Misja 0 Gontranno Sanctuary
Zaczynasz w szopie, opuść ją. Po spotkaniu z ojcem Vittorio, możesz połazić po terenie i przypomnieć sobie sterowanie. Gdy Ci się znudzi idź do kościoła i wejdź do konfesjonału (scenka). Idź po pudełko (następna scenka) leżące na zewnątrz, przy wejściu na teren kościoła. Potem masz wybór, użyć laptopa by wyruszyć na misję #1 lub wykonać instrukcje Diany i przypomnieć sobie resztę zachowań.
Misja 1 Anathema
-Zabij ?Dona? (grubas z kijem do golfa) Giuseppe Guillani
-Zabierz mu klucze do celi z ojcem Vittorio
-Uratuj ojca Vittorio z celi w piwnicy.
-Opuść posiadłość
Uśpij listonosza, przebierz się w jego uniform, ukryj ciało i bocznym wejściem wejdź na teren posesji mafijnego bossa. Naprzeciw Ciebie są drzwi. Za chwilkę wyjdzie z nich strażnik. Uduś go z zaskoczenia. Wejdź do garażu (budynek naprzeciwko furtki, którą wszedł strażnik). Zabierz karabin snajperski i zasuwaj na pagórek. Wyczekaj chwilę, gdy ?Don? będzie w najodleglejszym miejscu, za rogiem. Ustaw się dobrze i strzel mu w serce, gdy będzie się prostował po oddanym uderzeniu. Powinien spaść na dół. (Jeśli nie, będziesz musiał wejść na tylne podwórko i drabią wejść na dach, którym to dotrzesz do balkonu z bossem. Snajperka nie jest Ci już potrzebna. Zabierz kluczyk ze zwłok, który następnie ukryj gdzieś, skąd nie będą widoczne dla ochroniarzy kręcących się koło basenu. Opuść posiadłość przez bramę. Pozbieraj broń, wbij się w kubrak ochroniarza. Wejdź spacerkiem do piwnicy schodami. Posłuchaj, co Diana ma Ci do powiedzenia i opuść to wrogie Ci miejsce.
Misja 2 St. Petersburg Stakeout
- Otwórz szafkę 137 i pobierz swój ekwipunek.
- Zabij generała
- Ucieknij metrem
Uduś cywili lub uśpij ich. Idź do szafki 137 i zabierz swoją broń. Noktowizor możesz zostawić. Idź na górę, po drodze trafisz na drugą salę bagażową. Uduś tam strażnika i przebierz się w jego ciuchy. Otwórz pobliskie drzwi i kieruj się do północno-wschodniego wyjścia. Na powierzchni trzymaj snajperkę schowaną, a nikt nie będzie sprawiał zbyt dużych kłopotów. Ostrożnie skieruj się do zaznaczonego na mapie budynku. Napotkanych strażników omijaj szerokim łukiem, nie dopuszczając do bezpośredniej konfrontacji. W budynku idź na 3 piętro (nie licząc niewysokiego parteru). Uważaj jednak, bo w środku możesz się naciąć na jeszcze jednego strażnika. Poszukaj sobie otwartego okna i załatw właściwego generała. To ten po lewej stronie, leworęczny, łysy i pijący dużo. Dodatkowo generał nie pali papierosów. Uważaj tylko żeby nie zastrzelić kogoś jeszcze. Wróć teraz spokojnie do metra i zakończ misję.
Misja 3 Kirov Park Meeting
- Zabij generała
- Zabij mafiosa
- Ucieknij łodzią
Ta misja jest wręcz banalna, chociaż z początku wydaje się być trudną. Wejdź po schodach, poczekaj aż przejedzie samochód i z wyciszonego pistoletu 9mm skasuj przechadzającego się strażnika. Weź jego mundur i snajperkę, którą znajdziesz za koszami ze śmieciami. Skieruj się do jednego z wejść do parku. Najlepiej tego niedaleko od Twojej łodzi. Załatw strażników z 9mm SD. Wyszykuj się i poczekaj, aż mafioso wejdzie do parku. Wyceluj dokładnie, a gdy na przywitanie zaczną się obejmować z generałem, skasuj obu jedną kulą. Natychmiast podnieś się i biegnij do motorówki. Byle szybko, bowiem okoliczni strażnicy dostają świra.
Misja 4 Tubeway Torpedo
-Zabij generała
-Uratuj więĽnia
-Ucieknij przez kanały
W tej misji jest wiele możliwości, ja jednak wybrałem tę najkrwawszą. WyjdĽ ze wskazanej studzienki na górę. Stuknij najbliższego strażnika i przebierz się w jego mundur. Pobierz ekwipunek ze skrzynki (zaznaczona na mapie). Spokojnie przejdĽ się do studzienki, za samochodem. Tam poczekaj, aż będziesz sam i zejdĽ na dół. Po krótkiej przechadzce i eliminacji kilku gości trafisz do pomieszczenia z windą. ZjedĽ nią na 1 poziom. W tym miejscu mnie poniosło i z pomocą 2 „0,45” rozwaliłem wszystkich strażników. Ale jak chcesz, możesz się czaić w nawach i czmychać gdy strażnicy nie patrzą. Pamiętaj tylko o poruszaniu się cicho. Dodatkowo w pokoju kontroli jest pulpit z zielonymi światełkami, po rozwaleniu, którego przestają działać kamery. W każdym razie idĽ do windy nr2 i zjedĽ niżej. Jeśli masz oficerski mundur (z wielką czapką ;-) to jeszcze lepiej. PrzejdĽ się spokojnie za pokój przesłuchań. Unikając strażnika otwórz drzwi wytrychem i wejdĽ do środka. Ha Ha Ha. Weneckie lustro i generał za nim. Wyceluj dokładnie i załatw brutala. Przeskocz przez rozbitą szybę i po krótkim przerywniku idĽ do sali oznaczonej na żółto na 1 piętrze (chyba tam generatory stoją, cy cuś) Podłóż bombę (ze skrzyneczki z ekwipunkiem) i zdetonuj ją będąc poza zasięgiem wybuchu (zapalnik w tej samej skrzynce). Gdy pył opadnie, zasuwaj czym prędzej do wyjścia (oznaczone na mapie), bo cała chmara strażników zaraz nadejdzie, chcąc się przekonać, co to za hałas.
Misja 5 Invitation to a Party
-Zabij generała
-Zabezpiecz walizeczkę
-Wycofaj się cało
Misja zaczyna się na niskim nadbrzeżu na prawo od docelowego budynku. Nieco wyżej pali sobie kelner. Uduś go. Zabierz mu klucze do drzwi i ukryj ciało. Poczekaj na strażnika, a gdy cię minie – struna na szyję! Zabierz mu uniform i automat. WejdĽ na teren ambasady. WejdĽ frontowym wejściem i udaj się do sali balowej (innym sposobem jest przebranie się w ciuchy strażnika i wejście do budynku przez boczny garaż. Stań sobie cichutko koło pianina i nie zwracaj na siebie uwagi. Jeśli odwrócisz się w stronę drzwi, którymi wszedłeś, agenta Specnazu będziesz miał po swojej lewej stronie. Ambasador będzie w odleglejszym narożniku. Po chwili pojawi się generał. Pokręci się trochę i pójdzie. Skieruj się za nim i załatw go w jego pokoju. Wkrótce potem agent pójdzie z ambasadorem do sejfu. Podążaj za nimi i poczekaj chwileczkę. Gdy agent wyjdzie z walizką, szybko postaraj się pomóc mu przejść do Tartaru. Zabierz walizę i ulotnij się z gorącego terenu. Trzeci (zapewne nie ostatni) sposób to przebranie się za kelnera (ciuchy w pakamerze w garażu) i zatrucie szampana, ale to znacznie trudniejsza metoda. Wtedy jednakże generał padnie od razu.
Misja 6 Tracking Hayamoto
-Załatw Hayamoto jr.
-Zaaplikuj mu nadajnik
-Ucieknij
Rozejrzyj się po okolicy. Pozbądź okolicznych strażników i idź w okolice kuchni. Przyjrzyj się trasom strażników, i zgarnij trujące sushi z okolicznego pomieszczenia. Gdy w kuchni nie będzie nikogo, szybciutko podmień sushi dobre na niedobre i dopraw to wszystko nadajnikiem. Szybko się po tym schowaj i podziwiaj, jak Hayamoto jr. spożywa swój ostatni posiłek w tym wcieleniu. A potem dyla, gdyż strażnicy zaczną się zachowywać dość agresywnie.
Misja 7 Hidden Valley
- Znajdź ukryte przejście.
Najlepiej jest biegać od cienia do cienia (drzew) w stronę snajpera po lewej. Pozostając po lewej stronie ciężarówki, schowaj się w cieniu krzaczorów, czekając aż ?ninja? wejdą do tunelu. Pobiegnij ukośnie w stronę ściany tunelu, kryjąc się przed snajperem. Sprawdź na mapie, gdzie jest strażnik pilnujący ciężarówki. Gdy znajdzie się w dogodnej dla Ciebie pozycji, załatw go. Zabierz kuszę z tyłu wjazdu do bunkra i weź mundur. Możesz próbować zakasować snajpera. Rusz w stronę drewnianej chatki. Zejdź na dół, załatw ninję. Zabierz mu wdzianko, schowaj zwłoki i wejdź do ciężarówki, która za chwilę nadjedzie. Gdy ktoś Cię zauważy, pertraktuj z nim 9-tką SD. Gdy podróż dobiegnie końca, wyskakuj z ciężarówki i biegnij w stronę wyjścia.
Misja 8 At the Gates
-Wejdź do zamku
Misja ta jest wprost idealna dla snajpera. Na początek krok w lewo, kucnij i wyceluj w strażnika na występie. Poczekaj, aż wejdzie między drzewa i ?pac?. Gdy klient padnie, sprawdź na mapie gdzie jest kolejny, najbliższy strażnik. Powinien być kawałek za powalonym właśnie gostkiem. Załatw też i jego go, po czym szybciutko rozwal trzeciego strażnika, spacerującego ścieżką. Ciało usuń z widoku! Drugi strażnik też powinien znaleźć się w jakimś zacisznym miejscu. Teraz mając patrol na ścieżce z głowy, podbiegnij do drzew przed dużą polaną. Ostrożnie wychyl się, kucając tak, aby zobaczyć strażnika w wieży. Kiedy typek będzie sprawdzał swoją broń, traf go w głowę. Masz 60% szans na to, iż upuści swoją ?custom rifle? dla Ciebie. Teraz dalej zoomując, wstań i wyceluj w prawo. Powinieneś zobaczyć snajpera przy pierwszym generatorze. Jeśli uważasz, że nie masz dobrego strzału, przesuń się do drugiej krawędzi, co zapewni Ci dobrą pozycję do podejścia ostatniego snajpera. Po oddaniu strzału zajmij się strażnikiem patrolującym obszar przy ogrodzeniu generatora. Potem schowaj broń (mam nadzieję, że przebrałeś się wcześniej w jakiś kostium) i biegnij do generatora. Otwórz drzwi wytrychem i wyłącz urządzenie. Lasery przy głównym wejściu są już nieaktywne. Teraz wbiegnij przez drzwi uważając, by nie nadziać się na strażnika po prawej stronie. Poczekaj aż strażnik patrolujący wewnętrzną sekcję wyjdzie bocznymi drzwiami i szybko wyłącz drugi generator. Teraz szybko gnaj do rampy prowadzącej do górnych drzwi i tam wyłącz trzeci generator. Następnie wyjdź przez narożne drzwi. Jeśli ktoś cię zauważył, zwab go pomieszczenia 3 generatora i pozbądź się go. Przejdź potem przez ostatnią bramkę i wejdź w drzwi zaraz na prawo. Wyjście jest już tuż tuż
Misja 9 Shogun Showdown
-Zabezpiecz system naprowadzania rakiet
-Zabij Hayamoto Sr.
-Opuść zamek
Zaczynasz w małej alkowie o kształcie litery T. Rzuć dużą broń, jeśli takową posiadasz i wejdź w sekretne drzwi ( patrząc się w stronę schodów, drzwi są po prawej stronie). Wejdź na górę. Spójrz przez dziurkę od klucza w następnych drzwiach, wyczekaj na dobrą chwilę i gdy ninja się odwróci, wpakuj mu kulę w podstawę czaszki. Powolutku podejdź do zwłok, ukryj ciało, zabierz SMG-6SD i przebranie. Zwab do siebie strażników biegając po drewnianej podłodze i załatw ich. Zejdź na dół po schodach. Powinieneś zauważyć drzwi obłożone drewnem. Gdy zerkniesz przez dziurkę od klucza, zobaczysz ogon śmigłowca i 1, może 2 strażników. Skorzystaj więc z tajemnych drzwi i idź tak daleko jak, tylko możesz. Poczekaj aż strażnik wejdzie za kurtynę - to znak dla Ciebie byś wyszedł i zabrał kartę-klucz z półki po prawej stronie. Weź ją i wyjdź drzwiami po lewej, unikając strażników, ewentualnie kasując tych co bardziej natrętnych. Skieruj się w rejon śmigłowca. Tutaj połaź po pomieszczeniach, powinieneś znaleźć bombę i detonator. Pozbieraj inne ciekawe rzeczy i wróć się tak jak przyszedłeś do głównego pomieszczenia ze skrzypiącą podłogą. Przejdź przez bramkę i skieruj się na dół, do muzeum. Kartę-klucz do bramek ma jedna z gejsz. System naprowadzania jest gdzieś tutaj (powinien być na prawo od środka pomieszczenia). Teraz musisz jeszcze załatwić Hayamoto Sr. Najłatwiej byłoby go chyba wysadzić w powietrze, zaminuj więc helikopter. Na 4 piętrze wywołaj alarm w pokoju komputerów. Zejdź na dół, włącz mapę i gdy Hayamoto zbliży się do swego latającego pojazdu, wyślij go w ostatnią podróż jego życia ? prosto do piekła. Potem biegnij do wyjścia i podziwiaj ekran wyników.
Misja 10 Basement Killing
-Otwórz szafkę 137
-Zabij Charliego Sidjana
-ZnajdĽ wyjście
IdĽ do pomieszczenia straży. Gdy ktoś będzie Cię próbował zaskoczyć, chowaj się za zasłonką. Z szafki nr. 137 zabierz jedynie bombę dymną. OdnajdĽ pralnię, i wrzuć tam bombę do szybu. Poczekaj, aż raban opadnie i skieruj się do pomieszczeń straży. Tutaj poczekaj aż wszyscy wyjdą, przebierz się za dzielnego strażaka i weĽ topór. Spokojnie przejdĽ przez bramkę i zjedĽ windą do piwnicy. Zabij strażników w pomieszczeniu nadzoru i rozwal system podglądu. ZejdĽ sobie na dół, otwórz drzwi i dokonaj zabójstwa. WejdĽ potem do niedziałającej wcześniej windy.
Misja 11 Graveyard Shift
- Podłóż „pluskwę”
- Opuść miejsce zdarzenia
Na początek skieruj się w lewo, patrząc od kuchni. Tutaj rzuć topór, jeśli go zabrałeś. Przyjrzyj się mapie. Najpierw musisz odwiedzić pokój administratora systemu. Spróbuj się prześlizgnąć, lub zgarnij jakiegoś frajera przechodzącego koło kuchni. Po kasacji administratora zabierz kartę-klucz - leży sobie ona gdzieś w jego pokoju. Gdy już ją zdobędziesz, idĽ do pokoju z serwerem, otwórz drzwi kartą i podłóż pluskwę. Potem skieruj się do mostka (za dużymi oknami, tam, gdzie pada). PrzejdĽ sobie spokojnie, mijając strażników i podejdĽ do pomostu kolesi od mycia okien.
Misja 12 The Jacuzzi Job
- Zabij Charliego
- Zabierz pieniądze
- Zabierz statuetkę
Ta misja może być krwawa. Poczekaj sobie jak już wejdziesz na dalszy taras (jest jedno miejsce, w którym możesz przejść przez barierkę). Zaczekaj na strażników i załatw ich. Cichutko pozbądĽ się pianistki, poczym biegnij co sił w nogach do pomieszczenia z sejfem (oznaczone piorunem). Jeśli dobrze trafiłeś, to sekretarka otworzyła właśnie sejf. PozbądĽ się jej i zabierz kasę. Teraz zabierz noktowizor z pokoju pianistki. Wyłącz prąd (w pomieszczeniu po drodze do sejfu, koło windy). Z noktowizorem na oczach wejdĽ do pokoju z Charliem i wyeliminuj go z gry. Ochrona cię nie zobaczy. Teraz szybko zgarnij statuetkę, po czym użyj windy. Jeśli w międzyczasie przyjechał już technik, to wejdĽ w otwarte drzwi.
Misja 13 Murder at the Bazaar
- Zabij Ahmeda Zahira
- ZdobądĽ mapę z lokacją ukrycia głowic
- Zabij Mahhamada Amina
- Zabierz mu klucz
Jak tylko będziesz mógł, biegnij do północno-zachodniego przejścia. PrzejdĽ tylną uliczką i wyjrzyj za róg. Zobaczysz 2 strażników i uliczkę prowadzącą za budynek. WejdĽ do środka, tutaj skradając się wejdĽ po schodach i załatw Ahmeda. Ukryj zwłoki, zabierz mundur i mapę. SprawdĽ swoją mapę terenu i opuść budynek tak, aby nie spotkać się z żadnym strażnikiem. ZnajdĽ zaznaczoną na mapie drabinę i skorzystaj z niej. ZnajdĽ sobie otwarte okno i poczekaj na Amina. Po udanym strzale poczekaj sobie co nieco i zgarnij z jego zwłok klucz. Potem opuść bazar tylnym wejściem i podejdĽ do drewnianej bramy.
Misja 14 Motorcade Interception
- Odbierz broń od kontaktu
- Zabij miejscowego Khana
- Oszczędzaj wojaków UN
IdĽ do swojego kontaktu - północno-wschodnia droga koło budynku podobnego do tego, w którym rezydował Zahir. Zabierz karabin i amunicję. ZnajdĽ sobie wygodne miejsce na trasie przejazdu Khana. Przyczaj się i załatw go. Jeśli szofer go zasłania, unieruchom prowadzącego Jeepa. Gdy kierowca wysiądzie, dokonaj dzieła. Dobrym miejscem do tego jest teren koło ciemnego muru, masz tam nawet podwyższenie. Kluczem jest unikanie strażników i cywilów. Jeśli Cię zobaczą, to klops. Gdy dokonasz dzieła zniszczenia, biegnij do wyjścia.
Misja 15 Tunnel Rat
- WejdĽ do bazy
- Zabij Yussefa Huseina
- WywieĽ ładunek na powierzchnię
Przed tą misją weĽ sobie środki usypiające. Na początek przyjrzyj się mapie. Musisz po cichu pozbyć się wszystkich strażników na powierzchni. Jeśli dotarłeś tak daleko, nie powinno być to problemem. Gdy uporasz się z niepożądanym elementem, zejdĽ do podziemnej bazy wejściem najbliższym miejsca startu misji. Dotrzesz do ciekawej lokacji. Zabij koleino strażników w długim korytarzu i tych kilku w części lokacji obok ładunku. Nie próbuj nawet bawić się z bandą obecną w jednym z pomieszczeń. Ciała powrzucaj do kanału przy ścianie. Gdy już oczyścisz newralgiczny teren, idĽ do obijanego człowieka. Zabij oprawcę a wdzięczny jeniec powie Ci gdzie jest Twój cel. Spokojnie idĽ tam, skasuj kilku strażników i odstrzel wrogowi łeb razem z turbanem. Potem, co sił w nogach, goń do windy z ładunkiem i wyjedĽ na powierzchnię.
Misja 16 Temple City Ambush
- Spotkaj się ze swoim kontaktem
IdĽ sobie po prostu po zaznaczonych punktach. W końcu trafisz do swego starego znajomego. Ten zleci ci kilka dodatkowych celów.
-Zabij 2 zabójców
-Zrób im zdjęcia
-Przynieś ich zdjęcia Smithowi
Zaraz po tym otrzymasz komunikat, iż zauważono dwóch typków na rynku. Na mapie będą zaznaczeni na żółto. Spokojnie obejdĽ bazar i cichutko wejdĽ do budynku, w którym jest nieruchomy zabójca. Zabij go, zrób zdjęcie, pożycz sobie snajperkę i załatw drugiego. Nawet nie będziesz musiał ruszać się z miejsca. Zrób drugie zdjęcie i pokłusuj do Smitha po lokalizację tajnego przejścia. Uważaj tylko na miejscowych strażników, bo strasznie się jacyś nerwowi zrobili. Po pogadance ze Smithem na mapie pokaże się lokalizacja wyjścia. Uważaj jednak, gdy dotrzesz do ostatniej prostej - spójrz na mapę. Zobaczysz dwóch „nadprogramowych” zabójców. Na budynku, w którym siedzą, jest drabina. Skorzystaj z niej i załatw ich, jeśli chcesz. Biegnij do wyjścia, sekretne przejście jest w rogu pomieszczenia, za dywanami.
Misja 17 The Death of Heleonore
- ZdobądĽ klucz do kryjówki
- Zabij dr. Heleonore
- Ukryj jej ciało w kryjówce
- Żaden cywil nie może zginąć
Na początku jesteś za łodzią. Zaduś strażnika, który zaraz do Ciebie podejdzie. Spójrz na mapę, znajdziesz tam drzwi pilnowane przez jednego strażnika i drugiego nieopodal przechadzającego się. Załatw najpierw tego dalej. Przebierz się w jego wdzianko. Skasuj pechowca przy drzwiach i ukryj ciała. Będąc w środku odwieĽ magazynek. Tylko ostrożnie! Zrób to najlepiej wtedy, gdy strażnik pójdzie przeglądać się w łazience. WeĽ sobie ze składziku klucz do skrytki. Teraz ostrożnie połaĽ po okolicy, trzymaj się z dala od strażników. Schody na górne piętro są świetnie strzeżone, a na górę mogą wchodzić tylko pacjenci. Upatrz sobie któregoś. Powinien wchodzić i wychodzić do pomieszczenia, gdzieś koło schodów. Uśpij go. Pożycz sobie ubranie i goń na górę. Tutaj skazuj panią doktor i ukryj jej ciało w skrytce. Dopilnuj, żeby nikt Cię przy tym nie zobaczył. Następnie opuść ten przybytek tak jak tu wszedłeś i skieruj się do oznaczonej łódki.
Misja 18 Terminal Hospitality
- Zabij przywódcę kultu
- Opuść wyspę
Misja niby trudna, ale w rzeczywistości jest łatwa. WejdĽ schodami na górę. PójdĽ w lewo, zaduś mnicha. WeĽ jego ciuchy, idĽ dalej i skręć w prawo przed małą świątynią. Głównym wejściem wpakuj się do środka. BądĽ ogromnie uważny. Nie wzbudzając zainteresowania strażników wejdĽ na piętro i skieruj się do windy. ZjedĽ nią do piwnicy. WyjdĽ z windy, skręć w prawo a potem w lewo. W pomieszczeniu zabij swój cel a potem ochroniarzy. Wiej z miejsca do windy, zjedĽ na parter i czym prędzej uciekaj z wyspy.
Misja 19 St. Petersburg Revisited
-Zabij Siergieja
-Ucieknij metrem
Uwaga, ktoś Cię wystawił! Aby przejść tę misję, musisz się przedrzeć do budynku Pushkina. Ostrożnie zbliż się do niego od północy, uważając, albowiem w jednym ze skrzydeł jest nr.17 - jeden z Twych ?braci?. Gdy już dotrzesz niezauważony do ściany budynku, przejdź do niestrzeżonego wejścia i w skrzydle przeciwnym do tego z Siergiejem (to tylko podpucha) spotkasz swojego młodszego (przynajmniej numerem) ?brata?. Podkradnij się ostrożnie do niego i skorzystaj ze struny fortepianowej. Zabierz jego wdzianko i karabin, po czym opuść to pechowe miejsce. Jeśli strażnicy obstawią wejście do metra, skorzystaj z kanałów. Powinieneś się bezproblemowo prześlizgnąć.
Misja 20 Redemption at Gotrano Sanctuary
-Zabij ochroniarzy Siergieja
-I jego samego
Na początek sprint do szopy z bronią. Olej strażników, jako że swoimi 9-tkami mogą Cię jedynie połaskotać. W szopie chwyć coś sporego (jak masz M-60 to super!) i urządź im jatkę. Gdy wszyscy mobilni dotąd strażnicy padną, weź snajperkę i zestrzel palanta będącego w ruinach (tam odbywałeś trening). Stojąc w drzwiach szopy będziesz go doskonale widział, a on Ciebie nie. Uzbrój się w coś szybkostrzelnego. Wejdź do kościoła drzwiami koło szopy z laptopem i urządź rzeź. Korzystaj z mapy, rozglądaj się i wykończ palantów Siergieja. Gdy już skończysz, weź sobie Custom Rifle (ma je kilku denatów) i właź do konfesjonału za zasłonę, wpakuj kulę w okienko w kształcie serca a gdy mr. Bad Guy wybiegnie, poślij mu kulę w głowę. Ot i... koniec opowieści
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.