Zanim przystąpię do dalszej części tekstu, zamieszczę kilka uwag ogólnych. Klikaj na wszystkich przedmiotach, które zmieniają kolor po najechaniu na nie kursorem. Spowoduje to głównie wyświetlenie krótkich, zabawnych filmików, ale nie tylko - w niektórych miejscach po poruszeniu czegoś dostaniesz jedną z kilku kamiennych tabliczek z literkami potrzebnymi do ukończenia gry. W Muppetach plansz jest BARDZO mało, więc niech Was nie przeraża konieczność "obmacania wszystkiego na ekranie". Z niewielką przesadą można stwierdzić, że ta gra przechodzi się sama - wystarczy tylko po kolei na wszystkim klikać. Z tego względu poniższe rozwiązanie nie jest kompletnym opisem czynności krok po kroku - to już byłaby przesada. Jest to ogólny zarys zadań, które musisz wykonać. I jeszcze jedno. W tej grze na pewno nie zginiesz, nie spotka Cię też nic przykrego. Możesz więc robić, co Ci się żywnie podoba.
Płytka 1
Grę zaczynasz w knajpie. Wejdź po schodach na górę i do pokoju. Przy kominku znajdziesz pierwszą tabliczkę - pozostałe są poukrywane na dalszych planszach (również na 2. i 3. kompakcie) i będziesz je musiał znaleźć. Zejdź teraz na dół i wyjdź przed karczmę. Weź list w butelce i klucz znad drzwi. Wróć na górę, otwórz skrzynię i wyjmij z niej wszystkie szpargały. Kliknij na dynamicie i wyjdź przez okno. Zetrzyj ekran gąbką. Idź do przodu, zapukaj do drzwi i porozmawiaj z gościem - dowiesz się, że potrzebujesz nowego stroju. Idź na skrzyżowanie i w lewo. W sklepie strzel parę razy ciastem w przechodzących piratów i za otrzymane pieniądze kup garnitur. Wróć do odźwiernego - tym razem Cię wpuści. Pokaż kolesiowi mapę, a zgodzi się zorganizować wyprawę. Idź na nabrzeże (możesz po drodze wpaść do baru). Wejdź na Hispaniolę i kliknij na bosmanie.
Płytka 2
Przed Tobą pięć prac, które zlecił Ci kapitan. Strzel 3 razy z armaty w przepływające statki i inne śmieci. Potem podejdź do szalupy i załaduj do niej 3 paczki leżące obok (wieszasz je na przelatującym haku). Kolejne zadanie to zaznajomienie się z obsługą kotwicy. Wciskasz "Down", potem "Up" i po krzyku. Teraz wejdź do kantyny i załaduj koszyk jabłkami. Ostatni zadanie będziesz mógł wykonać w kajucie kapitana. Otwieraj po kolei szuflady w szafce i wyjmuj części modelu statku. Gdy już to zrobisz, wyjdź z kajuty. Teraz czeka Cię krótki kurs o gwiazdozbiorach, po czym idziesz do łóżeczka (a raczej koi). Gdy się obudzisz, będziesz musiał pokierować statkiem do Wyspy Skarbów (po prostu wykonuj komendy kapitana). Potem zostaniesz porwany przez piratów i znajdziesz się na suchym lądzie.
Płytka 3
Podnieś butelkę leżącą w prawym dolnym rogu ekranu. Jeżeli pójdziesz do przodu, znajdziesz wejście do groty. Powinieneś mieć wszystkie kamienie z literkami, żeby wejść. Teraz przechwycenie skarbu i powrót to już tylko formalność...
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.