Stare gry

Stare gry to nasza pasja!

  • Start
  • Logowanie
  • Pomoc
  • Programy
  • Kontakt
  • Gry
  • Emulatory
  • Kody
  • Solucje
  • Dodatki
  • Forum
 

Rejestracja

Aby posiadać pełen dostęp do zasobów serwisu, musisz być jego zarejestrowanym użytkownikiem.

Zarejestruj się
 
 

Ostatnie wpisy na forum

  • Faraon - Kleopatra
    "Gra działa ale wyświetla się na części ekranu. Jak mogę powiększyć ją…"

    Dodał: madzioleczek7 :: Czytaj więcej

  • UGH!
    "Gra uruchamia się do momentu wciśnij F1 aby rozpocząć. Po wciśnięciu F1…"

    Dodał: madzioleczek7 :: Czytaj więcej

  • głupki z kosmosu
    "urochomiłem grę i jest komunikat to archiwum jest uszkodzone"

    Dodał: szymonita123 :: Czytaj więcej

Odwiedź nasze forum
 
 

Subskrypcja / Wypisanie się

 

Reklama

Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic
 
stare gry
 

Social Media – Połącz się z nami

  • Facebook
    Zobacz naszą stronę na FB
  • Twitter
    Zaświergotaj z nami
img_news

Solucje do: Blair Witch Volume II: The Legend of Coffin Rock PL

  • Gra: Blair Witch Volume II: The Legend of Coffin Rock PL
 
 

Oto kilka ogólnych porad. Podnoś każdy świecący na czerwono przedmiot. Są to Twana Uzdrawiające (TU) i nie znajdziesz ich zbyt wiele. Zbieraj też amunicję, czyli wszystkie złote artefakty. Dla przejrzystości opisu nie będziemy wyliczali każdego miejsca, gdzie możesz je spotkać: po prostu uważnie ich wypatruj.

Na początek sięgnij po szablę leżącą na stercie słomy, a potem idź za dziewczynką (Robin Weaver) do lasu. Panowanie nad postacią odzyskasz, kiedy Lazarus zaśnie i duch opuści jego ciało.
Wyjdź z izby i skieruj się ku przedniej części domu, gdzie na podłodze śpi Robin. Na stole, nieopodal wejścia do pomieszczenia, znajdziesz krzyż. Przy jego pomocy oczyść cały dom z dziecięcych duchów. Potem wróć do śpiącej Robin. Po długiej rozmowie z babunią dziewczęcia (Bess Weaver) weź pistolet i amunicję z szafki. Idź do kuchni i ponownie pogadaj z babcią. Wyjdź z domu i skręć za stodołę (Nie! Nie po to, co myślisz!). Na płocie zobaczysz trzy puszki. Zestrzel je - nie będzie to łatwe, ale w trakcie gry rozwiniesz swoje umiejętności.

Śledź żołnierza aż do stodoły i tam go zabij. Obszukaj ciało. W trakcie tej nieetycznej czynności zaskoczy Cię kolejny wojak. Zgładź również jego, a potem biegnij przed front domu. Tam zaczaił się ostatni z rebeliantów. Traaach!

Po wysłuchaniu rady Bess pójdź za nią do domku. Dostaniesz od niej kurzą nogę. Skieruj się ścieżką do lasu i załatw każde psisko, jakie ci się napatoczy. Nie zapomnij zabrać twana z małej, psiej budy. Idąc dróżką, natkniesz się na kilku mieszkańców miasteczka - porozmawiaj z nimi.

Pomów z dowódcą i odbierz odeń rozkazy. Opuść sztab i poszukaj przed namiotem trzech żołnierzy. Pogadaj przede wszystkim z Peterem Durantem. Kiedy wyczerpiesz tematy do rozmowy, da ci czar. Następnie skieruj się ku linii kolejowej.

Koło torów znajduje się budka zawiadowcy, z której zabierz latarnię. Po obejrzeniu krótkiego filmiku weź się do roboty, likwidując wszystkich rebeliantów. Przeszukaj okolice by znaleźć wszystkie twana i amunicję. Wtedy wrócisz do teraźniejszości... gdzie się natkniesz na starego ślepca. Po rozmowie z nim usłyszysz wołanie Robin. Pójdź za nią w leśną głuszę (poezja za darmo;)). Duchy siecz szablą - ciągle atakuj i nie schodź ze ścieżki. Zastrzel każdego napotkanego żołnierza. Znów się zaczną przeskoki czasowe. Wdrap się na szczyt wzgórza, gdzie leży starsza dama. Po kolejnej retrospekcji podnieś naszyjnik. Znów możesz używać krzyża jako broni. Gdy dama zacznie się chybotać, wykończ ją szablą. Wejdź na dróżkę z lewej i podejdź do mostu.

Aby przy jego przekraczaniu nie odnieść obrażeń, musisz odstrzelić wszystkie łapy wystające z ziemi. Po spotkaniu grupy poszukiwaczy, pozbieraj zostawione przez nich kije. Idź do lasu; nie musisz zabijać Gałęziaków, ale uważaj, by nie nadepnąć na żaden z kamiennych kopczyków. Zdążając niezłomnie ku lewej, natkniesz się na sporą polanę zasnutą mgłą. Wyjście jest u góry ekranu.

Po zakończeniu animacji weź rożek (bugle). Podejdź do sporego drzewa i zestrzel cztery zakrwawione woreczki z gałęzi; otworzy się zablokowana ścieżka. Podążaj nią aż do zwalonego drzewa. Biegnij po pniu na drugą stronę strumienia,  ostrzeliwując jednocześnie dłonie. Nie jest to takie trudne, jak by się mogło wydawać. Pokonawszy Gałęziaki i duchy, weź topór z pieńka. Skieruj się w prawo, ku strumieniowi - zobaczysz napoczęte drzewo. Dokończ dzieła, używając topora i przejdź po pniu na drugą stronę.

Idź na szczyt wzgórza, ku cmentarzowi. Po krótkiej scence porąb upiory szablą. Następnie obejrzyj nagrobek, od którego bije niezwykła poświata. Po krótkiej, acz gwałtownej rozprawie z psami, podnieś szmacianą lalkę, leżącą obok grobu. Rozkop go łopatą i weź ramię szkieletu.

Idź ścieżką aż do Coffin Rock; nie trzeba chyba dodawać, że będziesz musiał pokonać, mówiąc poetycko, sprzeciwy licznych Gałęziaków i Innych Niemiłych Stworów. Po niesamowitym przerywniku podejdź do opętanej Robin pośrodku rytualnego kręgu. Obejrzyj jeszcze jeden film, a potem dusz rupę [!?] - wejdź do strumienia i przedostań się do jaskini, położonej na prawo od wodospadu. Piękna animacja i już możesz schodzić ze szczytu Coffin Rock. Wkrótce po prawej zobaczysz spory, zielonoświatły stos kamieni. Podejdź i, gdy zakończy się filmik, połóż pęk ziół u podnóża głazów.

Potem skieruj się ścieżką w prawo, gdzie znajdziesz kolejne drzewo do zrąbania; za pniem, w górnym prawym rogu ekranu ukryte jest kolejne twana. Tak jak przedtem przebiegnij po pniu i nie daj się chwycić chciwym łapkom. Podążaj dróżką, aż trafisz na kolejny stos świetlistych kamieni. Po żwawej animacji zostaw latarnię przy podstawie sterty. Znów zobaczysz animację.

Napierając niczym dryfujący kontynent, ponownie natkniesz się na kupę kamulców. Połóż pod nią rożek (Bugle).                                  

Wróciwszy do Coffin Rock, idź w lewo, gdzie znajdziesz ostatni stos. Połóż tu ramię szkieletu. Od tego momentu rozpocznie się wyścig z czasem - musisz szybko wrócić do Coffin Rock. Jeśli wszystko zostało rozegrane w identycznej kolejności, etap ten nie będzie problemem. Podejdź do Robin i daj jej lalkę z gałganków. Po filmiku zawróć do jaskini koło wodospadu.   

Przejście przez jaskinię będzie wymagało pomysłowości. Przeszukaj otoczenie - znajdziesz TU i trochę amunicji. Przy pomocy krzyża pozabijaj duchy, a szablą wysiecz zdziczałe psy. Po uśmierceniu dalszych grup nieprzyjaciół otworzą się zamknięte przejścia; koniec końców wylądujesz w piwnicy domu Rustina Parra.

Jeśli nie jesteś zdrów jak ryba, nie wchodź do izby na lewo od kominka. Wyjdź pierwej na zewnątrz, gdzie znajdziesz dwa TU. Przejdź potem na tyły domu i wejdź z lewej strony kominka - tam czeka cię rozprawa z Ostatnim Potworem. Użyj szabli... po czym usiądź wygodniej, by nasycić oczy sekwencją końcową.


Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action, autor EGM

Solucje dodane przez: BuTcHeR

 

Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.

Musisz być zalogowany by dodawać solucje.

Zaloguj teraz

 
 

© extragry.pl 2000 – 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone.
Sussex Website Design : Core Media Design
stare gry | stare gry do pobrania

Zgloś problem Regulamin Newsy