Zanim przeniesiecie się do Los Angeles roku 2019 i zaczniecie uganiać się za zbuntowanymi androidami, kilka wskazówek natury technicznej, i nie tylko. Pamiętajcie, że samodzielnie Mc Coy nigdy nie zauważyłby Nexusa 6 z wywalonymi drutami, nawet gdyby ten stał mu przed nosem. Nie liczcie więc za bardzo, że wszystko zrobi się jakoś samo. Aby przejść gierkę, potrzebna jest pełna torba przedmiotów (czyli poszlak w śledztwie), koniecznie trzeba też odwiedzić przewidziane w scenariuszu lokacje. Oznacza to, że musicie bardzo szczegółowo przeszukiwać każde pomieszczenie, a jeżeli tylko zauważycie, że kursor zmienił kolorek na zielony, czym prędzej klikajcie (tylko nie ugrzęźnijcie klikając wciąż na Mc Coy 'a). Bardzo ważny jest "laptop" (KIA), który Łowca ma wciąż pod ręką. Wystarczy sięgnąć po to sprytne urządzonko, aby raz dwa uporządkować natłok informacji w głowce. "Kawa na ławę", i od razu wszystko staje się jasne. Poniższa solucja umożliwi Wam bezstresowe przejście przez grę, jeżeli jednak wciąż będziecie mieli ochotę na zabawę, możecie spokojnie rozpocząć wszystko od nowa. W alternatywnym scenariuszu Mc Coy nie zabija swojej partnerki z wydziału, tylko w finałowej scenie zabiera ją do swojego mieszkania... Z kolej Nexusy giną z jego ręki jak muchy, policja ściga go po całym mieście, a ulubiony piesek wybucha na jego oczach. No, ale to już zupełnie inna historia... Na razie spróbujcie poniższej wersji, która powinna dostaczyć Wam równie potężnej dawki emocji. Do dzieła Łowcy!
Rozpocznij grę na poziomie easy (masz wówczas dużo pieniążków i nieskończoną amunicję).
Po wylądowaniu pogadaj z oficerem, a potem z pozostałymi. Oficer zajmie się nimi. Podnieś chrome debris (leży obok Police Spinners). Idź do wnętrza budynku. W środku pogadaj trochę z Runciterem, a dostaniesz list polecający. Podejdź do stolika w głębi pomieszczenia. Znajdziesz tam pieska (toy dog), chopstick wraper i dropsy (candy). Pogłaskaj obrazek i już możesz stąd spadać. Po drodze do wyjścia przyjrzyj się jeszcze kamerze, a dostaniesz dysk (runciter's video). Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, przyjrzyj się też hydrantowi. Zostało na nim trochę farby.
Leć do budynku policji. Tam na parterze pogadaj z szefem. Na drugim piętrze wejdź do esper room. Obejrzyj dokładnie oba zdjęcia znajdujące się na maszynerii, którą tam zobaczysz. Zrób odbitki podejrzanego (animal murder suspect), samochodu (car color and make) oraz tego, co jest na stoliku (sushi menu). Wejdź w drzwi naprzeciwko, aby trochę potrenować strzelanie (wynik strzelaniny możesz obejrzeć w podwieszonym pod sufitem telewizorze). Potem uaktualnij swoją bazę danych na kompie z prawej strony w esper room. (Swoją drogą dobrze jest zaglądać tu tak często jak to tylko możliwe, gdyż dzięki temu wiesz, co w trawie piszczy). Sprawdź w KIA, czy masz nowe informacje o nowym przestępstwie (factory bombing). Skocz jeszcze na chwilkę pogadać z Dino w laboratorium - następne informacje.
Leć do domu nakarmić suczkę Maggie, sprawdź czy nikt się nie nagrał na sekretarkę i pokukaj w TV. Potem luknij co jest grane na ulicy przed domem, ale nie tylko przez balkon - musisz pofatygować się osobiście (wbrew pozorom, to bardzo ważne!).
Leć do Chinatown. Pogwarz chwilkę przy barze, aż dowiesz się, że tłuścioch, który wszedł na zaplecze nazywa się Zuben. Idź za nim. Pogadaj z facetem, aż wyleje na ciebie zupę i ucieknie. Goniąc go spotkasz śmieciarza. Nie zabijaj go, a w śmietniku znajdziesz tablicę rejestracyjną. Gdy dotrzesz do zamkniętych drzwi, możesz spokojnie zawrócić. I tak ich nie otworzysz.
Pędź do domu. Tam spotkasz Zubena, którego masz zastrzelić (jak nie ty jego, to on ciebie), oraz tajemniczego Gaff'a, który da ci informacje o porwaniu promu księżycowego.
Wybierz się na posterunek pogadać z szefem. Da ci jakieś dwieście baksów i wolny dzień, który musisz maksymalnie wykorzystać. Jak? To oczywiste: kładąc się spać.
Leć do domu i hop do wyra... Nie, najpierw na balkon, by podumać trochę o tych nowych skórzanych Nexus 6 (bardzo ładna scenka ukazująca burzę emocjonalną i przeżycia wewnętrzne bohatera). Potem możesz już z czystym sumieniem walnąć się na niezbyt świeże wyrko (o ile wcześniej nakarmiłeś Maggie). Gdy się przebudzisz, zadzwoni szef Guzza.
Wsiadaj w spinner i leć do budynków tyrella. Od "bezpiecznika" (czyli człowieka zabezpieczającego budynek) dostaniesz dysk (tyrell security). Jedź na piętro (windą). Na podłodze znajdziesz kolczyk-motylka (dragonfly earring). Wyżej na pulpicie znajdziesz dna marcus. Wejdź do komory. Spotkasz tam fotografa, który nie za bardzo ma ochotę na pogawędkę (możesz go postraszyć pistoletem). Pokręć się tu trochę szukając różnych śladów na podłodze. Znajdziesz: detonator wire, dog collar i kingston kitchen box. Zejdź na dół do holu. Pogadasz z Crystal, twoją kumpelą po fachu (niezła babka). Pogadaj z sekuritasem.
Leć na policję żeby zbadać nowy dysk. Zrób trzy odbitki za pomocą wydziałowego Espera (pieska, skrzynki i mordercy). Przy okazji idź pogadać z gościem na strzelnicy, a da ci papierek na nową broń. Wpadnij jeszcze na moment do chałupy sprawdzić sekretarkę (szkoda, że automatyczna...). Dowiesz się o nowym przestępstwie: handlu bronią.
Leć na targ, aby powęszyć odrobinę. Pogadaj z babcią przy stoisku z motylami. Jak będziesz miły, to da ci bransoletkę dla Maggie. Pogadaj z Hasanem (na prawo, ten od węży). I w ogóle to gadaj z każdym. Ważny jest facet Izo przy stoisku z diamentami. Zrobi ci zdjęcie i ucieknie. Pozbieraj to, co po nim pozostało i włam się do jego sklepu strzelając w zamek. Zejdź na dół. Rozejrzyj się. Wejdź do otworu z seledynowym światłem. W górę, po drabinie. Wyjdziesz przed sklep z bronią. Nie wyciągaj spluwy na Izo wymachującego kataną, to Crystal go zastrzeli. Inaczej Izo zwieje i dostaniesz niezły opieprz. Skoro już tu jesteś, wejdź do sklepu z bronią. Kup trochę amunicji i zrób test facetowi, który ma głos jakby nigdy nie odstawiał flaszki na dłużej niż sekundę. Zejdź z powrotem do podziemi. W pomieszczeniu, w którym znajduje się drabinka poruszaj kurkami aż para zniknie. Zostaw armaturę łazienkową i wsiadaj w swój latający wózek zrobić odbitki z nowych zdjęć: kobiety w kapturze, kamery w rogu baru i kumpla Izo (leć na policję i wykorzystaj tamtejszy Esper).
Czas polecieć do dna row (jeżeli nie wiesz gdzie to jest, spójrz na mapkę w policyjnym spinerze). Pogadaj z Gordo - gościem w czerwonej marynarce. Idź na lewo. Wejdź do bramy dermo design. Będzie tam arab Moraji z bombką na pokładzie. Strzel w łańcuch, aby go uwolnić, a potem lepiej bież nogi za pas. Ustaw się tak, żeby nie uszkodził cię podmuch i po wybuchu pogadaj z arabem, który po chwili wykituje, a potem z oficerem, który będzie żył, o ile go nie zastrzelisz (co zdecydowanie odradzam). Wróć do środka sprawdzić zniszczenia. Wyjdź na zewnątrz i idź po metalowych schodkach do apartamentu bliźniaków. W środku znajdziesz list ukryty w jednej z lalek oraz wiadomość na sekretarce (monitor po lewej). Potem pogadaj ze specjalistą od oczu (do oporu). Idź w głąb za zielonym budynkiem do hotelu Bradberry. Dostań się na górę do pomieszczenia z kompem. Włącz przedłużacz na podłodze. Zabierz dna sebastian z drukarki, i idź do pomieszczenia z wodą. W górę, po drabinie. Zobaczysz kogoś, to go goń. Zbij szybki w biblioteczce (która stoi pod ścianą) i wejdź po niej na górę. Mc Coy bardzo ładnie dostanie po buzi.
Uwolnij się z więzów w lewym rogu pod oknem. Przeszukaj pokój. Znajdziesz serek, zdjęcie monbus i dysk hysteria token. Wyjdź i pogadaj z Leonem. Wejdź do najbliższego pokoju. W szafce znajdziesz odznakę Holden'a, a w łazience dziwną (rybią?) łuskę (skąd my to znamy?). Wyjdź na zewnątrz i obejrzyj dokładnie rozbity samochód. Powinieneś znaleźć w nim torbę. Idź w lewo na dół i w prawo do pojazdu.
Leć na policję. Oczywiście do esper room, gdzie obejrzysz nowe zdjęcie, nie zapominając o zrobieniu odbitek (czterech).
Leć do animoid row. Pogadaj z babcią od motylków, a potem skieruj swe kroki do chińskiego baru. Gdy pogadasz z barmanem, to da ci dysk wideo.
Czas wstąpić do domu i nakarmić psa, odsłuchać wiadomości na automatycznej sekretarce i trochę odpocząć. Sprawdź dysk na esperze. Po prawej znajdziesz Izo, a pod okrągłym, czerwonym neonem będzie Guzza.
Teraz leć do Bradbury bulding. Pogadaj z Sebastianem. Nie pytaj go o Twins, Runciter, Nexus 6 i Robbers.
Wybierz się do Nightclub Row. Wejdź do klubu po prawej. Pogadaj z Gordo (skoro jesteś detektywem, to powinieneś pamiętać who is who).
Leć do Hysteria Hall. Pogadaj ze starymi. Wejdź do Crazy Leg's Larry i posłuchaj, co właściciel ma do powiedzenia. Wpadnij do salonu gier komputerowych. Pogadaj z Lucy. Lepiej nie rób jej testu VK.
Leć do Animoid Row pogadać z kucharką. Gdy skończysz, wybierz się do Nighclub Row. Wstąp do klubu po lewej. Usiądź na obracanym fotelu, który przeniesie cię do następnego pomieszczenia. Pogadaj z Early Q. Poczekaj chwilę aż Early opuści pomieszczenie i zapowie taniec Dektora. Scena jest na lewo. Postój chwilkę i wejdź do pierwszego pomieszczenia. Bramkarz będzie zajęty występem, a ty spokojnie udaj się do biura (drzwi z czerwoną żarówką). Na biurku znajdziesz rachunek za motylki. Nie siadaj na fotelu - skorpiony. Wróć do tańca Dektory. Poczekaj na koniec i idź w lewo do jej przebieralni. Pogadaj...
Wyjdź z metra w prawo. Idź za Crystal do sali tanecznej. Wejdź po schodach do sali z projektorem. Zestrzel oślepiające światło (troszkę na prawo) i idź na górę po drabinie. Postrzelaj sobie troszkę. Jak pojawi się Dektora, kropnij ją na tle okna (trochę się pomęczy, gdy będzie się paliła). Możesz też schować pistolet i pozwolić jej uciec.
Jesteś w metrze. Przejdź w lewo do krzesła elektrycznego. Idź do drzwi z zieloną poświatą. Na skrzyżowaniu pomostów przesuń dźwignię, aby zrobić przejście i idź w prawo zobaczyć Lucile. Zrób jej test VK. Wróć na skrzyżowanie i idź w lewo. Dalej w dół schodami i w lewo. Po drabince do góry i jesteś pod swoim domem. Idź do siebie. Ha! Poobno już tu nie mieszkasz... Wróć do skrzyżowania pomostów i wyjdź w lewo przez okrągły otwór. Idź w prawo do żółtej windy. Powiedz do pijaka: OTHERS, FAT MAN. Idź tam, gdzie testowałeś Lucy i wyjdź na ulicę przez skład amunicji. Kup flaszkę w chińskim barze i wracaj do pijaka. Pogadaj z nim i idź w prawo. Zapisz stan gry. Wyciągnij pistola i idź w prawo. Jak pojawi się szczur, cofnij się i zabij go. Przebiegnij przez kładkę. Pogadaj z bliźniakami. Wyjdź tym wyjściem, które znajduje się bliżej schodów. Wdrap się po drabinie. Zapisz. Znowu wejdź po drabince. Biegiem do windy. Zabierz dna ze stołu. A teraz galopem z powrotem do bliźniaków. Dadzą ci akta Guzza. Po schodach w górę, do pomieszczenia z lalkami. Podejdź do kompa po prawej i pogadaj przez niego z Guzza. Wróć do pijaka i zapisz. Idź w lewo po schodach spotkać się z Guzza. Wyeliminuj drania. Idź do domu.
Odbierz telefon od Lucy. Zejdź na dół do ścieków. Idź po schodach do wejścia po lewej (na ekranie pośrodku). Kropnij Steele i... dalej pomęcz się już sam, zresztą to już praktycznie finito. Podpowiem tylko, że będziesz jeszcze potrzebował źródło zasilania do moonbusa (znajdziesz je w pięć sekund). Pozostaje jedynie przez chwilę napawać się ostanim filmikiem, pomachać mokrą chusteczką i przeczytać końcowe napisy. THE END.
Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action, autor Czarny Ivan.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.