biura oraz toalety. Na pierwszym piętrze ulokowane są cztery pokoje do spotkań i kilka toalet. Windy i dwie klatki schodowe łączą obydwa piętra, jednak windy używać nie możesz.
Taktyka
W tej misji będziesz miał do czynienia z całym mnóstwem przestępców i zakładników. Momenty krwawych rozpraw są tu częste. Terroryści cały czas wyłażą skądś, a jeńcy wchodzą na linie ognia. Ponadto powodzenie misji zagrożone jest przez tendencję twoich ludzi do rozpraszania się i ładowania się w okoliczności, gdzie ich siły nie wystarczają do uporania się z przeciwnikiem. Wszystkie te czynniki sprawiają, że misja ta jest ciężkim wyzwaniem dla twojego talentu przywódczego.
Z miejsca, w którym zaczynasz masz dwie drogi. Podwójne drzwi naprzeciwko prowadzą na drugie piętro wraz z jego biurami. Wzdłuż prawej ściany kolejne drzwi (z rysunkiem schodów) wychodzą na klatkę schodową na pierwsze piętro i dalej wiodą do biur z tyłu. Logika nakazuje, żebyś najpierw wyczyścił górne piętro, ponieważ właśnie tam rozpoczynasz, ale może to się okazać fatalną pomyłką, ponieważ tam twoi ludzi łatwo się pogubią.
A więc zamiast tego rozpocznij od parteru. Będziesz miał lepszą kontrolę sytuacji podczas schodzenia w dół oraz w walce w biurach z tyłu. Wąskie przestrzenie i korytarze ograniczają możliwość napadów poszukiwanych ze wszystkich kierunków. Jednak nawet w takiej ciasnocie twoi ludzie mogą się rozproszyć. Musisz ich obserwować i wydawać rozkaz grupowania się, gdy tylko zauważysz, że tak się dzieje.
Teraz, ponieważ zdecydowałeś się wyczyścić najpierw dolne piętro, musisz sprowadzić swoich ludzi schodami na dół. Przejdź w tryb dynamiczny, a następnie wydaj rozkaz wdarcia się i wyczyszczenia. Zejdź schodami na dół z dowódcą. Niech żołnierze zgromadzą się przy drzwiach na parter zanim znowu wydasz tę komendę. Gdy znajdziesz się w środku, zamknij drzwi.
Niech oczy dowódcy bacznie śledzą postępowanie podwładnych. Pędź na odgłos wystrzałów i obserwuj swoich oficerów, gdy starają się odnaleźć podejrzanych, którzy są poza twoim zasięgiem. Jak wejdziesz na parter, na lewo widzisz windy. Na prawo jest kilka korytarzy, a w nich pokoje, które masz przeszukać.
Możesz zostać wyrzucony do holu hotelowego przy wejściu, ale musisz starać się, jak tylko możesz, aby nie pozwolić, by twoi ludzie weszli tam, dopóki nie zaopiekujesz się odpowiednio dużą ilością ściganych. W lobby przeciwnicy mogą nadchodzić z góry, recepcji, baru oraz z samego lobby. Unikniesz tego, sprawiając, aby szli na ciebie.
Gdy usłyszą strzały, podejrzani mogą również nadejść od schodów, którymi dotarłeś na parter - właśnie dlatego radziliśmy ci wcześniej zamknąć drzwi od klatki schodowej. Zamykając drzwi zmuszasz wrogów do walki raczej od strony drzwi, a nie na schodach, gdzie trudniej strzelać.
Nie wchodząc do lobby (chyba że zostaniesz sprowokowany), przejdź przez korytarze i wyczyść wszystkie pokoje, do których wejdziesz. Jest tu kilka toalet, pokój z elektrycznością oraz jadalnia. Namierz wszystką broń ściganych i zdaj raport na temat jeńców i napastników, aby zabrać ich stąd.
Kiedy w końcu dotrzesz do lobby, znajdziesz tam bar z rozrywkami oraz windy na lewo. Z prawej strony widzisz obszar z miejscami do siedzenia, recepcję, schody oraz kilka biur. Istnieje prawdopodobieństwo, że będziesz musiał zająć się ściganymi i zakładnikami po obydwu stronach swoich ludzi, ale generalnie już od tego miejsca wszystko powinno pójść dość gładko.
Jeśli dotąd udało ci się nie spotkać zbyt wielu wrogów, hol hotelowy z pewnością będzie miejscem, w którym nie będziesz się nudził. Jeśli widzisz tam mnóstwo podejrzanych, niebezpieczeństwo może nadejść z baru, recepcji i obydwu stron schodów (z góry i dołu). Na twoją korzyść przemawia fakt, że twoi ludzie nie rozpraszają się tutaj.
Kiedy już wyciągniesz wszystkich jeńców i napastników na zewnątrz, czas odnaleźć tych, którzy wciąż tkwią wewnątrz w pokojach. Zacznij od baru na lewo, jak wchodzisz do lobby. Konieczne może się okazać włączenie latarki, ponieważ pokój ten jest dość ciemny. Za pomocą rozkazu wedrzyj się i wyczyść wejdź do środka, jeśli drzwi są zamknięte.
Teraz przeszukaj toalety za schodami i biura za recepcją. Powinieneś wykonać to bez większych przygód - cały czas wydawaj po prostu polecenia włamania się i wyczyszczenia, aż przeglądniesz wszystkie pomieszczenia.
Parter jest już czysty. Zostały jedynie biura na pierwszym piętrze. Wydaj polecenie zgrupowania się i poprowadź swoich ludzi na górę. Rzuć okiem na korytarz, zanim zaczniesz przetrząsać biura. To tak na wszelki wypadek, aby uniknąć ataku od tyłu, gdy będziesz zajęty badaniem.
W pokoju spotkań znajdziesz zakładników, którzy mogą być ranni. Zdaj raport na ten temat, aby uzyskać pomoc lekarską natychmiast. Ten wątek medyczny jest przeważnie ostatnim elementem tej misji, choć wciąż gdzieś mogą znajdować się jacyś ścigani. Dopadnij ich, aby zapomnieć już o tym hotelu.
Centrum: VIP (centrum konferencyjne Los Angeles)
Zwiad
W tej misji masz obronić zagranicznych mężów stanu przed terrorystami. Miejscem akcji jest centrum konferencyjne Los Angeles. W czasie misji masz wyczyścić wejście od tylnego parkingu oraz parter i pierwsze piętro w budynku centrum. Jedyne pojazdy z tyłu to Humvee Swata oraz wynajęty autobus. Na parterze centrum znajduje się kafeteria, drukarnia oraz pokoje wypoczynkowe. Pierwsze piętro składa się między innymi z sal konferencyjnych. Obydwa poziomy mają dostęp do wind oraz schodów ruchomych, jednak tych pierwszych twoi ludzie nie mogą używać.
Taktyka
W misji tej powszechne jest przemieszanie podejrzanych i zakładników, co sprawia, że zadanie nie należy do najłatwiejszych. Na całe szczęście jest tu dużo miejsca, dzięki czemu będziesz w stanie uniknąć przypadkowego ostrzelania cywilów.
Twoje talenty już od początku wystawione są na poważne wyzwanie - samo wejście do centrum konferencyjnego powoduje najbardziej zajadłą walkę w całej misji. Dźwięki strzałów bardzo się niosą po futurystycznych korytarzach centrum, przywołując zewsząd terrorystów.
W przeciwieństwie do poprzednich misji, zaczynasz z już rozdzielonymi ludźmi. Jedna ekipa jest umieszczona na zewnątrz Humvee Swata, a druga znajduje się wewnątrz autobusu około 20 metrów dalej. Wybór, który masz na początku pomiędzy autobusem a Humvee Escort zdecyduje, gdzie się znajdziesz.
Od tego drugiego startu rozglądnij się za ściganymi i zakładnikami wokół autobusu oraz zobacz, jak można wejść od tyłu do centrum konferencyjnego. Twoi ludzie rzucą się do akcji, zanim w ogóle zorientujesz się co do sytuacji, ale to jest tak naprawdę korzystne. Z daleka niektórzy dygnitarze przypominają podejrzanych, ponieważ są podobnie ubrani, a przecież nie chcesz ustrzelić tego, kogo masz bronić, kończąc misję dwie sekundy po jej rozpoczęciu. Kiedy opadnie kurz po pierwszej potyczce, zdaj raport na temat unieszkodliwionych przestępcach, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz autobusu. Przekaż również informacje na temat zakładników.
Gdy zdecydujesz się na eskortę autobusu, twoja pozycja wyjściowa znajduje się w okolicach tyłu autobusu. Jesteś skierowany w stronę autobusu i, znowu, musisz zmierzyć się natychmiast z poszukiwanymi. Uważaj, aby nie wdać ze swoimi oficerami w strzelaninę. Dość mało tu miejsca i jest całkiem możliwe, że przypadkowo wpadną oni wprost na linię ognia.
Uważaj na toaletę na prawo w środku autobusu. Wewnątrz może czaić się terrorysta, który natychmiast rozpocznie akcję, kiedy tylko pozwolisz swojej straży odpocząć. Wydaj swojej ekipie rozkaz wdarcia się i wyczyszczenia na autobusie i taktycznie przeszukaj toaletę. Strzelanina na zewnątrz powinna zakończyć się trakcie oględzin tego miejsca.
Namierz wszystką broń, którą znajdziesz po drodze z autobusu. Kiedy już znajdziesz się na zewnątrz, zdaj raport na temat ściganych i zakładników - to znaczy wówczas, gdy uda ci się ich zdobyć. Z jakiegoś powodu zakładnicy w tej misji są dość oporni i zgadzają się na współpracę jedynie, gdy ich zagazujesz. No i oczywiście po tym, jak im pomożesz, skarżą się.
Wydaj swoim ludziom rozkaz zgrupowania się i poprowadź ich do drzwi z tyłu centrum konferencyjnego. Wydaj rozkaz wdarcia się i wyczyszczenia po obu stronach podwójnych drzwi i przygotuj się na to, co znajdziesz za nimi. Twoi ludzie zajmą się ściganymi, którzy są w zasięgu wzroku i wejdą do budowli. Gdy to się dzieje, miej szczególne baczenie na terrorystów, którzy mogą wyskoczyć znienacka na twoich ludzi.
Skup się zwłaszcza na schodach na lewo oraz schodach ruchomych, gdy tylko zacznie się zamieszanie, ponieważ ścigani przy pomocy jednych i drugich będą ładowali się na ciebie z góry. Ci z góry schodów ruchomych są najbardziej niebezpieczni, ponieważ schody stanowią dla nich znakomitą osłonę.
Natychmiast rozpocznie się ostrzał ze wszystkich stron. Trudno będzie w tym czasie kontrolować akcję (oraz terrorystów). Próbuj zapewnić sobie, jak tylko będziesz w stanie, jakąś częściową osłonę w tym otoczeniu, a następnie uważaj na zagrożenia, takie jak ścigani na górze schodów ruchomych, zakładnicy na linii ognia oraz oficerowie oddzielający się od grupy. Spróbuj zaopiekować się zakładnikami tak szybko, jak to możliwe. Dzięki temu wyeliminujesz jedno z obciążeń i powodu rozproszenia uwagi przez twoich ludzi.
Kiedy już sprawisz, że parter będzie stosunkowo bezpieczny, a wszyscy widoczni podejrzani i zakładnicy wykluczeni w gry, skieruj się na pierwsze piętro. Powinieneś to zrobić również w sytuacji, gdy na piętrze tym znajdują się przestępcy zbyt groźni, by ich zignorować podczas przekazywania raportu. Kiedy to wykonasz, zostaną jedynie przypadkowi ścigani i cywile wewnątrz pokojów.
Z lewej strony, gdy wchodzisz po pierwszych schodach ruchomych zauważysz dwa pomieszczenia do spotkań. To z lewej jest puste, chyba że przebywa tam jakiś terrorysta. Pokój na końcu korytarza to pomieszczenie do prezentacji z ekranem, siedzeniami kinowymi i pomieszczeniem projekcyjnym z tyłu. Z jakiegoś powodu pokój ten wydaje się bardzo popularny wśród terrorystów. Wydaj komendę wdarcia się i wyczyszczenia do wszystkich ludzi pod twoim dowództwem, aby można było rozprawić się z zagrożeniem.
Teraz przejdź na drugą stronę tego piętra centrum konferencyjnego i wyczyść kilka pomieszczeń do spotkań, które tu zobaczysz. Pomieszczenia te są przygotowane na jadalnie, wyposażone w stoły z dostarczonymi przekąskami gotowymi do poczęstunku. W każdym z tych pomieszczeń mogą się znajdować podejrzani, ale nie istnieją zbyt wielkie szanse na znalezienie więcej niż ci tutaj.
Kiedy już wyzwolisz kompletnie pierwsze piętro z dzikich, niemożliwych do powstrzymania terrorystów, poprowadź swoich ludzi z powrotem na dół. Masz tu jedynie kilka pomieszczeń, których przeszukanie oznacza zakończenie misji.
Kafeteria to przestronne miejsce z dwoma częściami - schowanie się tutaj przed ogniem napastników może być trudne. Kuchnia, która znajduje się za obrotowymi drzwiami jest położona z tyłu i również musi być przebadana.
Gdy wrócisz na parter, znajdziesz tam też drukarnię z komputerami i kopiarkami. Często przebywają tu też zakładnicy. Kobieta, która najwidoczniej tu pracuje jest szczególnie oporna i prawdopodobnie będziesz musiał użyć na nią gazu. Bezpośrednio w korytarzu z magazynu znajdziesz parę toalet. Zachowaj ostrożność, przeszukując je. Wewnątrz znajdują się przegrody, w których mogą chować się zakładnicy lub ścigani. To ostatni element tej misji. Powstrzymałeś terrorystyczną hałastrę.
Zachodnie Los Angeles: Rozbrojenie - mało czasu (kanały UCLA)
Zwiad
Misja ta związana jest z wtargnięciem do systemu burzowego Los Angelese przy UCLA w Westwood. Czekają na ciebie trzy mroczne i wilgotne poziomy kanałów. Jednak generalnie nie czekają cię tu żadne większe niespodzianki, których nie znałbyś ze wcześniejszych misji, może poza wycieczką po krętych podwojach labiryntowego systemu ścieków. Na trzecim poziomie znajdziesz dwa szczególnie ciekawe miejsca - chodnik ponad sztucznym wodospadem oraz okolice parkingu, gdzie ścigani zatrzymali się ze swoją ciężarówką. Wszystko wskazuje na to, że w środku przygotowują oni bombę.
Taktyka
O swoim zadaniu wiesz tyle, że to jedna z najtrudniejszych misji w grze. Ciemności i liczne ślepe zaułki wystawiają na próbę twoje zdolności orientacji w terenie i prestiż.
Twoja cierpliwość będzie również wystawiona na próbę, gdy próbujesz odnaleźć siedem bomb sterowanych falami radiowymi, ukrytych w masywnej sieci czarnych tuneli. Prawdopodobnie na ukończenie tej misji masz określoną ilość czasu, ale jeśli w ogóle limit istnieje, to tolerancja jest naprawdę spora. Misja ta byłaby o wiele łatwiejsza, gdybyś mógł swobodnie poruszać się po tym, jak już wypełnisz czekające na ciebie zadania (zatrzymanie odpowiedniej ilości podejrzanych), ale niestety - liczba przeciwników nigdy nie będzie ci znana.
Zanim zaczniesz misje, zmień domyślne ustawienie broni swoich ludzi na MP5SD z tłumikami. W kanałach jest sporo miejsc wypełnionych łatwopalnym gazem wytworzonym przez rozkładające się w kanałach substancje. Strzał z niewłaściwej broni mógłby doprowadzić do zapłonu.
Nie przejmuj się ustawieniami dotyczącymi trybu oraz punktu rozpoczęcia misji - nie ma możliwości ułatwienia sobie zadania. Prawdopodobnie będziesz musiał przeszukać każdy milimetr kanałów i pojmać podejrzanych, zanim zlokalizujesz i rozbroisz wszystkie siedem bomb.
Bardzo łatwo jest pogubić się, gdy widzisz całe mnóstwo podobnych do siebie dróg. Nasza propozycja przejścia skupia się na taktyce, która gwarantuje sukces dla celów misji, ale (żeby rozwiać wątpliwości) nie jest dokładnym omówieniem konkretnej drogi od początku do końca. Wybierz swoją własną "ścieżkę" i wyślij tam swoich ludzi za pomocą rozkazów przeszukać lub naprzód i wyczyścić.
Zmierzając w stronę pierwszego poziomu, który jest najbliżej powierzchni, notuj sobie, które obszary zostały już zlustrowane. Szukaj odbiorników radiowych w każdym z większych "pomieszczeń", przez które przechodzisz. Poza ściganymi nie natkniesz się tu na zbyt wiele. Zejdź na drugi poziom, gdzie wszystko zacznie być bardzo gorące. Pamiętaj, aby cały czas gdy jesteś w kanałach pomagać sobie latarką, dzięki czemu będziesz w stanie ocenić właściwie, czy masz otworzyć ogień. Mogą tu bowiem przebywać jacyś ludzie, których nie chcesz przypadkowo zranić. Wszyscy podejrzani noszą pomarańczowe ubrania, dzięki czemu łatwo ich rozpoznasz, chyba że będziesz strzelał do samych sylwetek.
Na mapie powinieneś być w stanie zlokalizować ślepy zaułek w dolnym, prawym rogu - wygląda jak obszerne pomieszczenie. Może się tam znajdować bomba, a więc postaraj się szczegółowo zbadać to miejsce, zanim pójdziesz dalej. Bomby emitują silne sygnały radiowe, dzięki czemu łatwiej je zlokalizować. Gdy znajdziesz takie urządzenie, możesz je rozbroić za pomocą swojej skrzynki z narzędziami.
Jeśli natknąłeś się na kilka, a jesteś pewny, że przeszukałeś już cały poziom, odnajdź jedną z dwóch klatek schodowych wiodących na trzeci poziom. Na dole spodziewaj się bardziej zdecydowanego oporu. Znajdujesz się bliżej kryjówki podejrzanych.
Rozmieszczenie tego poziomu jest trochę bardziej skomplikowane niż pozostałych. Znajdują się tu zamknięte przestrzenie, gdzie terroryści mogą rozmieszczać swoje ładunki wybuchowe lub kryć się w oczekiwaniu na twój błąd. Będzie tu z nimi sporo zamieszania, więc uważaj, zwłaszcza jeśli ty albo ktoś z twoich ludzi został już zraniony.
W dolnej lewej części mapy widzisz pomieszczenie z mnóstwem napisów na ścianach rdzewiejącym metalem. To idealne miejsce dla ściganych na ukrycie swoich bomb. Możesz też tu spotkać samego podejrzanego lub jakiegoś bezdomnego, jeśli jeszcze do tej pory nie miałeś z nim kontaktu.
Niektóre z dróg na tym poziomie mają skrócone ściany, które lekko się podnoszą, po czym rozszerzają. Jest to ważne z dwóch powodów - po pierwsze bomby radiowe świetnie pasują do niższych części tych ścian, po drugie - ścigani łatwo mogą się schować z rogiem, a następnie wykorzystać fakt braku osłony z przodu, którą dostarczają ściany, gdy obchodzisz dany narożnik. Musisz dokładnie patrzeć na dolne części takich ścian, kiedykolwiek mijasz zakręt na nie zbadanym jeszcze terenie.
Droga przez dolną część mapy nie jest tak przestronna, jak się wydaje na początku. Na wysuniętej na północ części poziomu natkniesz się na zator podobny do tego z drugiego poziomu. Omiń go, ale uważaj na pułapki. Zwróć uwagę na hałas wywołany przez ściganych - w zależności od tego, gdzie je usłyszysz, zaplanuj swoją akcję, gdy dotrzesz na drugą stronę zatoru.
Dokładnie na prawo od środka mapy znajduje się obszerne pomieszczenie z dziwnymi znakami. To miejsce, w którym znajduje się wodospad kanałów, nad którym przebiega duży mostek. Ten robiący wrażenie teren jest ważny, ponieważ jeśli natkniesz się tu na przestępców, będzie ich naprawdę trudno zneutralizować - celowanie przez metalowe siatki znacznie przedłuży potencjalną potyczkę ze względu na nieprecyzyjne strzały. Kiedy już uporasz się z tym zadaniem, musisz jeszcze przeszukać niższą platformę, aby rozbroić umieszczoną tam bombę.
Ostatnim terenem jest pomieszczenie, gdzie podejrzani zaparkowali swoją ciężarówkę. Zawsze znajdziesz tam przynajmniej jednego z nich, a w pobliskich tunelach mogą przebywać kolejni. Wyczyść to miejsce i idź dalej. Jeśli misja nie zostanie zakończona po przeszukaniu tego poziomu, musisz wrócić i jeszcze raz zbadać wszystko. Kieruj się dźwiękiem o wysokim natężeniu wydawanym przez bomby radiowe.
Centrum: Na ratunek zakładnikom (ratusz)
Zwiad
W misji tej musisz wejść do ratuszu w centrum Los Angeles. Tutaj masz się zatroszczyć jedynie o trzy piętra oraz dach. Na najniższym piętrze (24) znajduje się Biblioteka Prawnicza, Wydział Robót Publicznych oraz kilka biur. Dwudzieste piąte piętro jest przeznaczone na biura osób pracujących dla burmistrza. Najwyższy poziom składa się z dużego biura burmistrza oraz z biura jego asystentki. Aby dostać się na oszklony dach musisz wspiąć się po schodach. W sali powitalnej burmistrza na zewnątrz biura Angel Cumming są dwie klatki schodowe prowadzące na dach.
Taktyka
W misji tej zakładnicy są bardziej ruchliwi niż tych kilku zakładników, których tu spotkasz. Oznacza to, że w większości potyczek nie musisz się martwić o przypadkowe zranienie cywilów, ponieważ zwykle trzymają się oni z dala od zamieszania. Jednak początek misji może być ciężki, kiedy ścigani wychodzą z dwóch klatek schodowych wprost na twoich ludzi.
Przejmujesz kontrolę w momencie, gdy znajdziesz się wewnątrz budynku, na 23 piętrze. Wejdź ze swoimi ludźmi na górę i otwórz drzwi po wydaniu komendy o zgromadzeniu się. Namierz ściganych lustrem i wejdź do korytarza. Z prawej strony widzisz drzwi prowadzące do biura. Wokół narożnika z lewej znajdują się podwójne drzwi wiodące do Biblioteki Prawniczej i Wydziału Robót Publicznych.
Zbierzcie się wokół drzwi do biura z prawej, a następnie wydaj rozkaz do oczyszczenia miejsca. Wewnątrz może się znaleźć podejrzany oraz, często, ranny zakładnik z tyłu na prawo. Gdy już przebadasz pomieszczenie, wezwij pomoc lekarską dla cywila, przekazując raport, w którym poproś o ewakuację. Wycofaj się do korytarza i skieruj się w stronę wind za klatką schodową.
Jeśli podczas oczyszczania biura padło wiele strzałów, możesz spodziewać się gości nadchodzących od strony schodów, którymi dostałeś się na to piętro. Uporaj się ze wszystkimi draniami, których spotkasz na swojej drodze, a kiedy już fala ściganych (oraz zakładników) zostanie zatrzymana, skieruj się do Wydziału Robót Publicznych.
Rozdziel swoich ludzi na drużyny. Niech jedna ekipa osłania schody z okolic końca korytarza (od strony windy), a druga niech wpadnie i wyczyści biuro WRP oraz przeszklony pokój wewnątrz. Zwykle znajduje się tam jeden podejrzany. Przygotuj się na szybki odwrót, aby wesprzeć drużynę strzegącą korytarz, jeśli usłyszysz stamtąd odgłosy potyczki.
Zbierz swoich ludzi za pomocą rozkazu Fall In i przygotuj się na wyczyszczenie biblioteki. Drugie schody prowadzą do tego pomieszczenia, co oznacza, że na twoich ludzi może się wylać fala terrorystów. Schody te są też często jedyną drogą na górne piętro ratusza. Wedrzyj się do pokoju i go oczyść. Zajmij się wszystkimi podejrzanymi i zakładnikami, którzy tu się znajdują, aby twoi ludzie nie rozpraszali się osobami, które już zostały zneutralizowane.
Akcje na obydwu klatkach schodowych mogą całkowicie pochłonąć uwagę twoich ludzi, ale z tyłu biblioteki jest biuro, które trzeba też zbadać. Zrób to teraz. Kiedy już zaliczysz ten poziom, sprawdź kilkakrotnie schody, zanim wejdziesz na górę na kolejne piętro. Jeśli ścigani spróbują podejść cię, pozwól im, aby się zbliżyli, a następnie ich załatw. Niech twoi oficerowie nie rozpraszają się w czasie walk.
Teraz, gdy wszystko już trochę ucichło, możesz wydać swoim ludziom rozkaz zgrupowania się i poprowadzić ich po schodach koło Biblioteki Prawniczej na górę. Schody te są lepsze od tych drugich, ponieważ często na górze można znaleźć zakładników. Jeśli do tego miejsca wszystko poszło zgodnie z planem, drzwi na 25 piętro będą już otwarte do momentu, gdy do nich dotrzesz. Wejdź do środka za pomocą komend włamać się i wyczyścić.
Dwudzieste piąte piętro ma kilka biur otaczających kwadratowy korytarz. Zajmij się każdym podejrzanym lub zakładnikiem, którego spotkasz szwędającego się na tym piętrze, a następnie włam się i wyczyść biura. Panuje w nich prawdziwy nieład, co w połączeniu z powszechnym zalegającym tu mrokiem może sprawić, że rozpoznanie ściganych będzie nadzwyczaj skomplikowane, a więc niech najpierw wchodzą tam twoi ludzie.
Kiedy zajmiesz się już wszystkimi cywilami i przestępcami, zdając odpowiedni raport, oraz gdy namierzyłeś już wszystką broń, niech twoi ludzie wejdą na górę, na 26 piętro. Głównym celem terrorystów jest pojmanie burmistrza - tam znajduje się jego biuro. Spodziewaj się znacznego oporu ze strony ściganych, jest całkiem możliwe, że w momencie, gdy będziesz wchodził do holu, zostaniesz ostrzelany przez ściganych przy biurze burmistrza oraz na klatkach schodowych po obu jego stronach.
Biuro burmistrza składa się z trzech pomieszczeń, łącznie z toaletą z tyłu. Pierwsze pomieszczenie to biuro asystentki burmistrza, Angel Cummings. Drugim jest właściwe biuro burmistrza. Podczas gdy pokój Angel jest dość dobrze oświetlony, to światła w siedzibie burmistrza zostały rozbite przez terrorystów i jest tu ciemno. Ze względu na to trudno będzie się połapać, skąd naparzają do ciebie ścigani, a zatem zachowaj maksymalną ostrożność.
Po tym piętrze został do zbadania już tylko jeden poziom - dach. Jest on otoczony przez szkło, oprócz balkonu, który biegnie na zewnątrz. Tam właśnie znajduje się namierzony przez Highground ścigany. Problem związany ze schodami polega na tym, że nawet po użyciu komendy Search twoi ludzie ociągają się z towarzyszeniem ci w drodze na górę. Jeśli jednak pójdziesz tam, możesz narazić się na ostrzał ze strony ukrytych za pudłami lub za schodami terrorystów.
Ostrożnie wdrap się po schodach. Kiedy dojdziesz na górę, rozejrzyj się dokładnie, gdy tylko twoja głowa wyjdzie ponad poziom dachu. Za pomocą rozkazów naprzód i wyczyść jak najszybciej to możliwe, oczyść z pomocą swoich ludzi cały dach. Kiedy otrzymasz wiadomość "wszystko sprawdzone", przejdź na środek dachu. Widzisz tam metalową strukturę z czerwonymi laserami ostrzeliwującymi jej górną połowę. Znajdź właściwe urządzenie uruchamiające eksplozję i rozbrój je za pomocą swojej skrzynki z narzędziami. Kiedy je rozbroisz, usłyszysz małe "bum", ale to nic groźnego. Kiedy bomba zostanie rozbrojona, misja powinna się zakończyć. Gratulacje.
Wilshire: Na ratunek zakładnikom (prezydent Rosji)
Zwiad
W misji tej masz się dostać do apartamentu na ostatnim piętrze oraz do lokalu obsługi na dolnym piętrze luksusowego Hotel Carlyle. Apartament składa się z "powiększonych wersji elementów", które znajdziesz w typowym mieszkaniu - pokoju dziennego, jadalni, łazienki oraz głównej sypialni. Klatka schodowa dokładnie na zewnątrz apartamentu prowadzi do piwnicy, gdzie obsługa pierze ręczniki i przygotowuje jedzenie dla gości. Na poziomie tym znajduje się duża kuchnia z szafą na mięso, toaletą, pralkami, magazynem ręczników, rozdzielni elektrycznej oraz biura.
Taktyka
To bardzo trudna misja. Spotkasz w niej ponad 25 podejrzanych i prawie połowę tylu cywili - wszyscy z nich znajdują się w niewłaściwym czasie na niewłaściwym miejscu.
Misja ta dokładnie sprawdzi twoje umiejętności, które miałeś nabyć w poprzednich zadaniach. W szczególności musisz ostrzeliwać się ze swoimi ludźmi wśród masy zakładników w wąskich przestrzeniach, przy czym utrzymanie ich z dala od zamieszania będzie naprawdę wyzywające. Ponadto będziesz musiał czuwać, aby twoi ludzie się nie rozłazili. No i musisz strzec oficerów, aby nie zostali zaatakowani i osłaniać ich aż przestaną przeładowywać swoją broń, co zdarza się dość często.
Możesz wybrać jedno z dwóch wejść do tej misji - albo piwnicę, albo apartament na górnym piętrze. Obydwa są niebezpieczne, ale zdaje się, że to od góry daje w sumie większe możliwości kontrolowania sytuacji. Nasze wskazówki co do przejścia poziomu ujmują obydwie opcje rozpoczynania gry.
Po zlustrowaniu przestrzeni w celu odnalezienia ściganych, wybierz wejście do piwnicy, a następnie wydaj polecenia wdarcia się i wyczyszczenia. Idź za swoimi ludźmi (wydaj im rozkaz zgrupowania się, dzięki czemu utrzymasz ich razem podczas walki, która z całą pewnością zaraz rozgorzeje). Na piwnicę składają się schody i windy z lewej (uważaj - w windzie mogą przebywać terroryści), pralki na prawo oraz kuchnia i toaleta na wprost. Większość napastników przybywa z pomieszczenia na wprost oraz z miejsca przy windzie i klatce schodowej.
Pierwsza część misji przybiera postać intensywnej wymiany ognia. Są momenty, gdy około 20 ściganych wpada tu naraz, gromadząc się w większości koło kuchni i klatki schodowej. Zajmowanie się ściganymi i zakładnikami oraz pilnowanie, kiedy twoi ludzie będą potrzebowali pomocy to najlepsza strategia, którą powinieneś się kierować. Twoje instynkty odegrają zdecydowaną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa żołnierzom.
Włam się i wyczyść pomieszczenia w piwnicy, kiedy tylko zacznie się akcja ze strony podejrzanych. Na prawo znajduje się pomieszczenie, w którym mogą przebywać terroryści. Rozglądnij się po pralkach, czy nie zauważysz w pobliżu żadnych oznak życia, a następnie poprowadź swoich ludzi do kuchni i toalet. Jeśli twoi wrogowie w dalszym ciągu czają się przy schodach, rozdziel oficerów na dwie ekipy - niech jedna osłania schody, a z drugą udaj się na przeszukanie piwnicy.
Idź do kuchni i wyczyść ją oraz jej szafki z mięsem (choć to nie pora na posiłek). Istnieje niewielka szansa na napotkanie tu jakichś podejrzanych, chyba że wpadłeś tu na samym początku bitwy - jeśli nie, to wszystkich już stąd wymiotło. Toalety na lewo to ostatnie pomieszczenia w piwnicy, w których mogą się znajdować ścigani lub zakładnicy. Włam się i wyczyść te pokoje i już możesz iść dalej - schodami na górę. Jeśli wybierzesz wejście przez dach, twoja misja powinna zakończyć się, gdy złożysz raport o wszystkich zakładnikach i terrorystach.
Kiedy wyczyścisz już poziom wejściowy, poprowadź swoich ludzi w dół schodami (o ile zacząłeś w apartamencie na samej górze). Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w czasie swojej wędrówki spotkasz tu podejrzanego lub zakładnika. Droga ta jest też dość niebezpieczna, ponieważ terroryści natychmiast cię ostrzelają zza schodów, gdy tylko zauważą, że się po nich wspinasz. Wypadnij i zastrzel ściganego, zanim zostaniesz zraniony, może nawet śmiertelnie, przez wroga, którego nie widzisz.
Jeśli znajdujesz się obok prowadzącego oficera, gdy wspinasz się (schodzisz) po schodach, możesz oddać strzał do terrorysty, ale jeśli masz swoich ludzi przed sobą, strzelanie może okazać się niemożliwe bez narażania oficerów. I nieważne, w którą stronę idziesz. Musisz też dłużej rozpoznawać kogoś, kogo widzisz przez wyłomy pomiędzy schodami - kiedy schodzisz, najpierw widzisz twarz osoby idącej w górę, a nie jej nogi.
To pomieszczenie znajduje się na zewnątrz apartamentu prezydenta Stomy. Jeśli rozpocząłeś misję od wyższego poziomu, dostaniesz się tu dzięki wydaniu komendy wyłamać zamek na wejściu na dach, zejściu tam schodami oraz otwarciu drzwi na dole. Jeśli rozpocząłeś misję od piwnicy, dochodzisz tam po prostu, wdrapując się schodami na górę.
Kiedy już będziesz w środku, zobaczysz dwie pary drzwi naprzeciwko. Otwarte, te na prawo, prowadzą do klatki schodowej do piwnicy. Zamknięte z lewej są od apartamentu prezydenta Stomy. Wewnątrz przebywa wielu ściganych, musisz też uważać na terrorystów nadchodzących od strony schodów.
Wejdź do środka apartamentu. Jeśli wokół twoich ludzi zgromadzą się zakładnicy, naciśnij F8 i zabierz ich jak tylko zgodzą się na to. Smutna prawda - ale terroryści nie mają żadnych skrupułów, żeby mordować zakładników. Jeśli ich zostawisz samym sobie, wchodząc dalej do apartamentu, zaczną się rozłazić i wpadać w tarapaty.
Wiesz, jak postępować z zakładnikami. Co do terrorystów - szybko ich załatw, kontrolując zapas amunicji swoich ludzi. Przeładowanie w nieodpowiednim momencie może okazać się fatalne w skutkach. Idąc dalej na tym górnym piętrze, skręć w lewo w przejście do dużej jadalni. Z jej drugiej strony znajduje się korytarz połączony z większością pomieszczeń wewnątrz.
Na lewo, jak wchodzisz do jadalni, widzisz pokój dzienny oraz jedną z toalet. Z pokoju dziennego możesz dostać się na balkon, gdzie, według Highground, ma przebywać terrorysta. Możliwe jest również, że w pokoju dziennym znajdują się zakładnicy, któryś z nich może być ranny. W toalecie możesz natknąć się na ściganego, zakładnika lub obu naraz, a więc nie obejdzie się bez strzelaniny, ale uważaj na cywila.
Gdy wyjdziesz z jadalni na prawo położona jest główna sypialnia. Z niej możesz przejść do większej łazienki oraz na balkon. Zaraz przed sypialnią znajduje się korytarz prowadzący do innego - tego, którym wszedłeś do apartamentu. Kiedy już oczyścisz pokój dzienny, wejdź do sypialni, ale pamiętaj, aby uważać na terrorystów nadciągających od schodów (wejdą tu przez jadalnię).
Wejdź do sypialni i wyczyść łazienkę, wcześniej posługując się lustrem w szafie i namierzając potencjalnych wrogów. Sprawdź, czy na balkonie nie ma podejrzanych, zwłaszcza jeśli twoim ludziom nie udało się namierzyć terrorysty, o którym poinformował cię Highground. Kiedy już to zrobisz, apartament jest czysty. Jeśli zacząłeś od dachu, będziesz teraz musiał przeszukać piwnicę, w przeciwnym wypadku masz zaliczoną kolejną misję. Pozostało jeszcze sporządzenie całej masy raportów.
Centrum: VIP w centrum konferencyjnym L.A.
Zwiad
W tej misji musisz obronić zagranicznego dyplomatę przed terrorystami w centrum konferencyjnym Los Angeles. W czasie misji musisz wejść przez wejście od tylnego parkingu oraz wyczyścić parter i pierwsze piętro centrum oraz piwnicę. Jedyny pojazd na parkingu to Humvee Swata. Na parterze centrum konferencyjnego znajduje się kawiarnia, drukarnia oraz toalety. Jest tu również ścianka, oddzielająca dwie pary wind oraz scenę naprzeciw International Hall. Na pierwszym piętrze masz pokoje spotkań. Obydwa poziomy pozwalają dostać się do wind i schodów ruchomych; jednak te pierwsze nie mogą być używane przez twoich ludzi. Piwnica posiada liczne pomieszczenia służące do obsługi elektryczności i systemu wentylacyjnego budynku.
Taktyka
Tylko jedno słowo może określić tę misję - pandemonium. Ostatnie zadanie w grze to piekło w sensie ścisłym od samego momentu, gdy wejdziesz do centrum konferencyjnego. Zakładnicy biegają jak dzicy, a podejrzani naparzają do wszystkich jak leci. Chaos, który widzisz na samym początku rozwinie się do totalnej zawieruchy wraz z rozwojem wypadków.
Czarna teczka wyposażona jest w ładunek o sile broni atomowej. Możesz go rozbroić za pomocą swojej skrzynki z narzędziami (naciśnij F7). Położenie teczki zmienia się za każdym razem, gdy wchodzisz do gry, a więc musisz starannie się rozglądać, zwłaszcza w ciemnym pokoju spotkań oraz za sceną.
Zaczynasz przy swoim Humvee. W misji tej nie masz zbyt wiele do zrobienia na zewnątrz, a więc poprowadź swoich ludzi do tylnych drzwi i wchodź. Patrząc w górę, możesz dostrzec głowy terrorystów lub zakładników przechodzących na górze. Akcja już trwa. Naprowadź celownik w górę na obydwu schodach ruchomych i wydaj komendę naprzód i wyczyść, aby rozpocząć marsz w stronę pierwszego piętra.
Jeśli jeszcze się nie znajdujesz w trybie dynamicznym, twoi ludzie wejdą w niego, zanim dostaną się na szczyt rampy. Zamieszanie może cię wyprowadzić z równowagi - twoi ludzie cały czas wrzeszczą - ale musisz zachować zimną krew i zająć się bezpieczeństwem: swoim, oficerów i zakładników.
Najważniejsi zakładnicy to różni uczestnicy konferencji religijnej. Nie chodzi o to, że tych drugich możesz ignorować (choć czasem będzie trudno robić inaczej), ale ci ludzie muszą pozostać żywi, abyś zakończył misję z sukcesem. Niestety - podejrzani będą ostrzeliwali nieszkodliwych pobożnych ludzi, jeśli im na to pozwolisz.
Zadanie wydaje się prawie nie do wykonania. Liczni ścigani i cała masa zakładników, plus gwałtowne wymiany ognia i niespodzianki ze wszystkich kierunków. Cały czas trzymaj rękę na pulsie, a jak ci się uda przejść tę misję - będziesz miał powody do dumy.
Jeden z czynników, którego musisz być świadomy to wielość miejsc, przez które wkraczają terroryści. Mogą pojawić się na schodach ruchomych, wejść od pokoju spotkań, schodów, wind. Nie zapominaj o schodach na lewo od schodów ruchomych. Ścigani nadciągają z parteru i z piwnicy.
Prawdziwy dramat rozgrywa się na schodach ruchomych z drugiej strony ogrodzenia, czasami jego uczestnicy przychodzą i do ciebie. W większości wypadków, gdy twoi ludzie znajdują się na górze, podejrzani brykają na parterze, ale i tak mogą wejść na górę, żeby "pogadać" trochę z twoimi ludźmi.
Kiedy przejąłeś już kontrolę nad tym, co się dzieje, przeszukaj pokoje spotkań. Oczywiście, jeśli nie chcesz tego robić sam, możesz rozdzielić swoich ludzi na dwie drużyny i zabrać jedną ze sobą. Pamiętaj, że masz znaleźć teczkę z ładunkiem wybuchowym.
Kiedy pierwsze piętro jest już stosunkowo czyste, zjedź drugimi schodami ruchomymi ze swoimi ludźmi. Na dole znajdziesz z pewnością zakładników oraz podejrzanych odbywających zwyczajową pyskówkę - ci pierwsi chcą przeżyć, a ci drudzy mają swoje plany.
Na parterze masz do przeszukania kilka miejsc, przede wszystkim - toalety oraz scenę. Ta druga jest przeważnie pusta, ale w toaletach z pewnością natkniesz się na zaczajonych ściganych lub zakładników trzęsących się o swoje życie.
Miejsce za sceną dostarczy ci prawdziwej przygody. Droga do nie ze sceny na prawo posiada wiele ślepych zaułków, a ciemności sceny mogą kryć czarną teczkę. Możesz spotkać tu terrorystów, więc bacznie się rozglądaj.
Do oczyszczenia pozostała jeszcze tylko piwnica, która jest dla ciebie czymś nowym. Zaraz za drzwiami mogą kryć się tam terroryści. Czasami wabi ich odgłos strzałów, ale zwykle ociągają się przed rzuceniem się w wir walki. Zamiast tego przyczajają się i czekają w jednym z miejsc, przez które musisz przejść, co oczywiście prowadzi do sytuacji, w której masz za mało ludzi i nie jesteś gotowy na pojedynek. Zbierz swoich ludzi, zanim zapuścisz się w czeluść piwnicy, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.
Wydaj rozkaz włam się lub naprzód i wyczyść na dole. Twoi ludzie najpierw powinni wejść do korytarza blisko schodów. Jeśli zejdziesz sam, możesz zostać zaatakowany z dwóch stron. Pokój z czerwonawymi drzwiami z dwóch stron to duże pomieszczenie, gdzie znajdują się zakątki, w których lubią się kryć terroryści. Inny pokój to nic niezwykłego i nie powinieneś mieć z jego przeszukaniem i wyczyszczeniem (całe szczęście, że już kończysz swoją rolę sprzątaczki) żadnego problemu.
Jeśli misja nadal trwa, oznacza to, że na dole znajduje się ostatni dygnitarz-zakładnik. Zabezpiecz go, a powinieneś całkowicie powstrzymać zagrożenie atakami terrorystycznymi w Los Angeles na jakiś czas. Pewnie zostaniesz honorowym obywatelem miasta.
Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.