Idź prosto, skręć w prawo. Zobaczysz czerwone kółka. To teleporter, który pośle Cię piętro niżej. Idź do przodu, w kierunku teleportera (TO LEVEL 1). Idź prosto, skręć w prawo, idź prosto, skręć w lewo, idź prosto. Skręć dwa razy w lewo. Zobaczysz słup (PYLON). Idź do niego (TO THE PYLON). Znajdziesz się w jakimś pomieszczeniu. Obróć się w prawo. Podejdź do biurka (DESK). Otwórz szufladę (DRAWER). Wyciągnij z niej bransoletę (STRAP). W inwentarzu będzie figurowała jako BRACELET. Cofnij się, idź prosto, obróć się w prawo dwa razy, idź prosto, skręć w prawo, idź prosto, skęć w lewo, idź prosto. Wejdź do teleportera (TO LEVEL 1). Idź dwa razy prosto. Znajdziesz się przed kokpitem. Obróć się w lewo. Podejdź do krzesła (CHAIR). Zobaczysz kartę magnetyczną (MAGNETIC CARD). Weź ją. Będzie od tej pory zwana BADGE. Cofnij się. Obróć się w prawo w kierunku kokpitu. Włóż identyfikator do prawego czytnika kart magnetycznych (USE BADGE ON READER). Włóż bransoletę do takiego urządzonka stojącego po prawej stronie klawiatury (USE BRACELET ON READER). Kliknij na klawiaturę (KEYBOARD). Usłyszysz: "Transfer complete. Strap updated." Dostaniesz automatycznie obydwie rzeczy, które przed chwilą przeprogramowywałeś.
Obróć się w lewo. Wyjdź przez drzwi na zewnątrz. Obróć się w prawo, idź prosto. Wejdź do teleportera. Obróć się w prawo. Idź prosto, w prawo, prosto, w lewo. Stoisz przed drzwiami do windy. Idź prosto. Jak już będziesz w windzie, użyj bransolety na guziczkach w windzie (USE BRACELET ON SWITCH). Pojedziesz na górę. Wyjdź z windy. Idź prosto, a potem w lewo. Zobaczysz po lewej drzwi (COMMAND). Kliknij na nie. Staniesz przed nimi. Idź prosto. Jesteś w pomieszczeniu z generatorami. Idź prosto, skręć w prawo. Strzel laserem do kamery - zobaczysz ją u góry ekranu (USE LASER ON CAMERA). Obróć się w prawo, idź prosto. Otwórz szafkę (CABINET), pociągnij za dźwigienkę (LEVER). Obróć się dwa razy w prawo, idź prosto, skręćw lewo, idź prosto. Otwórz szafkę (CABINET). Weź bezpiecznik (FUSE). Pociągnij za dźwigienkę (LEVER). Cofnij się, skręć w lewo. Idź do drzwi po prawej stronie ekranu. Idź prosto. Do pomieszczenia wejdzie strażnik. Strzel do niego, zanim on strzeli do Ciebie. Gdy go zabijesz, Mel automatycznie podejdzie z powrotem do drzwi.
Idź prosto. Po wyjściu obróć się w lewo, idź prosto, obróć się w prawo, idź prosto, obróć się w lewo, idź prosto, skręć w lewo. Staniesz przed drzwiami do baru. Wejdź do środka. Teraz idź prosto, skręć w prawo, idź dwa razy prosto (za ladę). Na dole będzie leżała szyba (GLASS). Kliknij na nią i zobaczysz odłamki szkła (GLASS DEBRIS). Weź je. W inwentarzu będą zwane BROKEN GLASS. Cofnij się, obróć się w lewo. Pod ladą zobaczysz puste butelki (EMPTY BOTTLES). Weź jedną. Po lewej są kraniki (WATER FAUCET). Za ich pomocą napełnij butelkę wodą (USE EMPTY BOTTLE ON FAUCET). Teraz już masz FULL BOTTLE. Skręć w lewo, idź dwa razy prosto, skręć w prawo, idź prosto - do drzwi, idź prosto. Gdy wyjdziesz z baru, skręć w lewo, a potem idź prosto. Staniesz przed drzwiami. Wejdź do środka. Wejdziesz do pomieszczenia zwanego WORKSHOP. Skręć w lewo i idź prosto. Weź sobie jedną puszkę sprayu (PAINT SPRAY CAN) oraz kawałek drutu (ELECTRIC WIRE). Skręć w prawo. Po lewej stronie ekranu w głębi zobaczysz drzwi, na które kliknij. Gdy już znajdziesz się przed nimi, wejdź do środka.
Nie bój się robota, póki nie dotykasz szuflady po prawej jest niegroźny. Idź do przodu. Obróć się w lewo. Zobaczysz na ścianie przełączniki (ELECTRICAL CONTROL PANEL). Podejdź do nich. Załóż drut (USE ELECTRIC WIRE ON CONTROLS). Cofnij się. Gdy robot pojedzie reperować wyrządzone przez Ciebie szkody, rzuć w niego butelką pełną wody (USE FULL BOTTLE ON ROBOT). Robot dostanie małego zwarcia i od tej chwili jesteś bezpieczny. Obróć się w prawo. Podejdź do biurka (DESK). Otwórz dolną szufladę (BOTTOM DRAWER) i wyjmij śrubokręt (SCREWDRIVER). Teraz cofnij się, obróć dwa razy w lewo i idź prosto do drzwi. Przejdź przez nie i skręć w lewo. Idź dwa razy prosto. Wyszedłeś z WORKSHOP. Skręć w prawo i idź trzy razy prosto. Skręć w lewo i idź prosto dwa razy. Jesteś w laboratorium.
Skręć w prawo, idź prosto i skręć w prawo. Podejdź do biurka. Pogrzeb w papierach (PAPERS). Znajdziesz klucz elektroniczny (ELECT. KEY). Za papierami jest przegródka. Znajdziesz szczerbę (LEDGE), w której umieść kawałek szkła (USE BROKEN GLASS ON LEDGE). Cofnij się, obróć w prawo i idź prosto dwa razy. Znajdziesz się przed szklaną szafą. Aby ją otworzyć, włóż klucz do czytnika pod klawiaturką numeryczną po lewej (USE ELECT. KEY ON BOX). Teraz weź jedną z niebieskich kapsułek (CAPSULE). Cofnij się, obróć w prawo i idź prosto. Przed Tobą laser (TRIONIC LASER). Podejdź do niego. Z tyłu będzie miał miejsce na bezpiecznik (BOX), kliknij na nie. Jak pudełko się odsunie, to włóż do środka wcześniej znaleziony bezpiecznik (USE FUSE ON BOX). Teraz ponownie kliknij na BOX i laser jest gotowy do użycia. Naciśnij czerwony przycisk (IGNITION SWITCH). Promień lasera odbił się od kawałka szkła, który położyłeś wcześniej i trafił w robota, którego widać w głębi pomieszczenia. Umieść tam kursor myszki (ROBOT) i kliknij. Gdy podejdziesz do robota, zamkną Ci się drzwi przed nosem. To z powodu sensorów. To takie dwie białe kropeczki widoczne po bokach drzwi. Spryskaj je sprayem (USE PAINT ON SENSOR). Cofnij się teraz. Drzwi się otworzą. Idź prosto dwa razy, obróć się w prawo, idź prosto trzy razy. Znajdziesz się w pomieszczeniu.
Idź prosto. Gdy znajdziesz się przy siedzeniach, spróbuj podejść eszcze trochę (kliknij po prawej stronie ekranu, w taką wnękę z kołkami). Zobaczysz uszczelkę (SEAL), którą weź. Cofnij się dwa razy, obróć się w prawo. Idź do czerwonych drzwi. Wejdź do środka, a potem idź prosto. Znajdziesz się w WAREHOUSE (zobaczysz hak). Obróć się w prawo i podejdź dwa razy prosto. Weź podnośnik (JACK). Cofnij się, a potem obróć w lewo, idź prosto dwa razy, nie dotykaj haka, bo zginiesz. Obróć się w prawo, idź prosto. Jak już będziesz przy drzwiach, obróć się w prawo. Poluzuj śrubokrętem kratkę w podłodze (USE SCREWDRIVER ON GRATE). Idź prosto, obróć się w prawo. Teraz możesz pomanipulować przy haku (użyj WINCH CONTROLS). Gdy dwóch strażników spadnie na dół przez kratkę, obróć się w lewo i idź do drzwi. Wyjdź przez nie z WAREHOUSE. Teraz skręć w prawo, idź prosto, skręć w prawo, idź prosto, skręć w prawo. Zobaczysz po prawej i lewej drzwi. Wejdź do tych po lewej (TO THE ROOM).
Gdy znajdziesz się w przebieralni, idź prosto, skręć w prawo i idź prosto. Otwórz zieloną szafę (CABINET). Weź lewy skafander (SPACESUIT), drugi się nie nadaje, bo przeznaczony jest dla płci pięknej. Uszczelnij skafander (wybierz z inwentarza SEAL, potem użyj go z SPACESUIT; nie klikaj prawym przyciskiem myszy, żeby uzyskać inwentarz, tylko wybierz go z menu u góry ekranu, inaczej się nie da). Cofnij się, obróć w prawo i idź prosto do drzwi. Wyjdź z pomieszczenia. Skręć w prawo, idź prosto, skręć w lewo, idź prosto, skręć w prawo. Po prawej zobaczysz drzwi, do których wejdź (TO THE RESTROOM). Wejdź do środka. Idź prosto. Skręć w lewo. Idź prosto do akwarium. Załóż skafander (PUT ON SUIT). Wrzuć kapsułę do akwarium (USE CAPSULE ON LID). Potrujesz strażników. Cofnij się, skręć w prawo, idź prosto, skręć w lewo, idź prosto po schodach. Podejdź do biurka. Weź jedną płytkę drukowaną (CIRCUIT BOARD). Cofnij się, skręć w prawo, idź prosto, skręć w prawo, idź prosto, a potem do drzwi. Wyjdź z RESTROOM.
Skręć w lewo. Idź cztery razy prosto, skręć w prawo. Idź prosto po schodach do laboratorium. Skręć w prawo, idź cztery razy prosto. Włóż kartę drukowaną do lewego czytnika (USE CIRCUIT BOARD ON READER), a identyfikator do prawego (USE BADGE ON READER). Postukaj w klawiaturę (KEYBOARD). Cofnij się, obróć w lewo i idź dwa razy prosto, skręć w lewo, idź prosto, skręć w prawo, idź prosto, skręć w prawo, idź prosto po schodach. Jesteś w pomieszczeniu obserwacyjnym. Idź prosto, obróć się w lewo, idź prosto, obróć się w lewo, podejdź do kokpitu (TRANSFER CENTER). Włóż identyfikator do czytnika (USE BADGE ON READER), a bransoletę umieść w urządzonku po lewej (USE BRACELET ON READER). Użyj klawiatury. Cofnij się, idź prosto, skręć w prawo, idź prosto. Przejdź przez drzwi. Idź prosto, skręć w prawo, idź prosto dwa razy, aż znajdziesz się przed drzwiami windy. Wejdź do niej i zjedź na dół. Wyjdź z windy. Skręć w lewo, idź prosto. Wejdź do drzwi w słupie (TO THE PYLON). Stoisz przed szafą. Użyj na niej podnośnika (USE JACK ON CABINET). Teraz
tylko na nią kliknij.
Zejdź na dół (TO LEVEL 2). Skręć w lewo, idź prosto. Weź trójnóg (TRIPOD). Załóż podnośnik na trójnóg (USE JACK ON TRIPOD). Cofnij się, skręć w lewo, idź na górę po drabinie. Idź prosto dwa razy, skręć w prawo i wejdź do windy. Jedź na górę. Postaw podnośnik w windzie przed przyciskami (USE TRIPOD-JACK ON CONTROLS). Przyjrzyj się podnośnikowi. Zobaczysz czerwone pokrętło (TIMER). Pobaw się nim trochę, a teraz uwaga: następne czynności musisz wykonać szybko! Cofnij się, wyjdź z windy, idź cały czas prosto, aż do schodów prowadzących do laboratorium. Wejdź po nich na górę. Skręć w prawo, idź prosto trzy razy, skręć w prawo, idź prosto trzy razy, skręć
w prawo, wejdź do czerwonych drzwi, zejdź na dół po schodkach. Idź prosto do haku. Pobaw się jego sterowaniem (WINCH CONTROLS), a gdy przyjedzie do Ciebie, wejdź na niego (HOOK) i znowu pobaw się sterowaniem. Zjedziesz na dół.
Idź prosto, skręć w prawo i teleportuj się na dół. Idź prosto, skręć w prawo, idź prosto, skręć w lewo, idź prosto, skręć dwa razy w lewo, idź TO THE PYLON. Zejdź na dół TO LEVEL 2. Idź prosto. Gdy znajdziesz się w takim obszernym pomieszczeniu, skręć w lewo. Zobaczysz przeciwwagę windy (ELEVATOR's COUNTERWEIGHT), wejdź na nią. Podnośnik w windzie wciśnie przycisk, winda pojedzie na dół, a Ty na jej przeciwwadze do góry. Znajdziesz się w dużym pomieszczeniu. Za Twoimi plecami jest kolejna winda, tak więc obróć się dwa razy w lewo i wejdź do niej. Wciśnij ELEVATOR CONTROLS. Pojedziesz do levelu 3. Mel sam dojdzie do wielkiej niebieskiej kopuły. Kliknij na nią (ENERGY RECEPTOR). Zobaczysz klon UNIVERSAL KNOWLEDGE. Strzel do niego laserem (USE LASER ON UK CLONE), obróć się w prawo i wyjdź
z pomieszczenia. I to by było na tyle...
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.