Mamy rok dwa tysiące pięćdziesiąty siódmy, wygłodzona rasa ludzka opuszcza Ziemię, aby gdzie indziej zbudować lepszy świat. Wkrótce wybuchnie wojna, silne korporacje panują na całym imperium i żądają od kombatantów złożenia broni. Wtedy, na planecie Callisto, pojawia się człowiek, natomiast Ty pragniesz zemsty, angażujesz się pod fałszywym nazwiskiem do super elitarnej jednostki G-Police. Twoja siostra, Helena, była także członkiem tej organizacji, ale zginęła w "wypadku". Wiesz dobrze, że ta oficjalna wersja istnieje tylko po to, aby ukryć prawdę. Sterując futurystycznym helikopterem wojskowym pilnujesz porządku, a po zakończeniu gry na pewno będziesz chciał spróbować jeszcze raz!
Poziom 1
Pierwsza misja i pierwsza trudność! Tutaj trzeba wykonać wszystkie rozkazy centrali oprócz ostatniego. Musisz skanować trzy ciężarówki, kiedy znajdziesz czwartą, ta zacznie strzelać do ciebie, ty również nie żałuj amunicji i potem uciekaj do skrzyni z bronią, które wcześniej skanowałeś i broń dywizji Epsilon, atakowanej przez przemytników. Następnie wróć do pierwszej kopuły, aby wysadzić ciężarówkę. Jeżeli przypadkiem zlikwidowałbyś ją od razu :-), to jak w banku miałbyś na sumieniu śmierć dywizji Epsilon.
Poziom 2
Zacznij od konwoju grupy interwencyjnej Delta. Potem przyleci sześć myśliwców w parach, aby Cię sprowokować. Na następnej kopule rozwal wewnętrzną wieżyczkę i poczekaj, aż obydwa samochody uciekną przez wejście, z tyłu hangaru. Wtedy sparaliżuj ich twoim EPP i broń ich przeciwko dwóm myśliwców, które będą je atakować.
Poziom 3
W tej misji będziesz musiał śledzić Rogana, prawdopodobnie przemytnika broni. W czasie śledztwa nie deptaj mu po piętach, bo wtedy zacznie panikować i strzelać do wszystkiego! Dla dobra twojej misji, kiedy Rogan odleci, biegnij jak szalony do następnej kopuły, załatw od razu dwóch wrogów i wróć na trop handlarza. Poczekaj aż znajdzie się blisko budynku, i kiedy odejdzie, zrzuć flarę (beacon), aby zaznaczyć miejsce. Zacznie działać nowa grupa interwencyjna Gamma, nie przestawaj śledzić Rogana i kiedy tylko pojawi się w nowym miejscu, odwróć się i broń grupy Gamma ściganej przez dwa myśliwce. W czasie walki wracaj od czasu do czasu do Rogana, ale nie zapomnij dołożyć myśliwcom. Jeśli na tym etapie nie będziesz pilnować Rogana, ucieknie i twoja misja się nie powiedzie!
Grupa Gamma została ocalona, wróć więc do handlarza i zlikwiduj myśliwce, które w "międzyczasie" przylecą. W pobliżu Rogana na nowo posłuż się flarą, znajdziesz się w jakimś magazynie. Kiedy przemytnik wykorkuje, wyślij serię z broni jego kolegom.
Poziom 4
Od razu zlikwiduj trzy wrogie myśliwce. Powróć do Tachikawa i wysadź dwa nowe samoloty. Potem idź do następnej kopuły i eskortuj prezydenckiego wahadłowca. W tej partii załatw wrogów w powietrzu (twój współpilot jest trochę tępy) oraz cztery straszne ciężarówki i uzbrojone, groźne, ruchome wieżyczki!
Poziom 5
W tej misji musisz eskortować prezydencką limuzynę. W trakcie drogi pozbądź się wszystkich wrogów i barykad, które blokują drogę. Twoim celem jest ochrona życia Pani prezydent! I jeszcze jedno słówko - nie oddalaj się zbyt daleko od limuzyny, bo szofer ją porwie i zniknie.
Poziom 6
Ten etap jest szczególnie męczący, po raz pierwszy musisz walczyć ze strasznymi robotami, uzbrojonymi w niesamowite lasery. Uwaga, kiedy mówię niesamowite, to musisz wiedzieć, że kilka strzałów wystarczy, aby zniszczyć twój Havoc! Walka na odległość to najlepszy sposób, aby je załatwić. Namierz je na swój radar i oddal się jak najdalej, tak żebyś wydział tylko czerwony kwadracik. Potem strzel w niego i oglądaj licznik życia robota, u góry na lewo swojego ekranu, aby się upewnić, czy trafiłeś w dziesiątkę. Jeśli chodzi o cele drugoplanowe, możesz je zdobyć, jeśli wyjątkowo szybko zniszczysz wrogów, żeby nie zdążyły zdemolować kopuły Nara lub murów Nanosoft. Wiele pozostałych "objectivów" będziesz likwidował w taki sam sposób...
Poziom 7
Swoim EPP sparaliżuj trzy lekko świrnięte wahadłowce Krakova. Potem broń je przed atakami. Kiedy posprzątasz strefę, zrób to samo na następnych kopułach.
Poziom 8
W tej partii musisz być szczególnie szybki i dokładny. Pierwszy twój cel to zniszczenie naziemnych pojazdów - motorów - schowanych na budowie. Musisz je załatwić szybko, zanim one zaczną sabotaż i wysadzą konstrukcję. Po drugie zlikwiduj ogromną ilość pojazdów, które wszędzie będą się pojawiać. Na koniec zniszcz ciężarówkę i motory-kamikadze przejeżdżające przez most. Skieruj się na kopułę Modi, aby rozprawić się z bazą gangu.
Poziom 9
Idź po punkt do przejścia i broń na ziemi ekipę G-Police. Po kilku sekundach wyjedzie "pociąg" z tunelu. Strzelaj w wieżyczki ulokowane na wagonach (uwaga, wyjątkowo śmiertelne). Kiedy to zrobisz, ustaw się nad jedną z trzech bomb, aby ją zabrać (dosłownie dotykaj zielonych migających świateł, aby dostać bombę). Kiedy załadujesz już ją na swój Havoc, pojawi się wiadomość "bomba dołączona". Teraz szybko do drugiego tunelu, aby ją rzucić w całkowicie pustynnej strefie. Zrób to samo z dwoma pozostałymi bombami. Następnie idź szybko wysadzić lokomotywę, zanim ona uderzy w tunel, ale zrób to bardzo szybko, bo czas leci.
Poziom 10
Ten poziom jest tak diaboliczny, jak można tylko sobie wymarzyć. Spotkasz się ze swoją pierwszą kanonierką. Szto eto, powiesz? Po prostu wojskowy okręt dziesięć razy grubszy niż ty, z laserami o wielkości twojego pojazdu. Co do reszty, działa wolno i w tym już jesteś lepszy od niego. W sumie, od początku misji likwiduj małe, otaczające Cię okręty i wtedy będziesz nareszcie mógł zaopiekować się tym "powietrznym słoniem". Namierz go spokojnie, aby wysłać go na złomowisko (potwór nie będzie strzelał, dopóki Ty nie zaczniesz). Zostań w odpowiedniej odległości, próbując dostosować się do jego szybkości. Wyładuj całą swoją nienawiść na brzuchu tego potwora. Nie zostawaj nigdy na miejscu, bo będziesz zbyt szybko upieczony przez lasery krążownika.
Poziom 11
Biegnij na kopułę Juno i tam poczekaj na rakietę. Zajdź ją od tyłu i strzelaj w nią z szybkich rakiet. Następnie, według polecenia z centrum, zlikwiduj wyrzutnię rakiet wrogów. Uważaj na ich obronę.
Poziom 12
Ta część wymaga szybkiego refleksu. Na kopułach Nori, Rigr i Ottar trzeba obronić niektóre bloki mieszkalne przed szałem jednostek Krakova. Te są tak liczne, że musisz być królem spustu, aby im nie pozwolić na zniszczenie ani jednego budynku. Tak więc spróbuj naładować broń, jeśli masz na to czas. Powtarzam - jeśli znajdziesz na to czas!
Poziom 13
Bój to jest nasz ostatni (przeciwko Krakov)! Ta okrutna korporacja rusza na wojnę przeciwko Nanosoft! I wysyła na teren to, co trzeba, żeby rozpętać globalną wojnę. Aby jej uniknąć, idź na kopułę Kodr i tam zniszcz pierwsze działo, przy końcu drogi, potem drugie znajdujące się za nim. Wreszcie odwróć się i załatw trzecie. Następnie centrala rozkaże ci udać się do sklepienia Rigr, ponieważ tam właśnie eksplodował budynek. W sumie chodzi o kanonierkę, która właśnie się pojawiła. Nie panikuj jednak, bo jest ona łatwiejsza do zniszczenia niż ta pierwsza w poprzedniej misji. Kiedy już ją zmieniłeś w małe topiące się kawałki metalu, idź od razu załadować broń, ponieważ na twoją kopułę wjadą ruchome działa, aby zniszczyć centrum badawcze. Na pewno nie wytrzymają twojego nowego zapasu broni - ale jeśli nie uzupełnisz magazynków, to...
Poziom 14
W pierwszej części tego etapu, musisz eskortować i bronić ziemską grupę interwencyjną Delta. Pojawi się wielu wrogów strzelających do niej, tak więc okaż się twardzielem wobec przeciwników, bo w przeciwnym wypadku Delta zginie bardzo szybko. Po drodze spotkasz kanonierkę. Warto podkreślić, że tutaj trzeba będzie zwiększyć tempo - inaczej pojazdy Delty rozpłyną się w parze! Potem przejdź przez tunel i na lewo załatw lądowe jednostki Krakova (jeśli jesteś dość szybki, możesz wysadzić trzy myśliwce pozostające jeszcze na ziemi, na prawo). Potem otrzymasz rozkaz eskortowania grupy bombowców Zeta i tu również najmniejsza sekunda spóźnienia wystarczy wrogom, aby zniszczyć twoje obiekty. Aby dalej uczestniczyć w tym maratonie - oczywiście, kiedy już "wyczyściłeś" poprzednie kopuły - wróć do grupy Delta, aby ją chronić przed licznymi myśliwcami Krakova. Weź 1000 kilogramowe bomby i zrzuć je na pojazdy pilnujące wnętrza terenu Krakova. Zlikwiduj wieżyczki i wyładuj magazynki na dwóch murach obronnych strzegących fortecy (trzeba je koniecznie zniszczyć, jeśli chcesz zmieść na proch wszystkie wrogie jednostki).
Poziom 15
Rutynowa misja, w której poznasz nowych wrogów. Wychodząc z centralnego dowództwa G-Police eskortuj grupę Epsilon (jednostki ziemskie) do bazy Krakova. Musisz przyjść trochę wcześniej, ponieważ wieżyczki bronią głównego dowództwa przeciwników. Likwiduj samoloty Krakova, podczas kiedy grupa Epsilon zdalnie wprowadza dane. Pod koniec tego procesu z bazy Krakova wyjadą trzy samochody. Sparaliżuj je swoim EPP i bądź gotowy do walki z wieloma obiektami Nanosoft. Te psy są skierowane przeciwko tobie i diabelnie dobrze uzbrojone. Po ich załatwieniu misja będzie ukończona.
Poziom 16
W tym poziomie musisz bez przerwy chodzić tam i z powrotem, między kopułami Erli, Kai Hara, aby bronić mieszkań dowództwa głównego i G-Police. Brak tu jakiejkolwiek taktyki. W rzeczywistości, kiedy wyczyścisz jedną kopułę, przechodzisz do następnej i tak cały czas. Uwaga, czasami musisz wyjść naprzeciw wielu kanonierkom - prawdziwy koszmar. W dodatku, pod koniec misji pojawią się roboty. Od razu dodam, że zanim wypełnisz drugoplanową misję, upłynie dużo wody (pamiętaj: wszystkie budynki muszą pozostać nietknięte).
Poziom 17
Walka między Nanosoft i G-Police będzie coraz okrutniejsza. Tym razem Nanosoft zaatakuje cztery kopuły, gdzie chce zniszczyć wieże komunikacyjne G-Police. Kopuły Bavorr, Dia, Gall i Kari są dosłownie zalane przez wrogów. Poczujesz wszystkiego po trochu, od myśliwca bombowego do strasznego działa szturmowego. Nic ci nie zostanie oszczędzone, nawet roboty z silnymi laserami. Tutaj kluczem do zwycięstwa jest szybkość. Bez niej wieże komunikacyjne nie wytrzymają długo. Koniecznie musisz zniszczyć bombę u stóp wież Kari, oczywiście jeśli wcześniej załatwiłeś obiekty na kopułach Fulla i Buga (odwiedź je, kiedy już na Dia nie ma niebezpieczeństwa). Nie zapomnij - zanim wyjdziesz, musisz być pewny, że zlikwidowałeś wszystkich wrogów na kopułach. Pozostawisz jednego żywego lub najmniejszy statek, a będziesz zmuszony tam wrócić z powrotem, na co będzie już za późno!
Poziom 18
Od razu poszukaj dodatkowej amunicji w koszu z nowym uzbrojeniem. Potem połącz się z wojskiem walczącym przeciwko prawdziwemu stadu myśliwców Nanosoft. Później zlikwiduj kilka z nich i zrzuć swoją dodatkową amunicję na pojazdy na ziemi. W ten sposób będą mogły zacząć strzelać i mogę ci powiedzieć, że to nie będzie luksus, biorąc pod uwagę ilość uczestniczących w tym etapie myśliwców. Eskortuj więc całą tę gromadę na kopułę Gondul, następnie idź na Durinn i zaatakuj bazę wroga. Kiedy przyleci grupa bombowców Zeta, eskortuj je do bazy i gdy będą próbować zniszczyć magazyn, wysadź antenę paraboliczną.
Poziom 19
Jeszcze jedna misja eskortowania. Tym razem chodzi o grupę Delta. Już nie wspomnę o wiecznym "chroń swoją grupę przed atakami wrogów". Jedyną rzeczą, o której musisz pamiętać jest to, że kiedy tylko zobaczysz centralę Oski, musisz zacząć niszczyć jej obronę, a następnie zostawić na miejscu flarę, aby zwabić kawalerię. Później zlikwiduj wszystkich małych chłopaków z Nanosoft i zwycięstwo masz w garści.
Poziom 20
Najpierw udaj się na kopułę Oski, tam odkryjesz małą flotę uciekających statków Nanosoft. Bądź bez litości wobec tych tchórzy, ostrożnie jednak, ponieważ dwa z nich są dość porządnie uzbrojone. Troszkę później eskortuj statki G-Police i pomóż im zniszczyć dwa mosty. Następnie udaj się na kopułę Pekko, tutaj sytuacja znacznie się pogorszy. Na początek zlikwiduj ciężarówkę na drodze, następnie po zakręcie naciśnij gaz do dechy, aby uniknąć kanonierki. Przy okazji załatw pierwszy transporter skrzyń, potem, nieco dalej - drugi. Teraz "zaopiekuj się" kanonierką i zlikwiduj wszystkie wieżyczki przeciwnika umieszczone w pobliżu mostów. Wykorzystaj okazję, aby wysadzić trzeci i czwarty most. Potem wróć do pierwszego i idź do miejsca, gdzie droga skręca (tu będziesz mógł na nowo uzbroić swój statek). Poczekaj, aż grupa Delta przejdzie pod twoim statkiem, aby zaatakować ziemskie pojazdy Nanosoft, które będą wychodzić z tunelu. Potem musisz się uwolnić od kilku nowych myśliwców i w momencie, kiedy grupa Delta odejdzie z pierwszego mostu, wysadź go. Zostanie ci już teraz tylko drugi most. Wówczas pojawi się inna grupa statków dezerterów. Aby zakończyć tę misję, niesamowicie trudną, z tunelu wyjedzie nowy oddział pojazdów G-Police. Poczekaj, aż przejdą kawałek terenu i otwórz ogień na pojazdy Nanosoft.
Poziom 21
Tutaj masz nowy pojazd: Helikopter Venon, najgroźniejszy i moim zdaniem mający najbardziej niszczycielską broń w całej grze: laser. Musisz wbić sobie do głowy jedną malutką rzecz. Otóż, zamiast naciskać klawisz spustu bez przerwy (powoduje to wyjątkowo groźne przegrzanie broni), strzelaj przy jego pomocy wielokrotnie - w ten sposób nie przegrzejesz lasera i zachowasz całkiem przyzwoity rytm strzelania. Jeśli chodzi o wrogów, musisz namierzać z daleka łączniki i działa, które ich strzegą. Dzięki temu będziesz mógł ich załatwić zanim oni załatwią ciebie. Wysadż pierwszy łącznik i udaj się na sklepienie Hepti, zlikwiduj następny łącznik oraz myśliwce, wtedy będziesz mógł udać się na kopułę Hogni (wcześniej dołącz się do jednostki Epsilon, która jest w tarapatach). Na początku zniszcz jednostki ziemskie - jeśli tego nie zrobisz, szybko wysadzą kontrolną ciężarówkę G-Police. Udaj się z wizytą na kopułę Ali. Uważaj na liczne lasery strzegące tunelów wejściowych i idź na kopułę Mera. Wysadź na niej nowy łącznik i idź na kopułę Sarakka. Zlikwiduj trzy myśliwce i upuść znak radarowy Beacon, aby zaznaczyć położenie budynku z dwoma czerwonymi rurami na dole. Stamtąd idź do dowodzącej ciężarówki i eskortuj ją do tego znaku radarowego.
Poziom 22
Poziom jak inne, gdzie trzeba zniszczyć siły okupanta Nanosoft na kopułach Nera, Grim i Danr.
Poziom 23
Tutaj musisz chronić grupę Delta, aż do centrum dowodzącego opanowanego przez wroga. Po drodze na wielkim bulwarze, gdzie jest mnóstwo mostów, wysadź wszystkie wieże laserowe. Potem na dole w centrum dowodzącym G-Police zlikwiduj wieżyczki wroga i przygotuj się do odparcia ataku Nanosoft. Podczas bitwy jeden z samochodów Nanosoft ucieknie z bazy dowodzącej (zrób rundę, aby go zlokalizować; jeśli masz jeszcze rakiety EPP, zachowaj je, aby sparaliżować helikoptery Havoc - poważne zagrożenie dla grupy Delta). Sparaliżuj je swoim EPP i cały czas się bij. Pod koniec eskortuj helikopter G-Police do bazy dowodzącej. Ta misja z powodu wielkiej ilości myśliwców wroga jest wyjątkowo trudna. Ponadto, oddziały Nanosoft opanowały twoje helikoptery i wykorzystują je przeciwko tobie. Sztuczka polega na tym, że po zniszczeniu dwóch wieżyczek u góry, czekasz na miejscu, aż pojawią się Havoc, a wtedy poczęstuj je kulami już od progu.
Poziom 24
Musisz zniszczyć 5 wież komunikacyjnych. Cztery pierwsze przypominają maszty i są strzeżone przez kilka wieżyczek i myśliwców. Załatwisz je dość łatwo. Już z daleka namierz cel i przygotuj laser przeciw siłom obronnym przeciwnika, aby zrobić sobie miejsce. Piąta wieża jest znacznie większa, skoncentruj się więc na zniszczeniu wszystkich obiektów, które ją otaczają, następnie skup się na jej czterech ramionach i na jej podstawie.
Poziom 25
"Zrób porządek" na kopule Gipul, aby zostawić wolną drogę dwóm bombowcom Delty. Kiedy tylko się pojawią, uciekaj natychmiast na kopułę Lodurr, aby tam wyczyścić drogę i obóz wroga (przede wszystkim okręty przestrzenne). Kiedy będziesz już sprawował kontrolę nad wszystkim, rzuć znak radarowy do bazy. Teraz eskortuj konwój G-Police do bazy i przygotuj się do odparcia kontrofensywy Nanosoft (uzupełniaj amunicję). Spotkasz się z myśliwcami i niestety - kanonierką. Po zwycięstwie skieruj się na kopułę Vitr, aby zniszczyć bazę Nanosoft. Spokojnie, ona jest tylko cieniem pierwszej.
Poziom 26
Najpierw musisz wysadzić łącznik blokujący wejście na kopułę Frodi, tam zniszcz bazę wrogów. Uważaj, bo jest bardzo dobrze broniona. Po zrobieniu porządku na kopule, rzuć znak radarowy Beacon, aby przywołać konwój o tej samej nazwie. Nie eskortuj go, mimo polecenia centrali, bo nie ma już więcej wrogów, ale zostań tam gdzie jesteś i idź wygonić Nanosoft (w fosie przy mostach znajdziesz dwa roboty). Kiedy konwój G-Police przybędzie na miejsce, myśliwce i bombowce Nanosoft rozpoczną atak. Zatrzymaj je szybko. Reszta misji wygląda tak samo: nieustanna obrona. Poziom się zakończy, kiedy zostanie włączona obrona bazy.
Poziom 27
Kiedy pojawi się przed tobą baza, musisz jej bronić. Odczujesz na swojej skórze naloty ogromnej ilości okrętów Nanosoft. Nic ci nie zostanie oszczędzone, nawet kanonierka. Musisz się wykazać dobrym refleksem i przede wszystkim oszczędzać amunicję. Dwa razy centrum wyśle cię na dwie kopuły, abyś zaatakował kilka okrętów. Po ich załatwieniu strzałka pokaże kierunek, gdzie powinieneś się udać - do dwóch zamkniętych tuneli. Nie marz o ich otwarciu. Wróć do bazy i czekaj na nową falę wrogów.
Poziom 28
Towarzysz naziemnej grupie interwencyjnej Gamma i kiedy ona się zatrzyma przed tunelem, przejdź go i udaj się do celu. Tam zlikwiduj obronę, obiekty wroga i rzuć na ziemię znak radarowy Beacon, aby przywołać grupy. Kiedy one będą już na miejscu, pojawią się inni wrogowie. Zniszcz ich szybko, zanim nie wysadzą twojego transportera wojskowego. Grupa interwencyjna Gamma zacznie działać. Aby zakończyć misję, musisz jeszcze tylko rzucić kilka bomb na budynki Nanosoft.
Poziom 29
W tej misji nie ma mowy o strzelaninie, chodzi głównie o skanowanie. Musisz patrzeć na swój radar i zbliżyć się do białych punktów. Kiedy zaczniesz je rozróżniać, namierz je (skanowanie włącza się automatycznie). Białe punkty zamienią się w zielone. Musisz więc zmienić cel (obejrzyj mapę, aby poznać lokalizacje innych białych punktów). Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz - kiedy centrum będzie krzyczeć "oni ciebie skanują", uciekaj bardzo szybko, inaczej kilka sekund później rozpocznie się główny alarm i cała misja będzie zmarnowana. Kiedy wszystko co trzeba jest już zeskanowane, wróć do bazy.
Poziom 30
Tutaj przetrwają jedynie dobre jednostki... Zaatakujesz Bazę Dowodzącą Nanosoft. Pamiętasz - tę, którą wcześniej skanowałeś. Czekają na ciebie zdeterminowany Nanosoft oraz dwie kanonierki, kupa myśliwców, roboty, wieżyczki i jeszcze wiele innych rzeczy, które potem można znaleźć na złomowiskach. Krótko mówiąc, niszcz wszystko, co się rusza i uzbrajaj się kiedy tylko poczujesz, że potrzebujesz nowej broni. Po zniszczeniu całej obrony udaj się do punktu przejściowego nr 1, aby odszukać bomb powietrze/paliwo. Wróć z nimi do bazy dowodzącej Nanosoft i "wyślij paczkę" :-). Według mnie jest to najtrudniejszy etap w grze, więc nie załamuj się, jeśli będziesz musiał go rozpoczynać wiele razy). Ostatnia rzecz - nie wahaj się użyć jak tylko możesz najczęściej swojej plazmy, jest ona wyjątkowo mocna, potrzeba jednak dużo czasu, żeby się załadowała. Używaj jej raczej na statki niż na wieżyczki, które mogą cię zniszczyć zanim laser się naładuje.
Poziom 31
Bardzo prosty, zacznij od paraliżowania, potem skanuj dwa motory, które strzelają we wszystkich kierunkach. Następnie skanuj ciężarówkę. Nieco później musisz wyeliminować cztery cele. Kilka rakiet powinno załatwić to bez problemu. Wreszcie skanuj dwa okręty przestrzenne i idź za pojazdem Nanosoft. Kiedy przejdziesz przez następna kopułę, wysadź pojazdy, które cię zaatakują i samolot - frachtowiec Nanosoft, kiedy zacznie strzelać.
Poziom 32
Udaj się do magazynu Nanosoft, skanuj dwie skrzynie, zniszcz wszystkie wieżyczki, które spotkasz i rzuć znak radarowy, kiedy tylko baza o to poprosi. Zostań przy magazynie i broń pojazdów G-Police. Po wielu atakach według wskazówek swojego radaru idź załatwić kilka bombowców. Wreszcie eskortuj helikopter do bazy dowodzącej G-Police.
Poziom 33
Od razu atakuj małą bazę Nanosoft i zniszcz parabolę. Centrum poda ci położenie fabryki przeciwnika. Na początku nie trać czasu na magazyn, wystrzelaj raczej kilka salw do skrzyń z amunicją na zewnątrz. Wybuchająca skrzynia wysadzi budynek. Zrób porządek w okolicy i udaj się na kopułę Escolar. Tam zlikwiduj obronę centrum elektrycznego i zrzuć kilka bomb na dwa generatory. Wtedy musisz już tylko iść do punktu nawigacyjnego nr 3, aby zniszczyć kilku wrogów.
Poziom 34
Od początku odpieraj siły wrogów przybywających ze wschodu i wysadź skrzynie z amunicją na moście. Potem wysadź dwa łączniki, aby otworzyć elektrycznie zamknięty tunel. Z drugiej strony czeka cię piekło. Kanonierka, monstrualne myśliwce i demoniczna obrona. Mogę cię zapewnić, że grupa Delta nieźle oberwie. Na zakończenie tego "wspaniałego" przyjęcia, kiedy zniszczysz łącznik blokujący tunel, Ricardo odwróci się przeciwko tobie i będzie strzelał do G-Police. Pokaż mu, jak się traktuje zdrajców i inne zbuntowane Havoki.
Poziom 35
Skieruj się do krążownika typu "Capital" i strzelaj do wszystkiego, co jest w twoim zasięgu. Spróbuj zostawić na później najmocniejszą broń. Po chwili Centrum zażąda, abyś przyszedł po 1000-kilogramową bombę. Kiedy jest już w twojej komorze bombowej, obserwuj radar, aby wiedzieć, którędy wszedł krążownik. Patrz na mapy, aby dokładnie widzieć wszystkie łączniki i teraz wykonaj swoją pracę sapera. Po zniszczeniu wszystkich łączników idź do głównego reaktora, zniszcz obronę i rzuć bombę między czterema przezroczystymi kolumnami. Potem nie wałęsaj się w pobliżu, kiedy bomba będzie wybuchać, ponieważ twój Venom może ulec zniszczeniu. Musisz jeszcze tylko wyjść z okrętu, aby zakończyć ten etap, no i grę.
___________________________
Kilka podpowiedzi
•Zawsze namierzaj cele lub ścigane pojazdy. W ten sposób nigdy nie znikną z twojego radaru i będziesz mógł w każdej chwili sprawdzić, w jakim kierunku się posuwają.
•Przed każdą misją patrz na mapę - jeśli masz na to czas - aby zobaczyć, gdzie się znajdują strefy amunicji; jak najszybszej uzupełniaj swoje braki w broni.
•Kanonierki, nawet jeśli są bardzo groźne, mają swój słaby punkt. Niektóre nie mają lasera albo znajduje się on pod kadłubem. Więc patrz uważnie, aby znaleźć sobie bezpieczne miejsce, skąd będziesz mógł spokojnie strzelać.
Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action, autor Lomig
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.