Stare gry

Stare gry to nasza pasja!

  • Start
  • Logowanie
  • Pomoc
  • Programy
  • Kontakt
  • Gry
  • Emulatory
  • Kody
  • Solucje
  • Dodatki
  • Forum
 

Rejestracja

Aby posiadać pełen dostęp do zasobów serwisu, musisz być jego zarejestrowanym użytkownikiem.

Zarejestruj się
 
 

Ostatnie wpisy na forum

  • hugo tropikalna wyspa problem
    "Upewnij się, że gra została poprawnie zainstalowana. Spróbuj uruchomić…"

    Dodał: BuTcHeR :: Czytaj więcej

  • Faraon - Kleopatra
    "Gra powinna sié domylnie otwiera na całym ekranie. Podczas grania możesz w…"

    Dodał: BuTcHeR :: Czytaj więcej

  • UGH!
    "Przed sekundą sprawdzałem i gra działa bez problemu. Być może gra ładuje…"

    Dodał: BuTcHeR :: Czytaj więcej

Odwiedź nasze forum
 
 

Subskrypcja / Wypisanie się

 

Reklama

Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic
 
stare gry
 

Social Media – Połącz się z nami

  • Facebook
    Zobacz naszą stronę na FB
  • Twitter
    Zaświergotaj z nami
img_news

Solucje do: Batman Returns

  • Gra: Batman Returns
 
 

Noc 1

Z sejfu weź uzbrojenie (musisz mieć linę, wytrych, pistolet z przyssawką i batarang, resztę dobierz według uznania) i wsiądź do Batmobilu. Podczas jazdy zerknij na telewizor. Pojedź na Gotham Plaza. Zejdź na ulicę i przetrzep skórę bandytom, którzy cię napadną. Jeżeli będziesz miał okazję przesłuchuj pokonanych wrogów. Pytaj o dowódcę gangu. Od faceta przebranego za pajaca dostaniesz rybę. Wróć do samochodu i jedź do domu burmistrza. Weź kasetę video i wróć do swojej rezydencji. Wprowadź zdobyte dowody do komputera i przeanalizuj je. Idź spać.

Noc 2

Jedź na targ rybny po drodze oglądając TV. Porozmawiaj ze sprzedawcą - dowiesz się paru szczegółów o jego klientach. Jedź teraz do ZOO. Znajdź kasetę video i plakat cyrkowy. Pokonaj clowna, który cię zaatakuje i spytaj go o plany gangu. Uzyskasz cenną wiadomość o planowanym napadzie na bank. Jedź do śródmieścia i poczekaj do północy. Pokonaj bandytów (będziesz miał pierwszą okazję podziwiać niejakiego pana Pingwina). Wróć do domu i przed snem przeanalizuj nowe dowody.

Noc 3

Pojedź na targ rybny i porozmawiaj ze sprzedawcą. Niestety tym razem nie dowiesz się niczego ciekawego. Udaj się następnie do biura Shrecka. Za pomocą wytrychu sforsuj drzwi i wejdź do środka. Podnieś papier oraz notatkę z szuflady pod globusem. Jedź do ZOO i weź z ziemi starą reklamę cyrkową. Odwiedź dom burmistrza i zabierz z jego biurka kopertę ze zdjęciami. Wróć do domu. Przeanalizuj zdobyte przedmioty i idź spać.

Noc 4

Obejrzyj wiadomości w telewizji i pojedź na targ. Dowiesz się, gdzie mieszka Pingwin. Jedź do burmistrza i weź z biurka piórko. W domu wprowadź do komputera nowe rzeczy i połóż się do łóżka.

Noc 5

Jadąc do biura burmistrza obejrzyj telewizję. Z biura weź plany przebudowy budynku i fotografię. Wróć do swojej jaskini i przeanalizuj dane w komputerze. Poczekaj do północy i pojedź do mieszkania Pingwina. Wejdź do środka przez kanał wentylacyjny i zabierz z łóżka kasetę video. Wróć do domu, przejrzyj nowe dowody i kładź się.

Noc 6

Usiądź przy komputerze i obejrzyj wiadomości. Potem idź spać.

Noc 7

Zorientuj się, co nowego w TV a następnie udaj się na spoczynek.

Noc 8

Zapoznaj się z wiadomościami telewizyjnymi. Pojedź na targ - okaże się, że sprzedawca gdzieś zwiał. Nie przejmuj się tym i jedź na Gotham Plaza. Czeka cię teraz mały dowcip Pingwina - przejął kontrolę nad twoim samochodem. Nie musisz nic robić - cała akcja rozegra się sama. Podczas jazdy automatycznie nagra się na video przemowa Pingwina.

Noc 9

Włącz komputer i obejrzyj wiadomości. Czas na mały sabotaż. Puść w świat kasetę nagraną w Batmobilu za pomocą opcji TRANSMIT. Odmów komisarzowiprzekazania dowodów i pojedź do centrum. Zejdź na ziemię i rozwal narzucających się kolesi. Jedź następnie do starego ZOO i tam też zrób porządek z opryszkami. Pingwin ucieknie, a ty w pogoni za nim dojedziesz do kryjówki gangu. Jeżeli ktoś jeszcze stanie ci na drodzę, załatw go. Wreszcie spotkasz się sam na sam z Pingwinem. Daj mu w łeb batarangiem i obejrzyj zakończenie.

Solucje dodane przez: BuTcHeR

 

Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.

Musisz być zalogowany by dodawać solucje.

Zaloguj teraz

 
 

© extragry.pl 2000 – 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone.
Sussex Website Design : Core Media Design
stare gry | stare gry do pobrania

Zgloś problem Regulamin Newsy