Poniższy tekst wskaże ci drogę oraz wyjaśni, w jaki sposób rozwiązać poszczególne zagadki.
Cylon
Szkolenie jest w miarę krótkie. Wystarczy postępować zgodnie z wskazówkami.
Trzeba przeciąć linę, która trzyma skrzynię i zeskoczyć na dół. Wbiegnij na górę po schodach i udaj się w kierunku wiszącej skrzyni. Idąc dalej uważaj, gdyż podłoga się zawala. Tuż za nią musisz rozhuśtać się na biczu i wskoczyć na tarasujący przejście głaz. Musisz dostać się do liany, która znajduje się na górze. Przeskocz na drugą stronę. Tam znajdziesz wiszącą głowę ze świecącymi oczami obok, której wisi półka, na którą należy wskoczyć. Z pułki musisz przeskoczyć na drugą stronę, gdzie zapada się podłoga. Wydostań się z wody i wejdź na samą górę a następnie przestaw dźwignię.
Biegnij górą. Podejdź do ściany, którą należy wysadzić. Tuż za tobą otworzyły się drzwi do pomieszczenia z ładunkami wybuchowymi.
Wejdź na górę, udaj się do przejścia. Przy pomocy maczety przetnij zarośla i po ścianie wdrap się wyżej. Przed tobą znajduje się ścieżka, którą musisz iść. Uważaj, gdyż ścieżka jest pełna pułapek!
Uważaj na kolce. Przyjrzyj się, w jakiej kolejności się pojawiają. Gdy spadniesz z mostu, jak najszybciej znajdź wyjście na powierzchnię, ponieważ w wodzie pływają aligatory. Aby swobodnie przepłynąć między kolejnymi platformami musisz zmylić aligatory. Do tego celu wykorzystaj czaszki leżące na ziemi. Obok wodospadu znajdziesz wejście, a w środku dwie dźwignie.
Ponownie spotykasz się z aligatorami. Musisz je zmylić w taki sam sposób jak przed chwilą. Na górze przy schodach znajduje się dźwignia. Po klatce przedostań się na drugą stronę. Dźwignia otworzy ci przejście, do którego należy się skierować.
Wejdź na kratkę, na której leży szkielet i szybko z niej zejdź. Spadł kamień, na który wejdź. Kamień zabierze cię na górę. Zeskocz na dół i podejdź do drzwi. Uważaj bo podłoga się zapadnie, więc przygotuj się do przeskoczenia przepaści. Udaj się w górę, do momentu aż znajdziesz dźwignię. Kiedy klatka zjedzie w dół, użyj ponownie dźwigni i szybko wskocz na klatkę. Gdy dojedziesz na górę, znajdziesz kolejną dźwignię.
Nietoperze reagują na dźwięk. Musisz poruszać się jedynie po trawie. Do odwrócenia uwagi podobnie jak w przypadku aligatorów użyj czaszek. Kiedy nietoperze atakują czaszkę, masz kilka sekund aby przedostać się na następny skrawek trawy.
Do pomieszczenia po lewej stronie musisz zwabić ogromnego aligatora. Aby swobodnie przepłynąć do tego miejsca użyj czaszek, użyj je także aby zwabić aligatora. Kiedy aligator będzie już w środku użyj dźwigni. Schodkami wejdź na górę i przestaw dźwignię. Po kolejnych klatkach i łańcuchach skacz. Po drodze używaj kolejnych dźwigni, aż dojdziesz do najważniejszej. Kiedy tylko zabierzesz przedmiot, pod twoimi nogami zarwie się podłoga. Wyjście z zalanego pomieszczenia jest zarośnięte. Aby się nim przedostać musisz użyć maczety. Jak najszybciej udaj się do wyjścia- miejsce skąd przyszedłeś, ponieważ aligator został uwolniony!
Prague
Niestety w zamku nie jesteś mile widzianym gościem. Przy moście musisz zejść schodkami w dół, gdzie znajdziesz długą rurę. Aby przedostać się dalej- skocz na nią.
Przy pokonywaniu pułapek nie musisz się śpieszyć, gdyż są bardzo proste. Gdy natrafisz na zawieszoną klatkę wskocz wpierw do pomieszczenia po lewej stronie od wejścia. W pomieszczeniu znajduje się dźwignia. Kiedy klatka spadnie, chwyć łańcuch, po którym wdrap się pod sufit. Następnie odwróć się o 180 stopni. Zobaczysz miejsce, do którego należy doskoczyć. W pomieszczeniu pełnym szczurów musisz manewrować łańcuchami w taki sposób, aby dostać się na najwyższą półkę po prawej stronie od wejścia. Użyj znajdującą się tam dźwignię a otworzy się przejście, do którego dostaniesz się w podobny sposób jak przed chwilą.
Zdobądź jak najszybciej MP-40. Niestety nie masz dużo amunicji, więc strzelaj krótkimi seriami. Weź ładunki wybuchowe, które użyjesz do wysadzenia pokrywy studni.
W pomieszczeniu z okrągłym stołem, przy którym siedzi kilku nazistów, musisz przejść po gzymsie na drugą stronę- tam znajdziesz dźwignię. Użyj jej, a następnie chwyć się łańcucha i rozhuśtaj go. Wskocz na balkon po prawej stronie od wejścia do biblioteki. Przeszukaj to pomieszczenie, znajdziesz w nim klucz do biblioteki.
W bibliotece znajdziesz dźwignie, które służą do opuszczania i podnoszenia żyrandola. Huśtając się na żyrandolu, można przy pomocy bicza przeskakiwać z jednej strony na drugą. Musisz dostać się do drabiny na samej górze. Kiedy tam trafisz użyj dźwignę, zabierz książkę i połóż ją w brakującym miejscu na półce, która znajduje się na drugim poziomie biblioteki. Teraz wejdź do ukrytego poziomu, zabierz mapę i wyjdź. Wtedy otworzy się kolejne przejście.
Zabierz Crown a następnie szybko przeturlaj się pod drzwiami zanim się zamkną. Użyj dźwignię a z płomieni wyłoni się rogata postać, której należy dać Crown. Teraz podejdź do trzech dźwigni, ustaw zegar astrologiczny na rzymskich cyfrach: II i IV.
Skieruj się na dach. Po gzymsie i kratce na ścianie dostaniesz się na szczyt wieży. Następnie zejdź po łańcuchu najniżej jak tylko możesz i skocz tak, aby rozbić okno z witrażem. Teraz rozbij szybę w oszklonym dachu i wskocz do pomieszczenia z gablotą. Zabierz Broken Sword i biegnij na samą górę. Na wieży zamontowana jest linka, która pozwoli ci wrócić pod zegar astrologiczny.
Zdobyte trofeum musisz ponownie dać rogatej postaci. Teraz ustaw zegar astrologiczny na cyfrach: XII i III.
Wejdź na dach, a następnie znajdź mostek, który prowadzi do teleskopu. Wejdź pod mostek, przeskocz na drugą stronę, gdzie jest drugie wejście. Na górze stołu leży najważniejsza część dźwigni. Weź ze skrytki Vega's Manifesto. Wbiegnij po drabinie i teleskopie na dach. Z tego miejsca dzięki zamontowanej linie uciekniesz.
Po raz trzeci wręcz rogatej postaci zdobycz i tym razem ustaw zegar astrologiczny następująco: XI i V.
Żeby dostać się do oddalonej wieży, musisz znaleźć drogę do wysoko położonego zegara. Trzeba poskakać trochę po gzymsach i łańcuchach. Gdy dotrzesz do wieży, trzymaj się na baczności. Tym razem zabierz Soul Crystal i aby nie udusić się gazem, jak najszybciej wdrap się na mebel znajdujący się tuż przy drzwiach, a później na niewielki balkonik. Zahacz się biczem o żyrandol i wyskocz przez okno.
Po raz ostatni wręczysz rogatej postaci trofeum. Ustaw zegar astrologiczny następująco: X i X.
Postać, z którą przyszło ci walczyć można zabić jedynie przy użyciu kwasu. Dlatego rzucaj w potwora buteleczkami z kwasem, do momentu aż rozwali główny zbiornik. Wtedy złap oblany kwasem, zaostrzony pręt i dobij wroga.
Istambul
W niewielkim tunelu znajdziesz swoje rzeczy. Droga do niego znajduje się tuż za ścianą, gdzie znajdziesz MP-40. Gdy wyjdziesz z tunelu, skocz przed siebie na przeciwną ścianę. Przejmij kontrolę nad działem i poślij do piachu wrogie jednostki. Na placu napotkasz sporą ilość przeciwników, do ich pokonania dostaniesz wsparcie. Następnie wejdź do budynku i wdrap się na górę. Zepchnij znajdującą się tam skrzynię a później zjedź po linie. Na górze znajdziesz wyjście.
Musisz zejść na dół, gdzie spotkasz grupę nieprzyjaciela. Postaraj się nie wpaść do wody, gdyż pływa w niej rekin. Ładunki do wysadzenia ściany znajdziesz tuż obok bramy, do której prowadzi korytarz po lewej stronie.
Wnęka znajdująca się na górze po prawej stronie od wejścia jest twoim celem. Aby tam się znaleźć musisz najpierw wspiąć się na rusztowania z lewej strony od wejścia a następnie skakać dookoła pomieszczenia, aż dojdziesz do wnęki. W pomieszczeniu z fontanną znajdziesz windę, z której należy skorzystać. Wykorzystaj także dźwig, aby ustawić kamienną głowę tak, aby wisiała nad samą dziurą. Wejdź na dach dźwigu, aby przedostać się na kamienną głowę.
Obok podłogi, na której znajdziesz butlę z tlenem znajduje się podwodna brama. Uważając na rekiny przepłyń na drugą stronę. W baraku znajdziesz mapę oraz Speargun, którego używaj tylko pod wodą. Wskocz do wody, aby zabrać maczetę oraz materiały wybuchowe. Wróć do miejsca, gdzie znajduje się kamienna głowa. Na ogromnym filarze załóż ładunek. Teraz wejdź na górę i skieruj się w stronę skrzyni, która wisi obok dźwigu. Przetnij linę i zabierz przedmiot. Wejdź do dźwigu, ponownie złap głowę i przesuń ją maksymalnie w prawo.
Wydostań się z wody. Nie zapomnij, że oprócz ciebie pływają w niej głodne rekiny. Skacz po ruinach, aż twoim oczom ukaże się wejście w ścianie. Od tego momentu staniesz się posiadaczem Wine Coin. Szybko wskocz do wody i znajdź zatopione schody. Kiedy zanurkujesz, pod skałą zatopione kolumny. Używając granatów zabij ogromnego rekina. Teraz wskocz do wody i poszukaj wyjścia prowadzącego na powierzchnię. Udaj się w stronę ogniska. Zabierz ładunki wybuchowe i wskocz do wody. Obok małej platformy wysadź ścianę, dzięki czemu będziesz mógł wyjść na powierzchnię. Znajdziesz tam Seahorse Coin. Wyjdź z wody i po przewróconej kolumnie dostaniesz się do miejsca, w którym trzeba wysadzić kolejną ścianę. Zabierz Trident Coin i wróć do miejsca gdzie pali się ognisko. Idź korytarzem, a następnie wdrap się na górę. Udaj się w kierunku wejścia do jaskini. Zanurkuj aby wydobyć Kraken Coin (uwaga rekiny). Monety umieść w odpowiednich dziurach i odkręć zawory.
Na dnie znajdziesz podwodne przejście. Zaworem odetnij dopływ wody i wróć do sali z Neptunem. Tuż obok stóp Neptuna znajdują się ładunki wybuchowe. Musisz je zamontować odpowiednio przy prawej stopie oraz przy lewym udzie. Teraz musisz dostać się na górę i wskoczyć na Neptuna od tyłu.
Wyjdź na powierzchnię i weź Super Speargun, ładunki wybuchowe i strzały. Czułe miejsca ośmiornicy zaznaczone są pomarańczowymi punktami. Musisz w nie strzelać, aż ośmiornica się spłoszy. Podczas jej nieobecności, podłóż ładunki na czterech filarach. Uważaj, gdyż ośmiornica w miarę szybko wraca!
Hongkong
Krzesełka i nogi od stolików możesz użyć do walki. Przy barze znajduje się zejście do piwnicy, gdzie znajdziesz drabinę. Wdrap się na samą górę i poszukaj dźwignię. Następnie zejdź na dół do balkonów, na końcu korytarza będą drzwi. Użyj dźwigni, która jest obok sceny. Pod drabinie dostań się na górę i przeskocz po linach na drugą stronę.
Biegnij na dół do wyjścia, którym wprowadzono Mei Ying.
Kiedy będziesz jechał rykszą, strzelaj do pojazdów, a nie do ludzi. Celuj również w skrzynki oraz wybuchające beczki.
Peng Lai Lagoon
Wejdź na drabinkę po prawej stronie, aby nie pożarły cię rekiny. Na skrzyniach znajdziesz przydatne rzeczy. Wewnątrz wraku łodzi znajdziesz ładunki wybuchowe, którymi wysadzisz ścianę, która jest pod wodą, naprzeciwko dźwigu. Teraz przepłyń powstałym tunelem. Aby dostać się do wyjścia, musisz wspiąć się na lianę, wskoczyć na skałę. Ze skały skocz na przeciwległą skałę i stamtąd przy pomocy bicza przedostań się na drugą stronę.
Możesz strzelać w lampy, które wybuchają. Ułatwisz sobie tym zadanie. Kiedy wszystkich wystrzelasz, udaj się prosto, do windy. Wejdź na dach, skąd na linie zjedziesz na platformę z dźwigiem. Wykorzystaj dźwig, aby podnieść jak najwyżej pływającą platformę, przesuń ją maksymalnie w prawo. Wskocz na balkon.
Teraz czeka na ciebie prawdziwe wyzwanie. Zrób wszystko aby żołnierze nie włączyli alarmu! Jeśli ci się nie powiedzie, pojawią się nieprzyjemni panowie z miotaczami ognia. Przesuwając odpowiednio dźwignię możesz wyłączyć alarm. Jednak misję możesz ukończyć tylko wtedy, gdy alarm jest wyłączony. Drzwi obok motorówki są twoim celem- kieruj się na dół. Musisz znaleźć tylnie wyjście z budynku. Dzięki włączonemu alarmowi, została otwarta brama. Przy pomocy karabinu zabij wrogów. Z dachu ciężarówki przeskocz na dach stróżówki. Wejdź do środka i przestaw dźwignię, dzięki czemu otworzy się właz.
Po lewej stronie kanału wentylacyjnego znajduje się dźwignia. Przeskocz na drugą stronę zejdź na dół do szatni. W jednej z szafek jest mundur niemiecki. W pomieszczeniu na samej górze znajdziesz przepustkę. Dzięki temu możesz bez problemu przejść przez ochraniane drzwi, które znajdują się na samym dole.
Peng Lai Mountains
Musisz otworzyć bramę do magazynu. W tym celu przestaw dźwignię znajdującą się w pokoju. W pomieszczeniu na górze znajdziesz kolejną dźwignię umieszczoną za drzwiami, która wyłącza wentylator. Aby dostać się do tego pomieszczenia wdrap się po skrzyniach w magazynie. Musisz przełączyć jeszcze drugą dźwignię, która znajduje się na zewnątrz. W tym celu wskocz do szybu wentylacyjnego.
W pomieszczeniu po prawej stronie znajduje się niedziałająca dźwignia. Przestaw dźwignię przy schodach i wejdź do szybu wentylacyjnego. W pokoju obok generatorów znajdziesz kolejną dźwignię. Po jej przestawieniu wróć do niedziałającej dźwigni. Aby nie zginąć od porażenia prądem przy generatorach, musisz przeskoczyć przez barierkę po lewej stronie. Po przestawieniu dźwigni wejdź do kolejki.
Wejdź na dach drugiej kolejki i złap karabin. Samoloty zamierzają zestrzelić kolejkę. Więc postaraj się im utrudnić zadanie. Nie dopuść by samoloty podlatywały zbyt blisko. Dzięki temu nic ci nie grozi gdyż z daleka nie prowadzą ostrzału.
Pozwól uruchomić alarm. Teraz dźwignię w magazynie. Pomieszczenie na górze jest zamknięte, dlatego musisz się do niego dostać od góry.
Zestrzel przy pomocy karabinu jak najwięcej samolotów (najlepiej jeszcze na pasie startowym). Następnie przeskocz na drugą stronę. Zjedź na dół windą i przestaw dźwignię. Poczekaj chwilę aż przyjedzie kolejka. Wsiądź do niej i ponownie zestrzel kilka samolotów.
Black Dragon Fortess
Pod dachem znajdziesz drzwi. Po drabinie wejdź na górę i zrzuć skrzynię. Teraz zejdź na dół, przeskocz na drugą stronę. Musisz dostać się na samą górę. Staraj się skakać dokładnie, w dwóch miejscach będziesz musiał rozbić ścianę. Kiedy będziesz już na samej górze zbiegnij na dół i wejdź w pierwsze otwarte drzwi. Przestaw dźwignię, udaj się do pomieszczenia na samym dole. Znajdziesz tam kolejną dźwignię, której przestawienie spowoduje wyłączenie wody, co umożliwi ci bezpieczne wyjście z kanału.
Wyjdź z kanału, uważaj aby nie wszczęto alarmu. Po prawej stronie we wnęce znajdziesz ładunki wybuchowe. Na dachu znajdziesz ścianę do wysadzenia.
Dostań się na samą górę. Bądź ostrożny, żebyś nie spadł. Zepchnij z windy kamienie, w przeciwnym razie nigdzie nią nie pojedziesz. Aby przedostać się przez ruszające się platformy, musisz pozwolić pierwszej opaść a będzie już łatwiej.
Walka z bliźniaczkami jest ciężka. Aby je zabić skorzystaj z broni znajdujących się na stojakach.
Temple of Kong Tien
Jak będziesz zjeżdżał po pochyłym podłożu, omijaj wyraźnie różniące się miejsca. Buchający ze ścian ogień, nic ci nie zrobi, jeśli zbliżysz się maksymalnie do przeciwnej ściany.
Podczas walki przyda ci się miecz. Drzwi otwierane przy pomocy dźwigni doprowadzą cię do pomieszczenia, gdzie znajduje się Gong Mallet. Uderz nim w gong- przygotuj się na skok nad lawą. Weź niebieską pochodnie i podpal lampion. W pomieszczeniu z mechanizmem na środku wejdź w drzwi znajdujące się po lewej stronie. Na górze są dwa lampiony, które podpal. Wtedy otworzy się przejście. Biegnąc w górę uważaj na wystające części podłogi. Teraz podpal kolejne dwa lampiony i wróć do pomieszczenia z mechanizmem.
Udaj się następnymi drzwiami po lewej stronie. Nie zapomnij trzymać w ręce niebieską pochodnię. Zapal dwa lampiony. Płyty na moście są w dwóch kolorach. Aby się przez niego przedostać, musisz poruszać się tylko po niebieskich płytach. Przejdź przez drzwi po lewej stronie. Trzymaj w ręce pochodnie, aby oświetlić sobie dalszą drogę. Idź powoli i po drodze podpal dwa lampiony. Podczas powrotu uważaj, ponieważ teraz droga na drugą stronę jest ruchoma. Możesz teraz użyć tajemniczy mechanizm. Na posadce wokół niego znajdują się takie same symbole jak na pierścieniach. Ustaw pierścienie tak, aby pasowały do tych na posadzce. Zabierz PaCheng i udaj się do wyjścia. Po drodze zostaniesz zaatakowany przez kilku trupów. Z ich ciał będą wylatywać duchy- zabij jej nowo zdobytym przedmiotem.
Aby pokonać Mei Ying użyj PaCheng. Rzucaj w nią w momencie, gdy pole ją otaczające znika. Po kilku trafieniach, zniknie również na chwilę pole siłowe, które otacza kule trzymane przez smoki- wtedy możesz je zniszczyć. Uważaj na elektryczne kule i pioruny oraz duchy, którymi atakuje cię Mei Ying.
The Emperor's Tomb
Pierwsza napotkana pułapka jest niezbyt trudna. W ścianie widać kolce, które wskazują ci miejsce gdzie nie powinieneś stać. Musisz tak manewrować, aby dostać się na samą górę. Druga pułapka wymaga już zgrania z czasem. W momencie gdy ogień zniknie, musisz skoczyć do przodu, złapać się biczem belki i w ten sposób przedostać się na drugą stronę. Trzecia z kolei pułapka jest już nieco trudniejsza. Kule świecące reagują na ruch. Musisz je zmylić, użyj do tego celu leżące na ziemi czaszki. Od chwili, kiedy kule przestaną razić prądem, masz kilka sekund na wykonanie ruchu. Obok wyjścia po prawej stronie znajdziesz wnękę. Wejdź tam i przestaw dźwignię.
PaCheng użyj do zabicia duchów. Weź w dłoń Mirror Of Drams, aby zobaczyć przeszkody, które pokonuj bez pośpiechu. Na dole jest belka. Przed tobą znajduje się platforma (niezbyt zauważalna). Bez obaw rozhuśtaj się i skocz w stronę ściany. Spowodowane to jest tym, iż Mirror Of Dreams ma krótki zasięg i dlatego nie można dostrzec platformy.
Do zabicia kamiennych posągów oraz ducha, który przejmuje nad nim władzę użyj PaCheng. Teraz masz do rozwiązania zagadkę. W rogach pomieszczenia, na umieszczonych tam dzwonkach musisz powtarzać wygrywaną melodię. Weź w dłoń Mirror Of Dreams, dzięki czemu będziesz widzieć ścieżkę prowadzącą do poszczególnych dzwonków.
Uciekaj najszybciej jak się da przed pojazdem. O każdą belkę zaczepiasz się biczem. Jak zauważysz dwie przepaści jedna po drugiej, musisz na pierwszej skoczyć najkrócej, aby być w stanie wybić się i przeskoczyć przez drugą dziurę. Jeśli zobaczysz belkę, pod którą jest całą droga, oznacza to, że kamienie zaraz się zapadną! Pod sam koniec wpadniesz w korytarz, gdzie będziesz musiał zaczepić się biczem o ostatnią belkę.
The Netherworld
Zabijaj jak najszybciej niebieskie duchy przy pomocy PaCheng. W przeciwnym razie będziesz musiał stoczyć dodatkową walkę z kamiennymi postaciami. Musisz rozwiązać teraz kolejną zagadkę, która polega na użyciu słupów w odpowiedniej kolejności. Przekręcenie słupa powoduje podniesienie się platformy. Niestety platforma podnosi się na chwilę, więc musisz się śpieszyć. Zanim przystąpisz do skakania koniecznie wyciągnij bicz. Już po kilku skokach będzie ci potrzebny. Pierwsze kolumny (licząc od lewej) nakręć w następującej kolejności: 3, 2, 1. Następne: 2, 4, 1, 3. Za trzecim razem przekręć kolumny następująco: 2,1. Ostatnie kolumny rozkręć w kolejności: 3, 5, 4, 1, 2.
Weź Mirror Of Dreams do ręki. Poruszaj się tylko po zielonych płytach. Postaraj się przechodzić z jednej płyty na drugą jak najszybciej, ponieważ pozostały płyty szybko znikają. Wykorzystaj PaCheng, aby pomóc Mei Ying w walce z kamiennymi postaciami.
PaCheng niestety nie wystarczy do zabicia Kai. Teraz musisz kolejno przeskakiwać na stacje ładujące. Każdorazowo kiedy doładujesz PaCheng, zostaniesz przeniesiony z powrotem na środek. Dzięki temu łatwiej jest trafić do Kai. Skacz kolejno po platformach, których jest pięć. Po ostatnim uderzeniu Kai straci całą moc. Wystarczy teraz jedynie oddać jeden rzut, aby go wykończyć.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.