Zabierz świecę z pokoju z kominkiem. Zapal ją od ognia płonącego na kominku. Z pokoju tronowego weź latarnię i do środka wstaw zapaloną świeczkę. Idź do stajni, zabierz wiadro i szufelkę. W kuźni znajdziesz podkowę. Teraz podejdź do drzwi wieży, wejdź do środka i przesuń pochodnię przymocowaną do ściany - otworzy się przejście. Użyj latarni i wejdź. Weź grzyb oraz czaszkę (w wodzie). Za pomocą szufelki wyjmij dwa rubiny z oczodołów. Udaj się dalej i podnieś sztylet oraz kubek. Wróć do ukrytego przejścia. Wejdź po schodach na górę i włóż czubek miecza w oko konika morskiego (płaskorzeźby). Będziesz mógł wejść do pokoju Merlina. Spróbuj podnieść któryś z przedmiotów leżących na stole - pojawi się czarodziej i będziesz mógł z nim porozmawiać. Dostaniesz pergamin. Idź do drzwi prowadzących do komnat Morgany. Porozmawiaj ze strażnikiem stojącym obok. Wróć do zamku. Pod jednym ze stołów (w pobliżu tronu) znajdziesz kufel. Zabierz go i napełnij w kuźni (piwo jest w beczce). Daj kowalowi rubiny i w zamian zabierz hełm. Daj strażnikowi kufel i przejdź przez drzwi. Porozmawiaj z Arturem. Daj mu pergamin i idź pogadać z Merlinem. Wróć do miejsca, w którym spotkałeś Artura, podnieś z ziemi pergamin i użyj hełmu na drzwiach. Wejdź do komnaty i porozmawiaj z Morganą. Daj jej pergamin mówiąc, że to podarek od Merlina.
Wróć do pokoju Morgany i weź ze stołu flaszkę ze smoczą krwią. Teraz porozmawiaj z Wilfem (koleś na beczce przy stajni), Lancelotem (przy schodach na pierwsze piętro) i Arturem (znajdziesz go w prywatnej komnacie na pierwszy piętrze). Idź do strażnika, któremu dałeś piwo - odda Ci kufel. Wyjdź z zamku, idź do góry i w lewo. Napełnij hełm wodą. Idź w prawo i do góry. Polej drzwi smoczą krwią i wejdź do budynku. Ustaw poziom trudności na Easy i podejdź do wody. Rozwal szkielet i nabierz wody do kufla. Zanieś wodę Merlinowi i wróć z powrotem do fontanny. Tym razem udaj się w prawo. Weź róg, wróć na skrzyżowanie i idź w prawo, do jaskini smoka. Podnieś kamień leżący przy wejściu. Zatrąb na rogu i wejdź do jaskini. Weź jajko i idź w prawo. Z gniazda wyjmij gałązkę i użyj hełmu na ścieżce powyżej lawy - napełnisz go piaskiem. Teraz potraktuj jajo hełmem i zbierz z podłogi skorupki. Zanieś zdobycz Merlinowi. Idź do kręgu poza zamkiem i podnieś muchomora. Użyj go na kręgu - będziesz mógł teraz rozmawiać z dowódcą duszków. Daj mu kubek. Przedmiot, który otrzymasz w zamian, oddaj Merlinowi.
Porozmawiaj z wiedźmą Demidtke. Wróć do Camelot. Przy ognisku skręć w lewo (w kierunku kręgu). Zbieraj czerwone kwiaty na planszy powyżej kręgu. Udaj się do komnaty Guinevery i porozmawiaj z nią - dostaniesz moździerz i tłuczek. Wróć do wiedźmy. Teraz nabierze ona ochoty na nasiona maku. Spróbuj dać jej kwiat. Niestety, nie da się nabrać. Użyj noża na chlebie i daj wiedźmie okruchy. Wróć do ogniska. Idź w dół i w lewo. Porozmawiaj z bratem Antonim. Pójdź w lewo, wejdź do klasztoru. Pogadaj z mnichem koło studni. Kliknij na drzwiach do stajni - weźmiesz słomę. Namocz ją w studni i włóż do latarni. Pójdź do Antoniego i przepędź dymem pszczoły. Weź miód i zanieś Demidtke. Wyjdź z jej chaty i zejdź po schodach w dół. Weź amforę i pójdź w lewo. Wejdź do jaskini, weź linę, idź w prawo i pogadaj ze szmuglerem. Wróć do klasztoru i porozmawiaj z mnichem koło studni. Daj mu amforę - w zamian dostaniesz likier. Gdy dasz go szmuglerowi, pomoże Ci. Podnieś muszlę i idź w prawo. Skasuj mieczem węża, wejdź na górę. Ponownie skorzystaj z miecza i wejdź do lasu. Znajdź kolejny krąg. Znowu czerwony muchomor pozwoli Ci porozumieć się z duszkami. Daj dowódcy swój pierścień i opuść planszę. Idź w dół, dojdziesz do drogi. Koło drzewa rosnącego na środku znajdziesz skałę. Cofnij się na planszę koło duszków. Idź w górę, weź kołek (ten bez czaszki). Teraz dwa razy do przodu. Użyj rogu na lewym słupku, potem użyj swojego kołka (tylko bez skojarzeń proszę!) na tym samym słupku. Przejdź przez most i podejdź do bramy. Przywal kawałkiem skały w zamek, weź łańcuch i wejdź do fortecy.
Idź w lewo. Po walce i rozmowie idź do góry. Następnie zejdź w dół, podnieś klucz leżący w przejściu na ziemi. Wejdź głębiej do jaskini. Użyj klucza na lampie po lewej stronie drzwi. Wyjdź, porozmawiaj z duszkami. Wyjdź z planszy w lewo. Kliknij na pajęczynie, aby wziąć włos. Idź w prawo. Koło przywódcy duszków przejdź w prawo. Użyj kamienia na drugim drzewie od prawej. Weź różdżkę, idź w górę, przejdź przez drzwi. Użyj różdżki na urnie - dostaniesz flakonik. Daj go przywódcy duszków razem ze zdobytym włosem Morgany. Weź miecz, wróć do komnaty z urną. Idź w dół i w lewo. Zabij Ragnara. Znajdziesz przy nim medalion. Otwórz go sztyletem i zanieś duszkom. Po rozmowie wróć do miejsca, w którym załatwiłeś Ragnara, przejdź dalej i zejdź po schodach. Podejdź do klatki ze szkieletem. Znajdziesz w niej buteleczkę z wodą święconą. Wróć do ciała Ragnara i pokrop go wodą.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.