Grę rozpoczynasz w opuszczonej posiadłości Straufa. W Game Booku znajdziesz plan wszystkich pomieszczeń.
1. Otwórz Game Book. Pojawi się hasło "Winter coat worn for a mixer". Idź do biblioteki i kliknij na butelce z tonikiem, która stoi na kominku. (Filmik).
2. Hasło "Rolling rock, bottle cap". Idź do pokoju Duttona, znajdującego się na I piętrze. Podejdź do kasy. W górnym rzędzie przycisków wciśnij liczbę 25 oraz trzy ostatnie liczby po prawej stronie (5,10,10). W dolnym rzędzie wciśnij cztery ostatnie klawisze po prawej stronie (10,10,1,10). W pokoju odszukaj butelkę szampana na podłodze obok telewizora i kliknij na korku. (Filmik).
3. Następne hasło Artsy, excited, lecher. Zanim rozwiążesz zagadkę musisz przestawić koniki szachowe - czarne zamienić miejscami z białymi. Koniki stoją w Foyer obok zegara. Przy założeniu, że plansza wygląda w ten sposób:
1
2 3 4 5
6 7 8
9 10
ruchy powinno się wykonać w takiej kolejności: skoczek z pola 1 na 4, potem na 10, na 2 i na 8. Skoczek z pola 7 na 1, potem na 4, na 10 i na 2. Skoczek z pola 5 na 7, potem na 1, na 4 i na 10. Skoczek z pola 6 na 4, potem na 1, na 7 i na 5. Skoczek z pola 10 na 4, potem na 1 i na 7. Skoczek z pola 2 na 10, potem na 4 i na 1. Skoczek z pola 8 na 2, potem na 10, na 4 i na 6. Skoczek z pola 1 na 4, potem na 10 i na 2. Skoczek z pola 7 na 1, potem na 4 i na 10. Skoczek z pola 6 na 4, potem na 1 i na 7. Skoczek z pola 10 na 4 i na 1. Skoczek z pola 2 na 10, potem na 4 i na 6. Teraz podejdź do zegara. Kliknij na wahadle - tajemne przejście zaprowadzi Cię do galerii. Zbliż się do obrazu z satyrem i kliknij na nim. (Filmik).
4. Hasło A Heart Attack Could Put You In The Ground. Trzeba poukładać książki stojące między czaszkami na półce. Zielone książki muszą się znaleźć po lewej stronie, a czerwone po prawej. Przestawiasz książki po dwie, klikając między nimi. Oto, co musisz zrobić: a. kliknij między 2&3, b. kliknij między 5&6, c. kliknij między 8&9, d. kliknij między 1&2.
5. Hasło BattleGround. Idź po tabletkę leżącą na stole w laboratorium. Udaj się na I piętro do pokoju Duttona, wejdź przez drzwi po lewej do kaplicy, a dalej do laboratorium. Aby dostać tabletkę musisz zagrać ze Staufem. Celem gry jest przeprowadzenie myszki do pomarańczowego wyjścia (tego po prawej). Przyda się tu Game Book, który może wygrać za Ciebie. Grę uruchamiasz, klikając na machinie stojącej na stole laboratoryjnym. (Filmik).
6. Hasło Bars Deter Cuckoo Bird. Podejdź do obrazu wiszącego w Foyer naprzeciw zegara i kliknij na ptaku stojącym pod drzewem. (Filmik).
7. Hasło Modern art flourishes under the sun. Idź do galerii i kliknij na obrazie leżącym pod portretem dziewczynki w niebieskiej sukience. Kolejny raz grasz przeciwko Staufowi. Musisz zablokować przeciwnika, wybierając ostatni możliwy kwadrat. Zegar wybija 8 godzinę. (Długi filmik).
8. Hasło Skedaddled. Idź do biblioteki i kliknij na biurku. (Filmik).
9. Hasło Part of the body examined in doctors office. Idź do galerii i kliknij na rzeźbie kobiety leżącej na podłodze. (Filmik).
10. Hasło Libation for an affectionate puppy called Sounder. Idź do pokoju Duttona i kliknij na butelce szampana, leżącej przy telewizorze.
11. Hasło Animal Sullied Street. Idź do pokoju bilardowego. Kliknij na kulach bilardowych, a potem na każdej z nich wg poniższego diagramu:
7 8 9
6 4 1
5 2 3
Podejdź do obrazu z psami przy stoliku do pokera i kliknij na seterze. (Filmik).
12. Hasło JECR VX QCTF.... Idź do Foyer i kliknij na tarczy zegara. (Filmik).
13. Hasło ZV GOTDY OD MPY.... Idź na piętro, do łazienki. Spójrz na ziemię, będzie tam łamigłówka. Musisz zamienić miejscami pająki - te na górze powinny się znaleźć na dole i vice versa. Zakładając, że plansze przyrównasz do kompasu (N = północ, S = południe etc.) musisz wykonać następujące posunięcia: NE na S, SE na W, W na NE, SW na N, N na SE, SE na W, NW na E, E na SW, SW na N, N na SE, S na NW, NW na E, E na SW, NE na S, S na NW, W na NE. Teraz weź brzytwę leżącą na brzegu wanny. (Filmik).
14. Hasło Fruit loop on stove. Idź do jadalni i kliknij na obraz z owocami. Kliknij na pomarańczę.
15. Hasło Dreams about on arming the rebels. What of nocturnal horses schedules?. Idź do pokoju Eda Knoxa. Kliknij na lustrze. Aby rozwiązać lustrzaną zagadkę, musisz od nowa ułożyć lustro z przemieszanych elementów. Następnie podejdź do obrazu nad kominkiem i kliknij na koniu. (Filmik).
16. Hasło A distant, ancient Castle Keep, this famous Prince a place to sleep, perchance to dream, of an upset teagarden indochine. Idź do bilblioteki i kliknij na obrazie przy teleskopie. (Filmik).
17. Hasło A man-horse on the fly sounds like a wounded bull's eye. Idź do kaplicy i kliknij na kamiennej tabliczce stojącej przy drzwiach. Aby wygrać grę, musisz połączyć linią ciągłą wszystkie boki trójkąta.
18. Hasło Put an olive in a stein, mix it up, and get the equivalent of a fool's London subway. Idź do pokoju Duttona i kliknij na telewizorze. (Filmik).
19. Hasło A vital, instrumental part. Idź do kaplicy i kliknij na organach.
20. Hasło 22233642-736846873. Idź na strych. Czeka Cię zagadka z pociągiem. Musisz ułożyć słowo Stauf, przestawiając odpowiednio wagoniki. Podejdź do stolika z szachownicą i kliknij na białej wieży.
21. Hasło Light piece from great orchestra. Idź do kaplicy i kliknij na pochodni na ołtarzu. (Filmik).
22. Hasło Cheesy gadget that sounds larger. Idź do kuchni i kliknij na kolejnej grze. Tym razem musisz poukładać talerze, po dwa w każdym rogu pentagramu. Ponumeruj talerze od 1 do 10 zaczynając od góry (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i wykonaj następujące posunięcia: 6 na 9, 4 na 1, 2 na 7, 8 na 5 i 10 na 3. Kliknij na tarce do sera.
23. Hasło 500=100=0. Idź do laboratorium. Obok butelki leży CD-ROM, na którym musisz kliknąć. (Filmik).
24. Hasło Blend a teapot shot and the pearlies won't rot. Idź do łazienki i kliknij na paście do zębów, leżącej na umywalce.
25. Hasło Slyness holding shipment in choppe. Idź do Hamilton Temple i kliknij na sześcianie leżącym na szafce. Musisz klikać na następujących liczbach: 4 na prawo od miejsca startu, 1 na prawo, 3 na prawo na górze, 1 poniżej i na prawo (4 i 6 pojawią się same),2 nad 6 po lewej i 1 zaraz nad 2. Kliknij na gilotynę. (Filmik).
26. Hasło Poor drainage could still produce a flower. Idź po schodach na górę i spojrzyj na obraz. Kliknij na kwiatku (gardenii).
27. Hasło Sounds like it got higher from wine. Idź do pokoju Martina Burdena i kliknij na piramidzie leżącej na stoliku. Musisz odcyfrować następujace wyrazy: unintentionally oraz straightforward. Oto, w jakiej kolejności musisz naciskać litery: a. w pierszym wyrazie 13 4 6 3 7 12 14 8 11 5 15 9 10 2 1 b. w drugim wyrazie 11 5 12 4 6 1 14 7 2 10 13 15 8 3 9 Teraz kliknij na róży stojącej na szafce nocnej.
28. Hasło What kind of jewelry is angrier. Idź do pokoju Julii Heine i kliknij na pudełku z biżuterią. Obrotowa gierka - musisz wykonać następujące ruchy (przy założeniu, że plansza wygląda w ten sposób):
1
6 2
5 3
4
zamień 3 z 4, zamień 3 z 6, zamień 3 z 5, obróć 6 dwa razy, obróć 5 dwa razy, obróć 4 pięć razy, obróć 3 cztery razy, obróć 2 dwa razy. Po przejściu łamigłówki, kliknij na kolczyku leżącym na szafce.
29. Hasło You might hear a well mannered cockney with a 60's hairstyle. Idź na strych i przejdź przez drewniane drzwi. Na podłodze leży kolejna łamigłówka. Musisz zagrać tak, żeby w plastrze było więcej miodu niż krwi.
30. Hasło Instrument is sharp but is missing its head. Idź do pokoju muzycznego. Musisz tak poprzestawiać meble, żeby wydostać pianino. Następnie kliknij na harfie.
31. Hasło A defective truck with a crane makes for a ball-busting ballet. Idź na pierwsze piętro i kliknij na dziadku do orzechów, stojącym w korytarzu przed pokojem bilardowym. (Filmik).
32. Hasło Look at key missing first misprinted label. Idź do pokoju bilardowego i kliknij na gałce ocznej leżącej na stole.
33. Hasło Disabled cutting edge. Idź do pokoju Temple'a i kliknij na nożu wbitym w ściankę łóżka.
34. Hasło Paper used in unusual thesis. Idź do pokoju Martiny i kliknij na zakrwawionej części prześcieradła. (Filmik).
35. Hasło Adroit holding a sharp instrument. Idź do kuchni i kliknij na tasaku wbitym w drzwi. (Filmik).
36. Hasło A deserted arthropod. Idź do jadalni i kliknij na cieście stojącym na środku. Kolejna rozgrywka przeciwko Staufowi. Aby wygrać, musisz ustawić 4 cukierki w rządku (pionowo, poziomo lub na ukos). Gra się jak w kółko i krzyżyk. (Filmik).
37. Hasło 6632646254626455466. Kliknij na białym lwie stojącym w korytarzu. (Filmik).
38. Hasło Drink left at sea. Idź do pokoju Eda Knoxa i kliknij na kieliszku z winem. (Filmik).
39. Hasło Snake, baby, trap. Idź do pokoju z lalkami. Kliknij na łamigłówce na szafie. Musisz zamienić miejscami gońce czarne z białymi. Kliknij na podłodze pod półką z figurką balleriny, a następnie kliknij na wielkiej, różowej grzechotce. (Filmik).
40. Hasło A letter from Greece is quite a number in Rome. Idź do zegara i kliknij na cyfrze 11. (Filmik).
NAGRAJ STAN GRY
41. Hasło This eight letter word has kst in the middle, in the beginning, and at the end. Idź do biblioteki i kliknij na biurku. Następnie kliknij na piórze i kałamarzu. Idź do pokoju z lalkami i przejdź przez zapadnię w podłodze. Kliknij na domu lalek. Przed Tobą ostatnia gra ze Staufem. Trzeba ułożyć w rządku swoje kamienie (w dowolnym kierunku) albo przechwycić pięć par kamieni Staufa, co jest łatwiejsze. Jak wygrasz, musisz podjąć decyzję, która zaważy o Twoim losie. Mam nadzieję, że wybierzesz właściwie.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.